wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAK UCZY SIĘ MÓZG ?


BLAKEMORE S.J. FRITH U.

wydawnictwo: WYD UJ, 2008, wydanie I

cena netto: 42.80 Twoja cena  40,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

„Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy szukają zrozumiałego, kompetentnego wyjaśnienia, w jaki sposób nasz mózg się uczy. Skupi na sobie uwagę możliwie najszerszego grona czytelników”.
Prof. Robert Winston

„Ten optymistyczny, żywy przegląd badań nad mózgiem trzeba koniecznie przeczytać. Jest znakomicie udokumentowany i trafia w samo sedno – jeśli chodzi o uczenie się, zawsze mamy do czynienia z mózgiem”.
Michael S. Gazzaniga, David T. McLaughlin Distinguished University Professor, Dartmouth College

„Ekscytujący, przejrzysty i nieodparty opis tego, jak maszyneria mózgu kształtuje zarówno formalną, jak i nieformalną edukację”.
Kathy Sylva, profesor psychologii wychowawczej, uniwersytet w Oksfordzie

„Niezwykle przystępny przegląd wielu zagadnień na styku nauki o mózgu i wychowania, który w znakomity sposób streszcza wiele ostatnich fascynujących odkryć w dziedzinie neurobiologii, neuroobrazowania i psychologii. Nauczanie zawsze będzie miało coś ze sztuki – ale nauczyciele, którzy przeczytają tę książkę, będą wiedzieć znacznie więcej na temat jego naukowych podstaw”.
Stanislas Dehaene, INSERM Cognitive Neuroimaging Research Unit, Paris

W ciągu ostatnich lat wymuszone uczenie się niemowląt, czyli „chów cieplarniany”, bardzo zyskało na popularności – ale czy rzeczywiście jest skuteczne? Naukowcy badający funkcjonowanie ludzkiego mózgu zaczynają przyznawać, że zachowuje on plastyczność w okresie dorastania i dorosłości. Czy oznacza to, że możliwe jest uczenie się przez całe życie? W tej pionierskiej książce dwie badaczki przedstawiają najnowszą wiedzę na temat tego, jak i kiedy mózg się uczy, i zastanawiają się, jakie są jej implikacje dla teorii i praktyki wychowania.
Ta przełomowa książka zainteresuje studentów psychologii i pedagogiki, nauczycieli, psychologów, osoby zarządzające oświatą i rodziców.



Sarah-Jayne Blakemore jest stypendystką Towarzystwa Królewskiego (stypendium Dorothy Hodgkin) w Institute of Cognitive Neuroscience w londyńskim University College. Prowadzi badania nad rozwojem mózgu w okresie dorastania oraz poznaniem społecznym w autyzmie. W 2000 roku została oddelegowana do brytyjskiego parlamentu z zadaniem napisania raportu na temat wychowania przedszkolnego dla Select Committee for Education

Uta Frith jest profesorem rozwoju poznawczego i wicedyrektorem Institute of Cognitive Neuroscience przy londyńskim University College. Jest czołowym ekspertem w dziedzinie autyzmu i dysleksji, autorką znanych książek na temat autyzmu i zespołu Aspergera.


 

Spis treści

Podziękowania

1. Wprowadzenie
2. Jak rozwija się mózg?
3. Słowa i liczby we wczesnym dzieciństwie
4. Mózg matematyczny
5. Mózg piśmienny
6. Nauka czytania i związane z nią trudności
7. Zaburzenia rozwoju społeczno-emocjonalnego
8. Mózg w okresie dorastania
9. Uczymy się przez całe życie
10. Uczenie się i zapamiętywanie
11. Różne sposoby uczenia się
12. Jak spożytkować zdolności mózgu do uczenia się?

Dodatek
Lektury uzupełniające
Słownik terminów
Źródła ilustracji
Skorowidz


218 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- POLE W POSZUKIWANIU TAJEMNICZEJ SIŁY WSZECHŚWIATA
MCTAGGART L.

- MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI EKONOMICZNE. TEORIA I POLITYKA
BOŻYK P.

- FIRMY RODZINNE. JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES W SZTAFECIE POKOLEŃ
SUŁKOWSKI Ł. MARJAŃSKI A.

- MIĘDZYNARODOWE STANDARDY RACHUNKOWOŚCI
SEREDYŃSKI R. KRUPA M. STAWOWY A. JAŁOWIECKA-MADEJA S.

- GLOBALIZACJA USŁUG. OUTSOURCING, OFFSHORING I SHARED SERVICES CENTERS
RED. SZYMANIAK A.

- ORGANIZACJA KONTROLI WEWNĘTRZNEJ, OBIEGU DOKUMENTÓW I RACHUNKOWOŚCI W
URYGA J. MAGIELSKI W. BIENIAS I.

- WSPÓŁPRACA CZY KONFLIKT ? PAŃSTWO UNIA I KOBIETY
FUSZARA M. MIZIELIŃSKA J. GRABOWSKA M. REGULSKA J.

- MANIPULACJA
MARUSZEWSKI T. DOLIŃSKI D. ŁUKASZEWSKI W. OHME R.

- MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
BUDNIKOWSKI A.

- KONTROLA JAKO FUNKCJA ZARZĄDZANIA
KUC R.B.

- POMOC PUBLICZNA A ROZWÓJ FIRMY SZANSE I ZAGROŻENIA
CHOROSZCZAK J. MIKULEC M.

- VALUE BASED MANAGEMENT. KONCEPCJE, NARZĘDZIA, PRZYKŁADY.
RED. SZABLEWSKI A. PNIEWSKI K. BARTOSZEWICZ B.

- FINANSE I ROZLICZENIA MIĘDZYNARODOWE
MISZTAL P.KOSZTOWNIAK A. SZELĄGOWSKA A. PSZCZÓŁKA I.

- AUDYT SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH
GABRUSEWICZ W. RED.

- DIAGNOZA INTERNETU 2009
KREJTZ K. RED.

- CZŁOWIEK ISTOTA SPOŁECZNA
ARONSON E.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022