POLITOLOGIA
HEYWOOD A. wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie I cena netto: 71.10 Twoja cena 67,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Nowoczesny podręcznik akademicki do całego toku studiów politologicznych.
Jego zawartość spełnia wszelkie wymogi minimum programowego tych kierunków.
Zawiera podstawowe i usystematyzowane wiadomości z zakresu przedmiotu:
historii, ideologii, systemów, przywództwa, organizacji, prawa i problematyki
międzynarodowej. Uwzględnia najnowsze dane, aktualizację debat poświęconych m.in.
globalizacji czy konfliktom międzynarodowym.
Książka napisana z perspektywy dydaktyka z naciskiem na warsztat przyszłego
politologa. Daje podstawy terminologii oraz kluczowych pojęć i procesów politycznych.
Zawiera słowniczek pojęć i definicji, biogramy ważniejszych postaci myśli politycznej
oraz obszerną literaturę do poszczególnych zagadnień.
Andrew Heywood
Brytyjski politolog, związany z Orpington College, gdzie jest dyrektorem studiów
politologicznych. Przewodniczy rządowej komisji egzaminacyjnej do spraw polityki.
Autor cenionych podręczników z zakresu myśli politycznej: Political Ideas and
Concepts (1994), Key Concepts in Politics (2000), Political Theory. An Introduction (2004)
oraz wydanych w języku polskim Politologii (2006) oraz Ideologii politycznych (2007).
Część 1 TEORIE POLITYCZNE
1. Co to jest polityka?
2. Rządy, systemy i ustroje
3. Ideologie polityczne
4. Demokracja
5. Państwo
Część 2 NARODY A GLOBALIZACJA
6. Narody i nacjonalizm
7. Polityka globalna
8. Terytorium, grupa etniczna, wspólnota
9. Gospodarka i społeczeństwo
10. Kultura polityczna, komunikacja i legitymizacja
11. Reprezentacja, wybory i głosowanie
12. Partie i systemy partyjne
13. Grupy, interesy i ruchy społeczne
14. Konstytucje, prawo i sądownictwo
15. Zgromadzenia
16. Władza wykonawcza
17. Biurokracja
18. Armia i policja
19. Proces polityczny i działanie systemu
556 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- KLUCZ DO POLITOLOGII. NAJWAŻNIEJSZE IDEOLOGIE, SYSTEMY, POSTACI. HEYWOOD A.
- MARKETING BEZPOŚREDNI KONCEPCJA ZARZĄDZANIE INSTRUMENTY TROJANOWSKI M.
- CZŁOWIEK I PRACA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWIE GABLETA M.
- NOWA USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH WPROWADZENIE DO ZMIAN HELLICH E. / OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.01.2010
- POSTĘPOWANIE CYWILNE FLAGA-GIERUSZYŃSKA K.
- LEKSYKON ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI SMID W.
- ZARYS USTROJU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ SZAŁOWSKI R.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI JĘDRUSZUK Ł.
- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY STONE M. BOND A. BLAKE E.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z WPROWADZENIEM SZYSZKOWSKI A. - OMÓWIENIE PRZEPISÓW PO NOWELIZACJACH
- FINANSE PUBLICZNE PN 112 SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.
- SŁOWNIK POLITOLOGII RED. WALICKA B.
- KULTURA ORGANIZACYJNA SIKORSKI C.
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W EUROPIE KMIECIAK Z. RED.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.
- CZYM JEST MARKETING SILK A.J.
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE SZCZEPAŃSKI D.
- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ STANKIEWICZ W.
- POLITOLOGIA. PRZEWODNIK ENCYKLOPEDYCZNY
- PODSTAWY ZARZĄDZANIA ROBBINS S.P. DECENZO D.A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|