wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW PRODUKCYJNYCH


TOKARSKI A.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK, 2006, wydanie I

cena netto: 27.90 Twoja cena  26,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce omówiono m.in.:

podstawowe elementy strategii finansowania,

główne kryteria, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu rodzaju strategii i finansowania działalności,

trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział I
Przedsiębiorstwo jako podmiot formułujący strategię finansowania
Geneza przedsiębiorstwa
Pojęcie przedsiębiorstwa
Cechy przedsiębiorstwa
Funkcje przedsiębiorstwa
Cele działalności przedsiębiorstw
Tradycyjna koncepcja celu przedsiębiorstwa
Menedżerskie koncepcje celu przedsiębiorstwa
Behawioralna koncepcja celu przedsiębiorstwa
Koncepcja celu przedsiębiorstwa w ujęciu ekonomii neoinstytucjonalnej
Teoria celów korporacji

Rozdział II
Źródła finansowania przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej a strategia finansowania działalności
Istota strategii przedsiębiorstwa
Pojęcie strategii finansowania
Definicja źródeł finansowania działalności
Kryteria wyboru źródeł finansowania
Teoria hierarchii wyboru źródeł finansowania
Kryteria klasyfikacji finansowania działalności
Charakterystyka źródeł finansowania działalności
Finansowanie zewnętrzne i wewnętrzne
Finansowanie własne i obce
Finansowanie krótkoterminowe i długoterminowe
Pozostałe źródła finansowania

Rozdział V
Studia przypadków strategii finansowania działalności przedsiębiorstw produkcyjnych województwa kujawsko-pomorskiego
Wprowadzenie
Przedsiębiorstwo przemysłu chemicznego
Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie
Obecna strategia finansowania działalności
Perspektywy możliwości formułowania strategii finansowania działalności w przyszłości
Podsumowanie-analiza SWOT
Przedsiębiorstwo przemysłu odzieżowego
Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie
Obecna strategia finansowania działalności
Perspektywy możliwości formułowania strategii finansowania działalności w przyszłości
Podsumowanie-analiza SWOT
Przedsiębiorstwo przemysłu spożywczego
Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie
Obecna strategia finansowania działalności
Perspektywy możliwości formułowania strategii finansowania działalności w przyszłość
Podsumowanie-analiza SWOT
Wnioski
Zakończenie
Literatura

Rozdział III
Rodzaje strategii finansowania działalności
Kryteria wyboru rodzaju strategii finansowania
Strategia agresywna
Strategia umiarkowana
Strategia konserwatywna
Analiza porównawcza cech charakterystyczł IV
Elementy składowe strategii finansowania działalności
Cele strategii finansowania
Cele realizowane w wyniku wdrożenia strategii finansowania działalności przez przedsiębiorstwa produkcyjne województwa kujawsko-pomorskiego
Zasady strategii finansowania
Zasady finansowania brane pod uwagę w procesie poszczególnych rodzajów strategii finansowania działalności
Wskaźniki finansowe a strategia finansowania działalności
Trudności w planowaniu strategii finansowania działalności
Rozdziaformułowania strategii finansowania działalności przez przedsiębiorstwa produkcyjne województwa kujawsko-pomorskiego
Metody finansowania
Metody finansowania działalności przez przedsiębiorstwa produkcyjne województwa kujawsko-pomorskiego
Determinanty strategii finansowania
Determinanty zewnętrzne uwzględniane przez przedsiębiorstwa produkcyjne województwa kujawsko-pomorskiego
Determinanty wewnętrzne uwzględniane przez przedsiębiorstwa produkcyjne województwa kujawsko-pomorskiego


226 stron, A5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- BUDŻET PRAKTYCZNY PORADNIK DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
MŁODZIKOWSKA D. LUNDEN B.

- OPTYMALIZACJA PODATKOWA PRZEDSIĘBIORSTWA W DOBIE KRYZYSU
KOZŁOWSKA H.

- COMPLIANCE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
MAKOWICZ B.

- NOWE TENDENCJE W ZARZĄDZANIU TOM II
PAWLAK M. RED.

- MYŚLI PRZEWODNIE DRUCKERA
DRUCKER P.

- PLANOWANIE I KONTROLA BUDŻETOWA W ORGANIZACJACH
CZAKON W.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI WE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH T.1.
SIERPIŃSKA M. RED.

- INSTYTUCJE I RYNKI WOBEC KRYZYSU FINANSOWEGO
MATYSEK-JĘDRYCH A. / ŹRÓDŁA I KONSEKWENCJE KRYZYSU

- BANKOWOŚĆ MIĘDZYNARODOWA PRÓBA NOWEGO PODEJŚCIA
KOWALEWSKI O.

- ANALIZA FINANSOWA JAKO NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA FINANSAMI PRZEDSIĘBIORSTW
DUDYCZ T.

- STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW JAK PRZEŁOŻYĆ STRATEGIĘ NA DZIAŁANIE
KAPLAN R. NORTON D.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022