STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW PRODUKCYJNYCH
TOKARSKI A. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK, 2006, wydanie I cena netto: 27.90 Twoja cena 26,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W książce omówiono m.in.:
podstawowe elementy strategii finansowania,
główne kryteria, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu rodzaju
strategii i finansowania działalności,
trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności
przedsiębiorstw.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział I
Przedsiębiorstwo jako podmiot formułujący strategię finansowania
Geneza przedsiębiorstwa
Pojęcie przedsiębiorstwa
Cechy przedsiębiorstwa
Funkcje przedsiębiorstwa
Cele działalności przedsiębiorstw
Tradycyjna koncepcja celu przedsiębiorstwa
Menedżerskie koncepcje celu przedsiębiorstwa
Behawioralna koncepcja celu przedsiębiorstwa
Koncepcja celu przedsiębiorstwa w ujęciu ekonomii neoinstytucjonalnej
Teoria celów korporacji
Rozdział II
Źródła finansowania przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej a strategia
finansowania działalności
Istota strategii przedsiębiorstwa
Pojęcie strategii finansowania
Definicja źródeł finansowania działalności
Kryteria wyboru źródeł finansowania
Teoria hierarchii wyboru źródeł finansowania
Kryteria klasyfikacji finansowania działalności
Charakterystyka źródeł finansowania działalności
Finansowanie zewnętrzne i wewnętrzne
Finansowanie własne i obce
Finansowanie krótkoterminowe i długoterminowe
Pozostałe źródła finansowania
Rozdział V
Studia przypadków strategii finansowania działalności przedsiębiorstw
produkcyjnych województwa kujawsko-pomorskiego
Wprowadzenie
Przedsiębiorstwo przemysłu chemicznego
Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie
Obecna strategia finansowania działalności
Perspektywy możliwości formułowania strategii finansowania działalności w
przyszłości
Podsumowanie-analiza SWOT
Przedsiębiorstwo przemysłu odzieżowego
Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie
Obecna strategia finansowania działalności
Perspektywy możliwości formułowania strategii finansowania działalności w
przyszłości
Podsumowanie-analiza SWOT
Przedsiębiorstwo przemysłu spożywczego
Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie
Obecna strategia finansowania działalności
Perspektywy możliwości formułowania strategii finansowania działalności w
przyszłość
Podsumowanie-analiza SWOT
Wnioski
Zakończenie
Literatura
Rozdział III
Rodzaje strategii finansowania działalności
Kryteria wyboru rodzaju strategii finansowania
Strategia agresywna
Strategia umiarkowana
Strategia konserwatywna
Analiza porównawcza cech charakterystyczł IV
Elementy składowe strategii finansowania działalności
Cele strategii finansowania
Cele realizowane w wyniku wdrożenia strategii finansowania działalności przez
przedsiębiorstwa produkcyjne województwa kujawsko-pomorskiego
Zasady strategii finansowania
Zasady finansowania brane pod uwagę w procesie poszczególnych rodzajów strategii
finansowania działalności
Wskaźniki finansowe a strategia finansowania działalności
Trudności w planowaniu strategii finansowania działalności
Rozdziaformułowania strategii finansowania działalności przez przedsiębiorstwa
produkcyjne województwa kujawsko-pomorskiego
Metody finansowania
Metody finansowania działalności przez przedsiębiorstwa produkcyjne województwa
kujawsko-pomorskiego
Determinanty strategii finansowania
Determinanty zewnętrzne uwzględniane przez przedsiębiorstwa produkcyjne województwa
kujawsko-pomorskiego
Determinanty wewnętrzne uwzględniane przez przedsiębiorstwa produkcyjne województwa
kujawsko-pomorskiego
226 stron, A5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- BUDŻET PRAKTYCZNY PORADNIK DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW MŁODZIKOWSKA D. LUNDEN B.
- OPTYMALIZACJA PODATKOWA PRZEDSIĘBIORSTWA W DOBIE KRYZYSU KOZŁOWSKA H.
- COMPLIANCE W PRZEDSIĘBIORSTWIE MAKOWICZ B.
- NOWE TENDENCJE W ZARZĄDZANIU TOM II PAWLAK M. RED.
- MYŚLI PRZEWODNIE DRUCKERA DRUCKER P.
- PLANOWANIE I KONTROLA BUDŻETOWA W ORGANIZACJACH CZAKON W.
- ZARZĄDZANIE FINANSAMI WE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH T.1. SIERPIŃSKA M. RED.
- INSTYTUCJE I RYNKI WOBEC KRYZYSU FINANSOWEGO MATYSEK-JĘDRYCH A. / ŹRÓDŁA I KONSEKWENCJE KRYZYSU
- BANKOWOŚĆ MIĘDZYNARODOWA PRÓBA NOWEGO PODEJŚCIA KOWALEWSKI O.
- ANALIZA FINANSOWA JAKO NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA FINANSAMI PRZEDSIĘBIORSTW DUDYCZ T.
- STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW JAK PRZEŁOŻYĆ STRATEGIĘ NA DZIAŁANIE KAPLAN R. NORTON D.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|