ZACHOWANIA KONSUMENTÓW
EAST R. VANHUELE M. WRIGHT M. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2014, wydanie II cena netto: 82.00 Twoja cena 77,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Analiza zachowań konsumenckich stanowi
dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają
się jak w kalejdoskopie.
Książka skupia uwagę na
najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach
marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i
modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku.
Porusza takie zagadnienia jak:
- zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania
zakupów,
- schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy
rynków stabilnych i zmiennych,
- procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po
podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,
- reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są:
cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.
Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu
opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych
obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten
kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych
aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko
dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla
marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
Spis treści:
Przedmowa
str. 7
Podziękowania
str. 11
CZĘŚĆ I. WSTĘP
str. 13
Rozdział 1. Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami
konsumentów
str. 15
CZĘŚĆ II. SCHEMATY KONSUMPCJI
str. 43
Rozdział 2. Lojalność klienta
str. 45
Rozdział 3. Znajomość marki, wartość marki i rozszerzenie marki
str. 71
Rozdział 4. Rynki stabilne
str. 93
Rozdział 5. Dynamika rynku
str. 122
CZĘŚĆ III. WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI
str. 153
Rozdział 6. Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań
str. 155
Rozdział 7. Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji
str. 183
Rozdział 8. Jakość a satysfakcja konsumentów
str. 211
CZĘŚĆ IV. REAKCJA RYNKU
str.. 241
Rozdział 9. Reakcje konsumentów na ceny i promocje
str. 243
Rozdział 10. Ujęcie detaliczne
str. 270
Rozdział 11. Wpływ opinii ustnych
str. 301
Rozdział 12. Reakcja na działania reklamowe
str. 335
Bibliografia
str. 363
Indeks
str. 395
400 stron, B5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM URBANOWSKA-SOJKIN E. BANASZYK P. WITCZAK H.
- DECYZJE PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA I EKONOMICZNA TYSZKA T.
- METODY PLANOWANIA STRATEGICZNEGO LISIŃSKI M.
- TRUDNE OSOBOWOŚCI MCGRATH H.
- PSYCHOLOGIA INWESTOWANIA WYDANIE IV NOFSINGER J.R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|