wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.50 41,33   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki
English version
Ksi±¿ki:

polskie
podzia³ tematyczny
 
anglojêzyczne
podzia³ tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowo¶ciach z wybranego tematu
 
Informacje:

o ksiêgarni

koszty wysy³ki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytu³u?
Pomo¿emy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


mo¿esz te¿ zadzwoniæ
+48 512 994 090

DZIESIÊÆ ¦MIERTELNYCH GRZECHÓW MARKETINGU


KOTLER P.

wydawnictwo: PWE, 2005, wydanie I

cena netto: 43.50 Twoja cena  41,33 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Philip Kotler, guru wspó³czesnego marketingu, wyró¿ni³ dziesiêæ najczê¶ciej pope³nianych b³êdów w marketingu, które nazwa³ ¶miertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach nale¿y ustaliæ, co przyczynia siê do niepowodzeñ, oraz znale¼æ rozwi±zania przezwyciê¿enia tego problemu.

Jest to lektura obowi±zkowa dla ka¿dego, kto chce utrzymaæ konkurencyjno¶æ na rynku stawiaj±cym coraz wiêksze wymagania. Zawiera m±dro¶æ marketingow±, jak± potrafi przekazaæ tylko Ph. Kotler, i jest ¼ród³em wiedzy niezbêdnej w d±¿eniu do opracowania lepszych wyrobów i us³ug, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od pocz±tku do koñca - dzia³alno¶ci marketingowej przynosz±cej wyniki.


Philip Kotler jest profesorem miêdzynarodowego marketingu w Kellogg School of Management Uniwersytetu Northwestem. Jest autorem trzydziestu ksi±¿ek, w tym Marketingu od A do Z i Marketingu lateralnego, które ukaza³y siê nak³adem Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego.

147 stron, miêkka oprawa

Osoby kupuj±ce tê ksi±¿kê wybiera³y tak¿e:


 

- TROUT O STRATEGII
TROUT J.

- PLAN MARKETINGOWY
WOOD M.B.

- JAK MY¦L¡ KLIENCI
ZALTMAN G.

- STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE
K£ECZEK R. KOWAL W. WO¬NICZKA J.

- NOWE POZYCJONOWANIE.NAJWA¯NIEJSZE OSI¡GNIÊCIA W DZIEDZINIE STRATEGI...
TROUT J. RIVKIN S.

- CHAOS ZARZ¡DZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI
KOTLER P. CASLIONE J.A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy poczt± e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022