wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PISANIE RAPORTÓW


NETZLEY M.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I

cena netto: 44.50 Twoja cena  42,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejszy przewodnik dostarcza praktycznych informacji na temat technik pisania raportów oraz efektywnego komunikowania za ich pomocą wypracowanych rozwiązań. Omawia wszystkie kluczowe cechy raportów, sposoby ich przygotowania i nadania im właściwej formy.

Książka umożliwi opanowanie najistotniejszych kompetencji w tej dziedzinie, takich jak:

  • zebranie danych do wykorzystania w raporcie oraz ich selekcja,
  • przygotowanie i zaplanowanie raportu,
  • organizacja procesu pisania raportu,
  • znajomość cech raportu decydujących o jakości i jednoznaczności przekazu.

 

Adresaci:

Opisane tu zasady i techniki tworzenia efektywnych raportów przekazujących informacje i wnioski w taki sposób, aby mogły zostać przyjęte i właściwie wykorzystane, będą cenną pomocą w pracy specjalistów z różnych dziedzin, kadry zarządzającej, menedżerów i konsultantów.

 


Wprowadzenie

ROZDZIAŁ I
Efektywne raporty
1. Czym są raporty?
2. Do czego służą raporty?
3. Cechy efektywnych raportów

ROZDZIAŁ II
Jak sobie radzić z procesem pisania raportu?
1. Zadanie kontekstowe: planowanie
2. Zadanie techniczne: zbieranie i analiza danych
3. Zadanie kompozycyjne: przekaz

ROZDZIAŁ III
Kluczowe składniki raportu
1. Wstęp i zakończenie
2. Rozwinięcie
3. Materiały dodatkowe

ROZDZIAŁ IV
Jak stworzyć czytelny raport?
1. Jasny przekaz
2. Czytelność

ZAŁĄCZNIKI
Przykładowy list przewodni
Przykładowe streszczenie dla kierownictwa
Przykładowa strona tytułowa
Przykładowy spis treści
Bibliografia
Indeks


96 stron, A5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARZĄDZANIE CZASEM OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL
RAFFONI M.

- BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE WYDANIE II ZAKTUALIZOWANIE
PATTEN D.

- PANUJ NAD SWOIM CZASEM HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS + CD

- ŚCIEŻKA KARIERY ZAWODOWEJ OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL
HARVARD BUSINES SCHOOL PRESS

- DELEGOWANIE OBOWIĄZKÓW OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS

- TESTY MENEDŻERSKIE. PORADNIK MENEDŻERA
PHILIP H.

- KONSULTANT ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
KOWALCZYK J.

- BADANIA MARKETINGOWE. PLANOWANIE, METODOLOGIA I OCENA WYNIKÓW
HAGUE P.

- ZARZĄDZANIE CZASEM
TRACY B.

- TEKSTY I PISMA BIZNESOWE.OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL
HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS

- FINANSE W BIZNESIE OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS PRESS
HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS

- TESTY OSOBOWOŚCIOWE. PORADNIK DLA UBIEGAJĄCYCH SIĘ O PRACĘ
HOFFMAN E.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022