|
DYSKRETNY UROK WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH CZYLI JAK ZMIENIĆ KOSZMAR W RADOŚ
KAMEL T. KRAŚKO P. KROOL R. wydawnictwo: EMKA, 2002, wydanie I cena netto: 32.00 Twoja cena 30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Sztuka pięknego
mówienia może sprawiać cuda: dodawać wdzięku, pomagać zdobyć wyższą
pozycję, zarobić niezłe pieniądze. Wszystko to jest w zasięgu ręki dzięki sposobom,
które znają fachowcy. Ta książka uczy tych zasad (Robert Krool), przekonuje, że
sprawdzają się one w praktyce (Tomasz Kamel i Piotr Kraśko) oraz bawi zbiorem anegdot z
życia sławnych ludzi. To przykład na potwierdzenie tezy, że samodoskonalenie
może się okazać... świetną rozrywką.
Tomasz Raczek,
dziennikarz
Autorzy:
Piotr Kraśko - od 9 lat dziennikarz Programu l TVP. Przeprowadził setki wywiadów z
postaciami świata polityki, kultury i show-biznesu, a jego rozmówcami byli m.in.:
Madeleine Albright, Robert Altman, Umberto Eco, Bill Gates, Henry Kissinger, Jacques
Santer, Claudia Schiffer, Michael Schumacher, Gerhard Schroeder. Zrealizował kilka
filmów dokumentalnych. Relacjonował Szczyt NATO w Pradze i Waszyngtonie, uroczystość
wręczenia Nagrody Nobla Wisławie Szymborskiej i Festiwal Filmowy w Cannes. Obecnie
gospodarz programów Na Żywo i Oblicza Mediów. Według badań OBOP w
roku 2002 otrzymał najwięcej wskazań w kategorii "prezenter idealny".
Robert Krool - renomowany konsultant ds. reorganizacji firm, uznawany za jednego z
najlepszych specjalistów od osobistych finansów na rynku polskim. W jego seminariach
tylko w latach 1999-2002 wzięło udział ponad 65 000 osób. Udziela konsultacji z
zakresu publicznego występowania wielu prominentnym postaciom świata biznesu.
Publiczność na jego prelekcjach zapełnia po brzegi czy to Teatr Polski, czy Pałac
Kultury i Nauki. Autor dwóch książek, wydawca magazynu gospodarczego.
Tomasz Kamel - dziennikarz i prezenter telewizyjny, specjalizuje się w widowiskach
rozrywkowych przeznaczonych dla szerokiej publiczności. W swoich programach rozmawia
zarówno z gwiazdami (Wykrywacz kłamstw), jak i ze zwykłymi ludźmi (Randka
w ciemno). Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu dużych imprez
festiwalowych (Sopot, Opole). Przeprowadził ekskluzywne wywiady z największymi
osobowościami światowej rozrywki (Whitney Houston, Mike Oldfield, Carlos Santana).
Doskonale nawiązuje kontakt z wielotysięczną publicznością.
157 stron Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- NEGOCJACJE. JEDNOSTKA, ORGANIZACJA, KULTURA. WINCH A. WINCH S.
- NEGOCJACJE HANDLOWE BRDULAK H. BRDULAK J.
- PO PROSTU SPRZEDAWAĆ LEPIEJ RETORYKA W SPRZEDAŻY TRENING INTENSYWNY RUHLEDER R.
- SZTUKA PERSWAZJI CZYLI JĘZYK WPŁYWU I MANIPULACJI. WARSZTATY BATKO A.
- STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE KOSZTAMI RED. NOWAK E.
- PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE SEITEL F.
- SZTUKA WOJNY W BIZNESIE KRAUSE D.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|