|
ZAKUPOLOGIA PRAWDY I KŁAMSTWA O TYM DLACZEGO KUPUJEMY
LINDSTROM M. wydawnictwo: ZNAK, 2009, wydanie I cena netto: 39.85 Twoja cena 37,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za
marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu.
Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom
dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach
podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę
można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała
działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu
neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły,
podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor
Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej
opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a
ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
208 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- BRAND SENSE MARKA PIĘCIU ZMYSŁÓW LINDSTROM M.
- DLACZEGO KUPUJEMY. NAUKA O ROBIENIU ZAKUPÓW. ZACHOWANIA KLIENTA W SKLE UNDERHILL P.
- MERCHANDISING BORUSIAK B.
- OGILVY O REKLAMIE OGILVY D.
- NOWE POZYCJONOWANIE.NAJWAŻNIEJSZE OSIĄGNIĘCIA W DZIEDZINIE STRATEGI... TROUT J. RIVKIN S.
- NEUROMARKETING DOOLEY R.
- MERCHANDISING. PROJEKTOWANIE PRZESTRZENI SKLEPU MORGAN T.
- ANALIZA RYNKU RED. MRUK H.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|