wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZAKUPOLOGIA PRAWDY I KŁAMSTWA O TYM DLACZEGO KUPUJEMY


LINDSTROM M.

wydawnictwo: ZNAK, 2009, wydanie I

cena netto: 39.85 Twoja cena  37,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.

Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.


208 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- BRAND SENSE MARKA PIĘCIU ZMYSŁÓW
LINDSTROM M.

- DLACZEGO KUPUJEMY. NAUKA O ROBIENIU ZAKUPÓW. ZACHOWANIA KLIENTA W SKLE
UNDERHILL P.

- MERCHANDISING
BORUSIAK B.

- OGILVY O REKLAMIE
OGILVY D.

- NOWE POZYCJONOWANIE.NAJWAŻNIEJSZE OSIĄGNIĘCIA W DZIEDZINIE STRATEGI...
TROUT J. RIVKIN S.

- NEUROMARKETING
DOOLEY R.

- MERCHANDISING. PROJEKTOWANIE PRZESTRZENI SKLEPU
MORGAN T.

- ANALIZA RYNKU
RED. MRUK H.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022