wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

POLITOLOGIA


HEYWOOD A.

wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie I

cena netto: 71.10 Twoja cena  67,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowoczesny podręcznik akademicki do całego toku studiów politologicznych. Jego zawartość spełnia wszelkie wymogi minimum programowego tych kierunków.

Zawiera podstawowe i usystematyzowane wiadomości z zakresu przedmiotu: historii, ideologii, systemów, przywództwa, organizacji, prawa i problematyki międzynarodowej. Uwzględnia najnowsze dane, aktualizację debat poświęconych m.in. globalizacji czy konfliktom międzynarodowym.

Książka napisana z perspektywy dydaktyka z naciskiem na warsztat przyszłego politologa. Daje podstawy terminologii oraz kluczowych pojęć i procesów politycznych. Zawiera słowniczek pojęć i definicji, biogramy ważniejszych postaci myśli politycznej oraz obszerną literaturę do poszczególnych zagadnień.


Andrew Heywood

Brytyjski politolog, związany z Orpington College, gdzie jest dyrektorem studiów politologicznych. Przewodniczy rządowej komisji egzaminacyjnej do spraw polityki.

Autor cenionych podręczników z zakresu myśli politycznej: Political Ideas and Concepts (1994), Key Concepts in Politics (2000), Political Theory. An Introduction (2004) oraz wydanych w języku polskim Politologii (2006) oraz Ideologii politycznych (2007).


Część 1 TEORIE POLITYCZNE


1. Co to jest polityka?
2. Rządy, systemy i ustroje
3. Ideologie polityczne
4. Demokracja
5. Państwo


Część 2 NARODY A GLOBALIZACJA


6. Narody i nacjonalizm
7. Polityka globalna
8. Terytorium, grupa etniczna, wspólnota
9. Gospodarka i społeczeństwo
10. Kultura polityczna, komunikacja i legitymizacja
11. Reprezentacja, wybory i głosowanie
12. Partie i systemy partyjne
13. Grupy, interesy i ruchy społeczne
14. Konstytucje, prawo i sądownictwo
15. Zgromadzenia
16. Władza wykonawcza
17. Biurokracja
18. Armia i policja
19. Proces polityczny i działanie systemu


556 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- KLUCZ DO POLITOLOGII. NAJWAŻNIEJSZE IDEOLOGIE, SYSTEMY, POSTACI.
HEYWOOD A.

- MARKETING BEZPOŚREDNI KONCEPCJA ZARZĄDZANIE INSTRUMENTY
TROJANOWSKI M.

- CZŁOWIEK I PRACA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWIE
GABLETA M.

- NOWA USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH WPROWADZENIE DO ZMIAN
HELLICH E. / OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.01.2010

- POSTĘPOWANIE CYWILNE
FLAGA-GIERUSZYŃSKA K.

- LEKSYKON ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
SMID W.

- ZARYS USTROJU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
SZAŁOWSKI R.

- ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
JĘDRUSZUK Ł.

- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY
STONE M. BOND A. BLAKE E.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z WPROWADZENIEM
SZYSZKOWSKI A. - OMÓWIENIE PRZEPISÓW PO NOWELIZACJACH

- FINANSE PUBLICZNE PN 112
SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.

- SŁOWNIK POLITOLOGII
RED. WALICKA B.

- KULTURA ORGANIZACYJNA
SIKORSKI C.

- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W EUROPIE
KMIECIAK Z. RED.

- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.

- CZYM JEST MARKETING
SILK A.J.

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
SZCZEPAŃSKI D.

- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ
STANKIEWICZ W.

- POLITOLOGIA. PRZEWODNIK ENCYKLOPEDYCZNY

- PODSTAWY ZARZĄDZANIA
ROBBINS S.P. DECENZO D.A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022