wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW


EAST R. VANHUELE M. WRIGHT M.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2014, wydanie II

cena netto: 82.00 Twoja cena  77,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie.

Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku.

Porusza takie zagadnienia jak:

  • zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów,
  • schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,
  • procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,
  • reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.

Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.


Spis treści:

Przedmowa
str. 7

Podziękowania
str. 11

CZĘŚĆ I. WSTĘP
str. 13

Rozdział 1. Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów
str. 15

CZĘŚĆ II. SCHEMATY KONSUMPCJI
str. 43

Rozdział 2. Lojalność klienta
str. 45

Rozdział 3. Znajomość marki, wartość marki i rozszerzenie marki
str. 71

Rozdział 4. Rynki stabilne
str. 93

Rozdział 5. Dynamika rynku
str. 122

CZĘŚĆ III. WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI
str. 153

Rozdział 6. Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań
str. 155

Rozdział 7. Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji
str. 183

Rozdział 8. Jakość a satysfakcja konsumentów
str. 211

CZĘŚĆ IV. REAKCJA RYNKU
str.. 241

Rozdział 9. Reakcje konsumentów na ceny i promocje
str. 243

Rozdział 10. Ujęcie detaliczne
str. 270

Rozdział 11. Wpływ opinii ustnych
str. 301

Rozdział 12. Reakcja na działania reklamowe
str. 335

Bibliografia
str. 363

Indeks
str. 395


400 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- METODY PLANOWANIA STRATEGICZNEGO
LISIŃSKI M.

- TRUDNE OSOBOWOŚCI
MCGRATH H.

- PSYCHOLOGIA INWESTOWANIA WYDANIE IV
NOFSINGER J.R.

- ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM
URBANOWSKA-SOJKIN E. BANASZYK P. WITCZAK H.

- DECYZJE PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA I EKONOMICZNA
TYSZKA T.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022