MERCHANDISING. PROJEKTOWANIE PRZESTRZENI SKLEPU
MORGAN T. wydawnictwo: ARKADY, 2008, wydanie Icena netto: 99.00 Twoja cena 94,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu
merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód.
Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak
i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzia, które pomogą im odnieść sukces.
Analizując przedstawione w tej książce studia sklepów, specjalne wykresy oraz
przykłady najciekawszych ekspozycji z różnych miejsc świata, przyszli wizualni
merchandiserzy dowiedzą się, jak umacniać wizerunek marki oraz zachęcić klientów do
dokonywania zakupów.
Spis treści:
WSTĘP
Historia wizualnego merchandisingu
Rola wizualnego merchandisera
Codzienne obowiązki merchandisera
Nauka zawodu
Merchandising w domu towarowym
Merchandising w sieciach handlowych
Merchandising w małych sklepach
Wymiar sukcesu
Projekt sklepu
Na czym polega projektowanie sklepu?
Dlaczego projekt sklepu jest ważny?
Kto projektuje sklep?
W jaki sposób projekt sklepu oddziałuje na klienta?
Studium sklepu:
Kurt Geiger
Witryny
Poznaj swoją witrynę
Planowanie wystroju witryny
Tematy i wizualizacje
Tworzenie budżetów
Rekwizyty
Projektowanie ekspozycji witryny
Studium sklepu: - Lane Crawford
Kolor
Wstępne przygotowanie witryny
Instalowanie wystroju witryny
Oświetlenie
Oznakowanie i grafiki
Terminarz ekspozycji
Standardy aranżacji witryny.
_ jej utrzymanie i budżet
Studium sklepu:
Fortnum & Mason
Wizualny merchandising w sklepie
Pozycjonowanie produktu
Projekt przestrzeni handlowej
Studium sklepu:
Atelier 1
Wyposażenie sklepu
Wyposażenie na ścianę
Układanie produktów
Studium sklepu:
Flight 001
Wystawy wewnętrzne i hot-shopy
Punkty sprzedaży i sprzedaż wspierająca
Wyprzedaże
Oznakowanie i etykietowanie
Oświetlenie
Nastrój
Standardy wystroju sklepu, jego utrzymanie i budżet
Wirtualny merchandising
Studium sklepu:
GiorgioArmani
Manekiny
Rzeźbienie
Zamawianie manekinów
Ubieranie manekina
Zabezpieczanie manekina
Grupowanie manekinów
Konserwacja
Pracownia wizualnego merchandisera
Skrzynka z narzędziami merchandisera
Zdrowie i bezpieczeństwo
Tablica oświetlenia
Słowniczek
Książki, czasopisma i strony internetowe
Indeks
Źródła ilustracji i podziękowania
208 stron, format: 22.0x28.0cm, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- MERCHANDISING BORUSIAK B.
- DLACZEGO KUPUJEMY. NAUKA O ROBIENIU ZAKUPÓW. ZACHOWANIA KLIENTA W SKLE UNDERHILL P.
- JAK OCZAROWAĆ KLIENTÓW W SKLEPIE CZYLI MERCHENDISING BINSZTOK A. / Z ELEMENTAMI PSYCHOLOGII ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH
- MERCHANDISING W MAŁYCH I DUŻYCH FIRMACH HANDLOWYCH WITEK L.
- MERCHANDISING W POLSKICH SKLEPACH URBAŃSKI W.
- STYLE W ARCHITEKTURZE ARCYDZIEŁA BUDOWNICTWA EUROPEJSKIEGO KOCH W. / OD ANTYKU PO CZASY WSPÓŁCZESNE
- JAK SPRZEDAĆ MIESZKANIE I NIE ZWARIOWAĆ PREISNER J. PREISNER P.
- ZAKUPOLOGIA PRAWDY I KŁAMSTWA O TYM DLACZEGO KUPUJEMY LINDSTROM M.
- ZARZĄDZANIE MARKĄ KALL J. KŁECZEK R. SAGAN A.
- RENOWACJA MEBLI I INNYCH PRZEDMIOTÓW LEVARD C.
- NOWOCZESNE MIESZKANIE ZESZYT ARCHITEKTURA NR 15 TULKOWSKA-SŁYK K.
- JAK DOBIERAĆ KOLORY INSPIRUJĄCE PALETY BARW DO PROJEKTOWANIA WNĘTRZ STARMER A.
- KREOWANIE MAREK Z PASJĄ EDWARDS H. DAY D.
- CZYM JEST PROJEKTOWANIE WYSTAW? LORENC J. SKOLNICK L. BERGER C.
- HISTORIA MEBLI EUROPEJSKICH OD ŚREDNIOWIECZA DO WSPÓŁCZESNOŚCI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM WZORÓW FRANCUSKICH KJELLBERG P.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|