KLUCZ DO MARKETINGU. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE, POJĘCIA, POSTACI.
SUTHERLAND J. CANWEL D. wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie I cena netto: 20.00 Twoja cena 19,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?
NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii
dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że
marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy
się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych,
często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w
firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności
skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.
Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Publikacja zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
- rysunki i schematy;
- wszechstronny indeks;
- słowniczek angielsko-polski.
Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach,
terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!
350 stron, A5, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- EKONOMIA T.2 SAMUELSON, NORDHAUS
- PODSTAWY MARKETINGU. PODRĘCZNIK NOWACKA A. NOWACKI R.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 2010 PRAKTYCZNY KOMENTARZ EKSPERTÓW PRACA ZBIOROWA
- HISTORIA ADMINISTRACJI. SKRYPTY MACIEJEWSKI T.
- ASPEKTY POLITYCZNE SPOŁECZNE I EKONOMICZNE PROCESU WDRAŻANIA EKSTOWICZ B. / EUROPEJSKICH FUNDUSZY STRUKTURALNYCH W POLSCE
- KONCEPCJE POLITYKI WESOŁOWSKI WŁ.
- LEKSYKON ZARZĄDZANIA OLCZAK A., KOŁODZIEJCZYK-OLCZAK I. RED.
- METODOLOGIA NAUK EKONOMICZNYCH DYLEMATY I WYZWANIA KUCIŃSKI K. RED.
- MARKETING MIĘDZYNARODOWY LIMAŃSKI A. DRABIK I.
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ LUDŹMI I PROBLEMAMI OLSZEWSKA J. ROKICKI J.
- GOSPODARKA FINANSOWA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W POLSCE KOŁACZYŃSKI B. RATAJCZAK M.
- SYSTEM INSTYTUCJI UNII EUROPEJSKIEJ W SWIETLE POSTANOWIEŃ TRAKTATU CAŁA-WACINKIEWICZ E. / Z LIZBONY
- POLITOLOGIA HEYWOOD A.
- MIĘDZYNARODOWE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI POCZTOWSKI A. RED.
- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ LANDRETH H. COLANDER D.C.
- MARKETING (OPRAWA TWARDA) KOTLER PHILIP KELLER KEVIN LANE
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W OCHRONIE ZDROWIA LEWANDOWSKA H.
- ENCYKLOPEDIA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO MIASKOWSKA-DASZKIEWICZ K. SZMULIK B.
- PRAWO FINANSÓW PUBLICZNYCH W POLSCE STANKIEWICZ R.
- IDEOLOGIE POLITYCZNE HEYWOOD A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|