wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.30 63,94   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMUNIKACJA KORPORACYJNA A BIZNES. PRAKTYCZNY PORADNIK


KAMIŃSKI L.

wydawnictwo: BRANTA, 2007, wydanie I

cena netto: 67.30 Twoja cena  63,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta jest próbą przedstawienia ogólnych zasad i reguł dotyczących komunikacji w biznesie widzianych z perspektywy firmy, która musi używać różnych metod informowania o sobie i swoich produktach. Zawiera elementy teorii, doświadczenia różnych firm krajowych i zagranicznych oraz wnioski z praktyki Autora. Znaczenie działań komunikacyjnych we współczesnym biznesie rośnie. W coraz liczniejszych firmach na świecie i w Polsce pojawiają się odpowiedzialni za nie specjaliści i tworzone są w tym celu odrębne działy. Książka wychodzi im naprzeciw i stanowi cenny przewodnik dla osób, które tymi sprawami zajmują się na co dzień.


Leszek Kamiński - pracował jako wykładowca uniwersytecki, dziennikarz, wydawca, rzecznik prasowy; od kilkunastu lat praktycznie i teoretycznie zajmuje się problemami komunikacji korporacyjnej.


FRAGMENTY

(...) Każda firma komunikuje się ze swym otoczeniem, zwłaszcza klientami, na różne sposoby. Reklama to jeden rodzaj komunikacji, określany też jako komunikacja marketingowa, powiązana z procesem sprzedaży. Inny rodzaj komunikacji, określany jako korporacyjna, operuje odmiennymi środkami przekazu i służy innym celom. Są nimi np. komunikaty i informacje prasowe, wydawnictwa, bezpośrednie wypowiedzi przedstawicieli firmy. Służą one budowie (także: utrzymaniu, poprawie) relacji firmy z jej szeroko rozumianym otoczeniem, kreują jej wizerunek i przekazują treści, jakie firma chce przekazać.

(...) Częstym błędem jest utożsamianie informacji i jej dystrybuowania z komunikacją. Wysłanie informacji do jakiegoś adresata to zaledwie wstęp i krok stosunkowo prosty. Komunikacja ma miejsce dopiero wtedy, gdy informacja do kogoś dotrze i wywoła jakąś reakcję. Z natury rzeczy komunikacja - i międzyludzka, i biznesowa - jest procesem dwustronnym. Powinniśmy zawsze analizować reakcję odbiorcy na nasz komunikat, sprawdzać, czy został on nie tylko odebrany, ale także zrozumiany i przyswojony.

120 stron, A5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- KANAŁY DYSTRYBUCJI KSZTAŁTOWANIE RELACJI
SPYRA Z.

- W POSZUKIWANIU NOWYCH PARADYGMATÓW ZARZĄDZANIA
GRUDZEWSKI W.M. HEJDUK I.K.

- DOBRE PRAKTYKI SPÓŁEK NOTOWANYCH NA GPW (2008) PODRĘCZNIK

- KLUCZ DO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
SUTHERLAND J. CANWELL D.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022