wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KLUCZ DO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO


SUTHERLAND J. CANWELL D.

wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie I

cena netto: 35.00 Twoja cena  33,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Co to jest mapa organizacji?
Na czym polega strategia emergentna?
Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania?

Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Książka zawiera ponadto:

  • odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
  • odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
  • rysunki i schematy,
  • indeks,
  • słowniczek angielsko-polski.

Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.

332 stron, A5, miękka oprawA

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO ORAZ NADZORU KORPORACYJN
ZAKRZEWSKA-BIELAWSKA A.RED. / KORPORACYJNEGO DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA

- ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM
URBANOWSKA-SOJKIN E. BANASZYK P. WITCZAK H.

- TRENDY ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
BLAŻEK L.

- ZARZĄDZANIE JAPOŃSKIE CIĄGŁOŚĆ I ZMIANA
ALUCHNA M. PŁOSZAJSKI P.

- PRZEDSIĘBIORSTWO WARTOŚĆ ZARZĄDZANIE
SUSZYŃSKI C. RED.

- KOSZT KAPITAŁU KLUCZ DO WARTOŚCI FIRMY
JOHNSON H.

- KANAŁY DYSTRYBUCJI KSZTAŁTOWANIE RELACJI
SPYRA Z.

- BUSINESS TOPICS
JENDRYCH E. WIŚNIEWSKA H.

- STRATEGIC MANAGEMENT. THOUGHT AND ACTION
HUFF S.A., FLOYD S., SHERMAN H., CHAPPELL D.

- CONTROLLING W PRZEDSIĘBIORSTWIE ZARZĄDZANYM PRZEZ PROJEKTY
NIEDBAŁA B.

- METODY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA. TEORIA I PRAKTYKA
PRACA ZBIOROWA POD RED. DUCHNIEWICZ S.

- CONTROLLING CZ.2. INSTRUMENTY OD A DO Z ANALIZY OPERACYJNE I STRATEGIC
VOLLMUTH H.J.

- PASJA I DYSCYPLINA STRATEGII JAK Z MARZEŃ I DECYZJI ZBUDOWAĆ SUKCES FIRMY
OBŁÓJ K.

- PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM. PRZEWONIK DO ĆWI
KOWRYGO B. GÓRSKA-WARSEWICZ H. ŚWIĄTKOWSKA M.

- PODSTAWY STRATEGII
JOHNSON G. SHOLES K. WHITTINGTON R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022