wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 450.00 427,50   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Prawo karne > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KAŻDY POTRZEBUJE MENTORA JAK KIEROWAĆ TALENTAMI


CLUTTERBUCK D.

wydawnictwo: PETIT, 2002, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dziś, gdy fachowców uważa się za największy kapitał przedsiębiorstw, wspieranie i rozwój talentów stały się jednym z podstawowych zadań menedżerskich. Dobry program mentoringowy to nieodzowne narzędzie realizacji tego zadania.

Czy znasz możliwości swoich pracowników na wszystkich szczeblach przedsiębiorstwa?

Czy udaje Ci się maksymalnie wykorzystać talenty ludzi, którymi kierujesz?

Książka Davida CIutterbucka przedstawia najnowszą wiedzę na temat mentoringu, odpowiadając na pytania:

Czym jest mentoring, co zasadniczo różni go od coachingu, doradztwa, koleżeńskiej pomocy?

Kto i jakie może wynieść z niego korzyści?

Jakie są podstawowe modele programów mentoringowych?

Jak je tworzyć i jak nimi zarządzać?

Według jakich kryteriów dobiera się mentorów i podopiecznych?

Jakie są kolejne etapy rozwoju ich wzajemnych relacji?

Co w praktyce mentor winien jest podopiecznemu i jaki obowiązuje go kodeks etyczny?

Kiedy i jakie pojawiają się problemy?

Co to jest mentoring menedżerski?

206 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MENTORING W DZIAŁANIU. PRZEWODNIK PRAKTYCZNY
MEGGINSON D.

- COACHING I MENTORING JAK ROZWIJAĆ NAJWIĘKSZE TALENTY
HARVARD BUSINESS ESSENTIALS

- METODA DISNEYA. JAK SKUTECZNIE WYKORZYSTAĆ TAJEMNICE ZARZ. DISNEYA.
CAPODAGLI B., JACKSON L.

- COACHING
VICKERS A. BAVISTER S.

- TOKSYCZNI KOLEDZY. JAK POSTĘPOWAĆ Z TRUDNYMI WSPÓŁPRACOWNIKAMI
CAVAIOLA A. LAVENDER N.

- OCENA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
FURTWENGLER D.

- EFEKTYWNE SPOTKANIE BIZNESOWE. JAK NIE UMRZEĆ Z NUDÓW NA ZEBRANIU.
LENCIONI P.

- ZWYKLI LUDZIE LIDERZY
BUZAN T.

- INTELIGENCJA PRZYWÓDCZA
MENKES J.

- ZARZĄDZANIE SAMYM SOBĄ HARVARD BUSINESS REVIEW

- KSZTAŁTOWANIE STRATEGII SZKOLEŃ I ROZWOJU PRACOWNIKÓW
MAYO A.

- KIEROWANIE ZESPOŁAMI
DOMMELLON A. HARVARD BUSINESS SCHOOL

- KOBIETY I BIZNES HARVARD BUSINESS REVIEW

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022