PRODUKT TURYSTYKI MEDYCZNEJ
RAB-PRZYBYŁOWICZ J. wydawnictwo: DIFIN, 2014, wydanie I cena netto: 63.50 Twoja cena 60,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Produkt turystyki medycznej
W ciągu zaledwie kilkunastu lat turystyka medyczna stała się znaczącym
ekonomicznie przedsięwzięciem, w które zaangażowane są firmy turystyczne,
farmaceutyczne i przede wszystkim prywatne szpitale oraz kliniki medyczne w wielu
regionach świata.
Ekspansja medycznych destynacji, firm pośredniczących w turystyce medycznej,
książek, stron, for internetowych, blogów, czasopism, miesięczników tylko w ostatniej
dekadzie spowodowała, iż turystykę medyczną zaczęto określać fenomenem XXI wieku.
Książka jest oryginalną próbą rozwiązania problemu badawczego z obszaru
zagadnień ekonomiki turystyki, regionalnego i lokalnego rozwoju turystyki, produktu
turystyki medycznej oraz interpretacją specyfiki turystyki medycznej na tle innych form
turystyki zdrowotnej.
Autor
Wstęp
1. WSPÓŁCZESNE TENDENCJE W TURYSTYCE ZDROWOTNEJ
1.1. Turystyka zdrowotna i jej elementy
1.2. Specyfika turystyki medycznej
1.3. Rynek turystyki medycznej
1.3.1. Nowe trendy na rynku turystycznym
1.3.2. Popyt i podaż na rynku turystyki medycznej
2. USŁUGI JAKO PODSTAWA PRODUKTU TURYSTYKI MEDYCZNEJ
2.1. Elementy i struktura produktu turystyki medycznej
2.2. Zróżnicowanie usług turystycznych i medycznych
2.3. Jakość w procesie kreowania produktu turystyki medycznej
3. TURYSTYKA MEDYCZNA NA ŚWIECIE
3.1. Uwarunkowania rozwoju turystyki medycznej
3.2. Centra turystyki medycznej na świecie
3.2.1. Azja (Tajlandia, Singapur, Malezja, Indie)
3.2.2. Ameryka Łacińska (Meksyk, Brazylia, Kostaryka)
3.2.3. Europa (Węgry, Niemcy, Czechy, Chorwacja, Cypr, Turcja)
3.2.4. Bliski Wschód (Izrael, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Jordania)
4. TURYSTYKA MEDYCZNA W POLSCE
4.1. Przesłanki rozwoju turystyki medycznej w Polsce
4.2. Pozycja konkurencyjna Polski na europejskim rynku usług turystyki medycznej
4.2.1. Ośrodki turystyki medycznej w Polsce
5. SZCZECIN - STUDIUM PRZYPADKU
5.1. Elementy produktu turystyki medycznej w Szczecinie
5.1.1. Zróżnicowanie oferty usług medycznych w Szczecinie
5.1.2. Atrakcje i zagospodarowanie turystyczne Szczecina
5.2. Pozycja konkurencyjna produktu turystyki medycznej Szczecina na tle innych miast w
Polsce
5.3. Profil turystów medycznych w Szczecinie
5.4. Ocena produktu turystyki medycznej w Szczecinie
5.4.1. Ocena usług medycznych
5.4.2. Ocena pozostałych elementów produktu turystyki medycznej Szczecina
6. KONCEPCJA ROZWOJU PRODUKTU TURYSTYKI MEDYCZNEJ
6.1. Model produktu turystyki medycznej
6.2. Koncentracje klastrów medycznych w Polsce
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
ZAŁĄCZNIKI
280 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- WYBRANE NARZĘDZIA DO PROGRAMU PSYCHOSTYMULACJI DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM Z DEFICYTAMI I ZABURZENIAMI ROZWOJU FRANCZYK A. KRAJEWSKA K.
- PODSTAWY ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI RED. BRYX M.
- PSYCHOLOGIA WSPÓŁCZESNA RATHUS S.A.
- INTEGRACJA EUROPEJSKA WOJTASZCZYK K.A.
- PSYCHOLOGIA NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO SZAFRAŃSKA E. SZOŁTEK A.
- LEKSYKON PRAWA SPORTOWEGO100 PODSTAWOWYCH POJĘĆ LECIAK M. RED.
- ANIMACJA CZASU WOLNEGO W TURYSTYCE BĄCZEK J.B. / PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK DLA ANIMATORÓW /
- EKONOMICZNE PODSTAWY NEGOCJACJI POMIĘDZY PRAWEM A MORALNOŚCIĄ RED. JASTRZĘBSKA-SMOLAGA H.
- SZTUKA WYSTĄPIEŃ CZYLI JAK MÓWIĆ BY OSIĄGNĄĆ CEL + CD ŻUREK E.
- NEGOCJACJE BROŻEK B. STELMACH J.
- NEGOCJOWANIE TECHNIKI ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW KAMIŃSKI J.
- DZIENNIKARSTWO SPORTOWE PRAKTYCZNY PRZEWODNIK ANDREWS PH.
- FINANSE PUBLICZNE ASPEKTY TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE DYLEWSKI M. FILIPIAK B. GORZAŁCZYŃSKA-KOCZKODAJ M. ZIOŁO M.
- PLANY ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI MODELE METODY NARZĘDZIA SOBCZAK A.
- PEDAGOGIKA TWÓRCZOŚCI SZMIDT K.J.
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM KOSTERA M.
- BEZPIECZEŃSTWO EKONOMICZNE WYZWANIA DLA ZARZĄDZANIA PAŃSTWEM RACZKOWSKI K.
- PRAWO SPORTOWE FUNDOWICZ SŁ.
- WELLNESS ZDROWIE OD-NOWA INNOWACJE W ZDROWIU INTEGRALNE PODEJŚCIE BIAŁEK E.D.
- FINANSOWANIE SPORTU ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH TALIK A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|