wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 20.00 19,00   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KLUCZ DO MARKETINGU. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE, POJĘCIA, POSTACI.


SUTHERLAND J. CANWEL D.

wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie I

cena netto: 20.00 Twoja cena  19,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?

NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!

Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.

Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.

Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Publikacja zawiera ponadto:

  • odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
  • odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
  • rysunki i schematy;
  • wszechstronny indeks;
  • słowniczek angielsko-polski.

Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!

350 stron, A5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- EKONOMIA T.2
SAMUELSON, NORDHAUS

- PODSTAWY MARKETINGU. PODRĘCZNIK
NOWACKA A. NOWACKI R.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 2010 PRAKTYCZNY KOMENTARZ EKSPERTÓW
PRACA ZBIOROWA

- HISTORIA ADMINISTRACJI. SKRYPTY
MACIEJEWSKI T.

- ASPEKTY POLITYCZNE SPOŁECZNE I EKONOMICZNE PROCESU WDRAŻANIA
EKSTOWICZ B. / EUROPEJSKICH FUNDUSZY STRUKTURALNYCH W POLSCE

- KONCEPCJE POLITYKI
WESOŁOWSKI WŁ.

- LEKSYKON ZARZĄDZANIA
OLCZAK A., KOŁODZIEJCZYK-OLCZAK I. RED.

- METODOLOGIA NAUK EKONOMICZNYCH DYLEMATY I WYZWANIA
KUCIŃSKI K. RED.

- MARKETING MIĘDZYNARODOWY
LIMAŃSKI A. DRABIK I.

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ LUDŹMI I PROBLEMAMI
OLSZEWSKA J. ROKICKI J.

- GOSPODARKA FINANSOWA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W POLSCE
KOŁACZYŃSKI B. RATAJCZAK M.

- SYSTEM INSTYTUCJI UNII EUROPEJSKIEJ W SWIETLE POSTANOWIEŃ TRAKTATU
CAŁA-WACINKIEWICZ E. / Z LIZBONY

- POLITOLOGIA
HEYWOOD A.

- MIĘDZYNARODOWE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
POCZTOWSKI A. RED.

- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ
LANDRETH H. COLANDER D.C.

- MARKETING (OPRAWA TWARDA)
KOTLER PHILIP KELLER KEVIN LANE

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W OCHRONIE ZDROWIA
LEWANDOWSKA H.

- ENCYKLOPEDIA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
MIASKOWSKA-DASZKIEWICZ K. SZMULIK B.

- PRAWO FINANSÓW PUBLICZNYCH W POLSCE
STANKIEWICZ R.

- IDEOLOGIE POLITYCZNE
HEYWOOD A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022