DIAGNOZA INTERNETU 2009
KREJTZ K. RED. wydawnictwo: WAIP, 2009, wydanie I cena netto: 46.20 Twoja cena 43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Projekt Diagnoza Internetu podejmuje próbę stworzenia wskaźnika potencjału
cyfrowego opisującego możliwości technologiczne wykorzystywane przez jednostkę do
realizacji swoich zamierzeń w internecie. W skład tego wskaźnika wchodzi
liczba posiadanego sprzętu elektronicznego, szybkość posiadanego łącza internetowego
oraz percepcja ceny za łącze. Wskaźnik ten nie jest jednoznaczny z korzystaniem
wyłącznie z technologii internetowych. Dotyka on znacznie szerszego zjawiska cyfrowych
mediów. Tak rozumiany potencjał porównywany jest z intensywnością korzystania z
internetu, definiowaną jako liczba godzin poświęcanych na internet dziennie,
częstość korzystania z tego medium oraz liczbą wykorzystywanych technologii
internetowych. Zestawienie tych wskaźników pokazuje m.in., że intensywność
korzystania internetu może być wyższa niż potencjał cyfrowy. Co więcej, potencjał
zależy głównie od wielkości dochodów, podczas gdy intensywność od poziomu edukacji
jednostki.
Patronat medialny (Metro, Internet Standard)
Patronami branżowymi książki są IAB Polska, Gazeta.pl (Zespół Badań i Analiz) i
cykl Rewolucja w komunikacji
Wraz ze wzrostem popularności i znaczenia internetu, a przede wszystkim wpływu
korzystania z niego na przemiany życia codziennego, rośnie potrzeba systematycznej
refleksji i badań wyjaśniających znaczenie i wpływ nowego medium na funkcjonowanie
jednostek i na różne sfery życia społecznego. Dotychczas prowadzono stosunkowo dużo
badań charakteryzujących użytkowników i czynniki sprzyjające korzystaniu z internetu.
Diagnoza Internetu to pierwsze w Polsce duże naukowe badania, dogłębnie
charakteryzujące cele i sposoby korzystania z internetu, zestawiając je także z
aktywnością użytkowników poza internetem, przede wszystkim w obszarze aktywności
społecznej i konsumpcji mediów tradycyjnych. Książka @ Diagnoza Internetu 2009 jest
znaczącym uzupełnieniem dotychczasowej literatury poświęconej społecznym aspektom
internetu.
Edwin Bendyk, tygodnik Polityka
120 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- MIĘDZYNARODOWE STANDARDY RACHUNKOWOŚCI SEREDYŃSKI R. KRUPA M. STAWOWY A. JAŁOWIECKA-MADEJA S.
- GLOBALIZACJA USŁUG. OUTSOURCING, OFFSHORING I SHARED SERVICES CENTERS RED. SZYMANIAK A.
- ORGANIZACJA KONTROLI WEWNĘTRZNEJ, OBIEGU DOKUMENTÓW I RACHUNKOWOŚCI W URYGA J. MAGIELSKI W. BIENIAS I.
- CZŁOWIEK ISTOTA SPOŁECZNA ARONSON E.
- JAK UCZY SIĘ MÓZG ? BLAKEMORE S.J. FRITH U.
- MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE BUDNIKOWSKI A.
- KONTROLA JAKO FUNKCJA ZARZĄDZANIA KUC R.B.
- POMOC PUBLICZNA A ROZWÓJ FIRMY SZANSE I ZAGROŻENIA CHOROSZCZAK J. MIKULEC M.
- VALUE BASED MANAGEMENT. KONCEPCJE, NARZĘDZIA, PRZYKŁADY. RED. SZABLEWSKI A. PNIEWSKI K. BARTOSZEWICZ B.
- FINANSE I ROZLICZENIA MIĘDZYNARODOWE MISZTAL P.KOSZTOWNIAK A. SZELĄGOWSKA A. PSZCZÓŁKA I.
- AUDYT SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH GABRUSEWICZ W. RED.
- WSPÓŁPRACA CZY KONFLIKT ? PAŃSTWO UNIA I KOBIETY FUSZARA M. MIZIELIŃSKA J. GRABOWSKA M. REGULSKA J.
- MANIPULACJA MARUSZEWSKI T. DOLIŃSKI D. ŁUKASZEWSKI W. OHME R.
- POLE W POSZUKIWANIU TAJEMNICZEJ SIŁY WSZECHŚWIATA MCTAGGART L.
- MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI EKONOMICZNE. TEORIA I POLITYKA BOŻYK P.
- FIRMY RODZINNE. JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES W SZTAFECIE POKOLEŃ SUŁKOWSKI Ł. MARJAŃSKI A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|