KLUCZ DO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
SUTHERLAND J. CANWELL D. wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie I cena netto: 35.00 Twoja cena 33,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Co to jest mapa organizacji?
Na czym polega strategia emergentna?
Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania?
Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych
obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza
zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji,
ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z
niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki
ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Książka zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
- rysunki i schematy,
- indeks,
- słowniczek angielsko-polski.
Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach,
pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania
strategicznego.
332 stron, A5, miękka oprawA Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO ORAZ NADZORU KORPORACYJN ZAKRZEWSKA-BIELAWSKA A.RED. / KORPORACYJNEGO DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
- ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM URBANOWSKA-SOJKIN E. BANASZYK P. WITCZAK H.
- TRENDY ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW BLAŻEK L.
- ZARZĄDZANIE JAPOŃSKIE CIĄGŁOŚĆ I ZMIANA ALUCHNA M. PŁOSZAJSKI P.
- PRZEDSIĘBIORSTWO WARTOŚĆ ZARZĄDZANIE SUSZYŃSKI C. RED.
- KOSZT KAPITAŁU KLUCZ DO WARTOŚCI FIRMY JOHNSON H.
- KANAŁY DYSTRYBUCJI KSZTAŁTOWANIE RELACJI SPYRA Z.
- BUSINESS TOPICS JENDRYCH E. WIŚNIEWSKA H.
- STRATEGIC MANAGEMENT. THOUGHT AND ACTION HUFF S.A., FLOYD S., SHERMAN H., CHAPPELL D.
- CONTROLLING W PRZEDSIĘBIORSTWIE ZARZĄDZANYM PRZEZ PROJEKTY NIEDBAŁA B.
- METODY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA. TEORIA I PRAKTYKA PRACA ZBIOROWA POD RED. DUCHNIEWICZ S.
- CONTROLLING CZ.2. INSTRUMENTY OD A DO Z ANALIZY OPERACYJNE I STRATEGIC VOLLMUTH H.J.
- PASJA I DYSCYPLINA STRATEGII JAK Z MARZEŃ I DECYZJI ZBUDOWAĆ SUKCES FIRMY OBŁÓJ K.
- PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM. PRZEWONIK DO ĆWI KOWRYGO B. GÓRSKA-WARSEWICZ H. ŚWIĄTKOWSKA M.
- PODSTAWY STRATEGII JOHNSON G. SHOLES K. WHITTINGTON R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|