wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.10 38,10   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CZŁOWIEK I KULTURA W KOMUNIKACJI MEDIALNEJ


REDAKCJA: KARWATOWSKA M.LITWIŃSKI R. SIWIEC A.

wydawnictwo: UMCS, 2015, wydanie I

cena netto: 40.10 Twoja cena  38,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej


Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców.

Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i – przede wszystkim – społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.


Wstęp

Część I Kultura i Media

Jolanta Panasiuk
Neurobiologiczne mechanizmy przetwarzania informacji medialnej
Jakub Nowak
O popkulturze w nowych mediach w świetle teorii Stuarta Halla uwagi teoretyczne
Małgorzata Kita
Kultura słowa w kulturze mediów

Część II Komunikacja w mediach

Barbara Sobczak
Odbiorcy telewizyjnych magazynów informacyjnych z perspektywy retorycznej
Monika Grzelka, Agnieszka Kula
Ewolucja polskiego newsa telewizyjnego i jego właściwości rodzajowych
Lucyna Sikorska
Plotka w telewizyjnych programach plotkarskich (na przykładzie programu Na językach)
Danuta Kepa-Figura
Gry językowe w przekazie medialnym – interakcja dla mas
Kazimierz Ożóg
Człowiek i jego świat według polskich tabloidów Czy tylko populizm kulturowy
Mariola Wojtak
Niebanalne teksty prasowe w analizie genologicznej
Leon Ardacewicz
Nazwiska w nagłówkach prasowych
Magdalena Piechota
Magia sportu – medialna mitologizacja według Tadeusza Olszańskiego
Paweł Nowak
Kultura śmiechu w XXI wieku – sport i dziennikarstwo sportowe okiem satyryków radiowych
Monika Napora
„za judaszowy grosz” przeciwko swoim Motywacje i poglądy dziennikarzy pism gadzinowych w świetle powojennych procesów

Część III Media w komunikacji

Małgorzata Karwtowska
Internet jest jak kosmos Sieć w porównaniach studenckich
Iwona Morawska
Wpływ nowych mediów na doświadczenia lekturowe współczesnych nastolatków
Małgorzata Latoch-Zielińska
Niepokorni, zagubieni, samotni... Filmowe biografie Ryszarda Riedla i Magika (Piotra Łuszcza) we współczesnej szkole
Marina Belokoneva-Shiukashvili
Multimedia w zastosowaniu glottodydaktycznym Opis wybranych rozwiązań
Małgorzata Potent-Ambroziewicz
Językowe fascynacje młodzieży
Ewa Dunaj
Blog pisarski jako narzędzie oddziaływania na odbiorcę dzieła literackiego
Laszlo Kalman nagy
Między realnym światem a cyberkulturą – na podstawie wybranych współczesnych dramatów węgierskich


288 stron, Format: 17.5x25.0cm, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- RYTUAŁ DRAMAT ŚWIĘTO SPEKTAKL WSTĘP DO TEORII WIDOWISKA KULTUROWEGO
MACALOON J.J. RED.

- TEATRALNOŚĆ JAKO MEDIUM
WEBER S.

- WSPÓŁCZESNY TEATR I FILM WOBEC WYZWAŃ NOWYCH MEDIÓW
OLESZEK B .WIŚNIEWSKA M.

- DRAMA KONTEKSTY TEORETYCZNE
PANKOWSKA K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022