EDYCJA TEKSTÓW PRAKTYCZNY PORADNIK
WOLAŃSKI A. wydawnictwo: PWN, 2008, wydanie I cena netto: 73.80 Twoja cena 70,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka dotyczy wszelkich aspektów profesjonalnego przygotowania
różnych typów publikacji do wydania drukiem lub elektronicznie – począwszy od
poziomu typograficznego (rodzaje pisma, wyróżnienia typograficzne), przez elementy
językowe i pozajęzykowe (nazwy własne, jednostki miar i wag, zapis liczb), po elementy
makrostruktury różnych typów publikacji (części składowe gazety i artykułu
prasowego, części składowe książki).
Przeznaczona jest dla autorów publikacji, pracowników instytucji związanych
z procesem wydawniczo-poligraficznym (redaktorów merytorycznych i technicznych,
korektorów, operatorów DTP, typografów, poligrafów, grafików itd.), studentów
specjalizacji wydawniczo-redaktorskich na wydziałach polonistyki, bibliologii i
dziennikarstwa oraz słuchaczy podyplomowych studiów edytorstwa.
380 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- CONTROLLING W PRZEDSIĘBIORSTWIE ZARZĄDZANYM PRZEZ PROJEKTY NIEDBAŁA B.
- PODSTAWY STYLISTYKI I RETORYKI WOLAŃSKI A. ZDUNKIEWICZ-JEDYNAK D. WIERZBICKA E.
- NOWE REGUŁY NOWEJ GOSPODARKI KELLY K. DZIESIĘĆ PRZEŁOMOWYCH STRATEGII DLA ŚWIATA
- KLUCZ DO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO SUTHERLAND J. CANWELL D.
- CONTROLLING TEORIA ZASTOSOWANIA MARCINIAK S.
- DZIENNIKARSTWO CHYLIŃSKI M. RUSS M.S.
- CZARNA KSIĘGA MASONERII GRANDT G.
- THINK TANKS NA PRZYKŁADZIE USA I POLSKI ZIĘTARA W.
- ZARZĄDZANIE JAPOŃSKIE CIĄGŁOŚĆ I ZMIANA ALUCHNA M. PŁOSZAJSKI P.
- KOSZT KAPITAŁU KLUCZ DO WARTOŚCI FIRMY JOHNSON H.
- BUSINESS TOPICS JENDRYCH E. WIŚNIEWSKA H.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|