PISANIE RAPORTÓW
NETZLEY M. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I cena netto: 44.50 Twoja cena 42,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Niniejszy przewodnik dostarcza praktycznych informacji na temat technik
pisania raportów oraz efektywnego komunikowania za ich pomocą wypracowanych rozwiązań.
Omawia wszystkie kluczowe cechy raportów, sposoby ich przygotowania i nadania im
właściwej formy.
Książka umożliwi opanowanie najistotniejszych kompetencji w tej dziedzinie,
takich jak:
- zebranie danych do wykorzystania w raporcie oraz ich selekcja,
- przygotowanie i zaplanowanie raportu,
- organizacja procesu pisania raportu,
- znajomość cech raportu decydujących o jakości i jednoznaczności
przekazu.
Adresaci:
Opisane tu zasady i techniki tworzenia efektywnych raportów przekazujących informacje i
wnioski w taki sposób, aby mogły zostać przyjęte i właściwie wykorzystane, będą
cenną pomocą w pracy specjalistów z różnych dziedzin, kadry zarządzającej,
menedżerów i konsultantów.
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ I
Efektywne raporty
1. Czym są raporty?
2. Do czego służą raporty?
3. Cechy efektywnych raportów
ROZDZIAŁ II
Jak sobie radzić z procesem pisania raportu?
1. Zadanie kontekstowe: planowanie
2. Zadanie techniczne: zbieranie i analiza danych
3. Zadanie kompozycyjne: przekaz
ROZDZIAŁ III
Kluczowe składniki raportu
1. Wstęp i zakończenie
2. Rozwinięcie
3. Materiały dodatkowe
ROZDZIAŁ IV
Jak stworzyć czytelny raport?
1. Jasny przekaz
2. Czytelność
ZAŁĄCZNIKI
Przykładowy list przewodni
Przykładowe streszczenie dla kierownictwa
Przykładowa strona tytułowa
Przykładowy spis treści
Bibliografia
Indeks
96 stron, A5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZARZĄDZANIE CZASEM OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL RAFFONI M.
- BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE WYDANIE II ZAKTUALIZOWANIE PATTEN D.
- PANUJ NAD SWOIM CZASEM HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS + CD
- ŚCIEŻKA KARIERY ZAWODOWEJ OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL HARVARD BUSINES SCHOOL PRESS
- DELEGOWANIE OBOWIĄZKÓW OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
- TESTY MENEDŻERSKIE. PORADNIK MENEDŻERA PHILIP H.
- KONSULTANT ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ KOWALCZYK J.
- BADANIA MARKETINGOWE. PLANOWANIE, METODOLOGIA I OCENA WYNIKÓW HAGUE P.
- ZARZĄDZANIE CZASEM TRACY B.
- TEKSTY I PISMA BIZNESOWE.OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
- FINANSE W BIZNESIE OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS PRESS HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
- TESTY OSOBOWOŚCIOWE. PORADNIK DLA UBIEGAJĄCYCH SIĘ O PRACĘ HOFFMAN E.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|