wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 64.00 60,80   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PUBLIC RELATIONS MIAST I REGIONÓW


DUDA A. (RED.)

wydawnictwo: DIFIN, 2010, wydanie I

cena netto: 64.00 Twoja cena  60,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka jest efektem realizacji projektu „Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce.

W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych.

Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań.

Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów.

Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.


Spis treści:

 

Wstęp

Część I. PUBLIC RELATIONS W TEORII

Rozdział 1. Istota i rola public relations

Aneta Duda

Wprowadzenie

1. Pojęcie public relations – krotki przegląd definicji

2. Demokratyczne komunikowanie? Public relations w perspektywie rynkowej

3. Region jako produkt rynkowy? Obywatel jako konsument? Dylematy PR samorządowego

4. Samorządowe PR w kontekście partycypacji społecznej

5. Public relations w opiniach samorządowców

Podsumowanie

Bibliografia

Glosa socjologa

Jakiego public relations potrzebuje samorząd?

Leon Dyczewski

Rozdział 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej

Łukasz Malczewski

Wprowadzenie

1. Analiza sytuacji wyjściowej

2. Definiowanie celów public relations

3. Definiowanie grup docelowych

4. Strategia wyróżnienia

5. Formułowanie kluczowych przesłań (komunikatów)

6. Dobór technik i instrumentów public relations

7. Harmonogamowanie działań

Podsumowanie

Bibliografia

Rozdział 3. Media relations w samorządzie

Wojciech Joźwik

Wprowadzenie

1. Pierwsze kroki w kontaktach z mediami

2. Oczekiwania mediów

3. Kilka zasad postępowania z mediami

4. Narzędzia stosowane w kontaktach z mediami

Podsumowanie

Glosa dziennikarza

Media szansą dla lokalnych społeczności

Marcin Superczyński

Rozdział 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu

Beata Dembska, Aneta Duda

Wprowadzenie

1. Pojęcie komunikacji

2. Komunikacja formalna i nieformalna w instytucji

3. Bariery w komunikacji wewnętrznej

4. Strategia i plan działania komunikacji wewnętrznej

5. Metody i narzędzia komunikacji wewnętrznej

6. Procedury zarządzania jakością komunikacji wewnętrznej

Zakończenie

Bibliografia

Część II. PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE SAMORZĄDOWEJ

Rozdział 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów

1. Lublin – miasto inspiracji

Agata Patoleta

2. „Młodzi w Łodzi”– kampania przełamująca stereotypy

Agnieszka Chudzik

3. Kraków – tajniki sukcesu

Artur Żyrkowski

4. Identyfikacja wizualna miasta Puławy

Agata Majcher

5. „Janów Lubelski – dodaje sił”. Ewolucja koncepcji marki

Krzysztof Kołtyś

6. Kampania promocyjna „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend” – kształtowanie wizerunku województwa

Elżbieta Mazur-Kunat, Iwona Senderowska

Rozdział 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie

1. Wioski tematyczne – wspólnotowy wymiar sukcesu

Aneta Duda

2. Bałtów – gmina, którą „ożywiły” dinozaury

Jolanta Koral, Ewa Rościszewska, Tomasz Otko

3. Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej

Katarzyna Tarasiuk, Piotr Tarasiuk, Agata Patoleta

Rozdział 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów

1. Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim

Elżbieta Sawicka, Monika Wodyk-Netczuk, Aneta Duda

2. Jarmarki – lekcje historii miast i regionów

Agata Patoleta, Maria Sadownik, Aneta Duda

3. Wspólne świętowanie – dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego

Paweł Pastuszak, Tomasz Banaszek

4. Spotkania z historią na trasie rowerowej w „Dolinie Krzny” w Pościszach

Bernadeta Daniluk

5. Kamienice miasta – niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego

Hubert Mącik

Noty o Autorach


276 strony, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MARKETING 3.0
KOTLER P. KARTAJAYA H. SETIAWAN I.

- PRAWO REKLAMY I PROMOCJI
TRAPLE E. I INNI

- REKLAMA PARTYZANCKA. EFEKTYWNE STRATEGIE DLA MAŁEJ FIRMY
LEVINSON J.

- MALI MOGĄ WIĘCEJ MARKETING MAŁEJ FIRMY CZYLI WOJNA O RYNEK
ANTCZAK G.

- CAUSE RELATED MARKETING
ADKINS S.

- NOWE TRENDY W REKLAMIE MIĘDZY NAUKĄ A PRAKTYKĄ
WIERZCHOŃ M.(RED.) ORZECHOWSKI J. (RED.)

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022