wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GLOBALIZACJA USŁUG. OUTSOURCING, OFFSHORING I SHARED SERVICES CENTERS


RED. SZYMANIAK A.

wydawnictwo: WAIP, 2008, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Globalizacja usług jest relatywnie nowym zjawiskiem.

W ostatnich dwóch dekadach zainwestowano potężne środki w nowoczesne technologie komunikacyjno-informacyjne. Odległość i czas przestały być barierami dla nowoczesnych usług biznesowych, profesjonalnych, telekomunikacyjnych i finansowych. Pojawiła się sytuacja, w której dostawca pracy opartej na wiedzy może prowadzić działalność praktycznie w każdym miejscu na świecie


SPIS TREŚCI

Wstęp

CZĘŚĆ I. PRZEPŁYWY USŁUG: UJĘCIE TEORETYCZNE GLOBALIZACJA RYNKU USŁUG USŁUGI W HANDLU MIĘDZYNARODOWYM

Józef MISALA
Międzynarodowa wymiana usług w świetle teorii

Zbigniew ZIMNY
Usługi: charakterystyka i transakcje międzynarodowe

Jarosław PIETRAS
Bariery naturalne i regulacyjne dla świadczenia usług w skali międzynarodowej

Kazimierz KŁOSIŃSKI
Rola usług w rozwoju społecznym i obrocie międzynarodowym

Andrzej MASŁOWSKI
Globalizacja rynku usług

Andżelika KUŹNAR
Długofalowe tendencje wzrostu roli usług w handlu międzynarodowym

Joanna SKRZYPCZYŃSKA
Liberalizacja handlu usługami w ramach GATT/WTO

Klaudia KAŁĄŻNA
Przepływy usług w Unii Europejskiej

CZĘŚĆ II. OFFSHORING, OUTSOURCING, DELOKALIZACJA USŁUG

Zdzisław W. PUŚLECKI
Nowoczesne formy świadczenia usług w skali międzynarodowej. Wprowadzenie do problematyki

Krzysztof RYBIŃSKI
Outsourcing i offshoring usług. Siatka pojęć, trendy i bariery rozwojowe

Anna ZORSKA
Outsourcing i przenoszenie usług w dobie globalizacji oraz informatyzacji

Mariusz-Jan RADŁO
Offshoring i outsourcing w Unii Europejskiej a wzrost gospodarczy i zatrudnienie

Barbara LIBERSKA
Globalizacja a offshoring usług sektora IT

Krzysztof KLINCEWICZ
Indyjski model offshoringu. Wnioski dla Polski

Adam SZYMANIAK
Polska w rankingach atrakcyjności dla offshoringu usług

CZĘŚĆ III. CENTRA USŁUG WSPÓLNYCH: KONCEPCJA, IMPLEMENTACJA I PRAKTYKA DZIAŁANIA W POLSCE

Ewa BANACHOWICZ
Centra usług wspólnych. Stan obecny i perspektywy rozwojowe

Eliza ŁOŚ-STRYCHOWSKA
Centrum usług wspólnych - magia, mit, konieczność

Krzysztof PNIEWSKI
Od decyzji do implementacji: praktyczne aspekty budowy centrum usług księgowych

Krzysztof LIPKA
Zagadnienia podatkowe przy zakładaniu i bieżącej działalności centrów usług wspólnych

Jakub BOJANOWSKI
Centrum usług wspólnych z perspektywy audytora finansowego

Krystyna SZYDŁOWSKA
Ceny transferowe a zagadnienie centrów usług wspólnych

Halina FRAŃCZAK
Accenture w Polsce i na świecie. Outsourcing i usługi typu shared service

Joanna NOWOCIEŃ
Outsourcing w działalności Capgemini na przykładzie centrum BPO i ITO w Polsce

Alfred WITKOWSKI
Atos Origin Global Workplace Services. Działalność w Polsce

CZĘŚĆ IV. MARKETING MIAST W ZAKRESIE LOKALIZACJI NOWOCZESNYCH INWESTYCJI USŁUGOWYCH

Paweł PANCZYJ, Tomasz GONDEK
Atrakcyjność aglomeracji wrocławskiej dla inwestycji offshoringowych i BPO

Agnieszka SIŃSKA
Pozyskiwanie inwestorów z branży BPO jako element strategii rozwoju gospodarczego Łodzi

Wykaz autorów


432 strony, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- FINANSE I ROZLICZENIA MIĘDZYNARODOWE
MISZTAL P.KOSZTOWNIAK A. SZELĄGOWSKA A. PSZCZÓŁKA I.

- KONTROLA JAKO FUNKCJA ZARZĄDZANIA
KUC R.B.

- POMOC PUBLICZNA A ROZWÓJ FIRMY SZANSE I ZAGROŻENIA
CHOROSZCZAK J. MIKULEC M.

- VALUE BASED MANAGEMENT. KONCEPCJE, NARZĘDZIA, PRZYKŁADY.
RED. SZABLEWSKI A. PNIEWSKI K. BARTOSZEWICZ B.

- ORGANIZACJA KONTROLI WEWNĘTRZNEJ, OBIEGU DOKUMENTÓW I RACHUNKOWOŚCI W
URYGA J. MAGIELSKI W. BIENIAS I.

- WSPÓŁPRACA CZY KONFLIKT ? PAŃSTWO UNIA I KOBIETY
FUSZARA M. MIZIELIŃSKA J. GRABOWSKA M. REGULSKA J.

- OPTYMALIZACJA ZATRUDNIENIA ZWOLNIENIA OUTSOURCING OUTPLACEMENT
MARCINIAK J.

- MANIPULACJA
MARUSZEWSKI T. DOLIŃSKI D. ŁUKASZEWSKI W. OHME R.

- STATYSTYKA W ZARZĄDZANIU
ACZEL A.

- POLE W POSZUKIWANIU TAJEMNICZEJ SIŁY WSZECHŚWIATA
MCTAGGART L.

- MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI EKONOMICZNE. TEORIA I POLITYKA
BOŻYK P.

- FIRMY RODZINNE. JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES W SZTAFECIE POKOLEŃ
SUŁKOWSKI Ł. MARJAŃSKI A.

- MIĘDZYNARODOWE STANDARDY RACHUNKOWOŚCI
SEREDYŃSKI R. KRUPA M. STAWOWY A. JAŁOWIECKA-MADEJA S.

- AUDYT SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH
GABRUSEWICZ W. RED.

- DIAGNOZA INTERNETU 2009
KREJTZ K. RED.

- CZŁOWIEK ISTOTA SPOŁECZNA
ARONSON E.

- JAK UCZY SIĘ MÓZG ?
BLAKEMORE S.J. FRITH U.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022