wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 72.45 68,83   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. HARVARD BUSINESS REVIEW


PRACA ZBIOROWA

wydawnictwo: HELION, 2007, wydanie I

cena netto: 72.45 Twoja cena  68,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych, a niejednokrotnie oddziałują także i na politykę. Jednak skoro u podstaw ich powstania leżą powiększanie zysków i gromadzenie zasobów, jaką rzeczywistość społeczną mają szansę nam wykreować?

Autorami zebranych tu artykułów są Michael E. Porter oraz C.K. Prahalad - najlepsi światowi specjaliści w dziedzinie konkurencyjności firm oraz możliwości finansowych związanych z "najniższą warstwą piramidy", czyli największą, ale najuboższą grupą socjoekonomiczną. Wskazują oni współczesnym menedżerom korzyści płynące z zaangażowania w sprawy społeczne. Otwierają oczy na potencjał tkwiący w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii w celu zaspokojenia potrzeb socjalnych. Zdradzają sposoby odnoszenia sukcesu na nowych rynkach dzięki marketingowi promującemu postawy obywatelskie.

  • Zarabianie na biednych - kiedy ubodzy stają się klientami.
  • Czysta filantropia czy czysty biznes - zarabianie dobroczynnością.
  • Handel tworzący dobrobyt - globalizacja przynosząca korzyści.
  • Przywódcza rola przedsiębiorstw - nowy model zachowań prospołecznych.
  • Zaangażowanie społeczne przewagą konkurencyjną - Cisco Networking Academy Program.

"Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.


Spis treści

Jak obsługiwać biednych i dobrze na tym zarabiać?
C.K. PRAHALAD I ALLEN HAMMOND

Filantropia przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej
MICHAEL E. PORTER I MARK R. KRAMER

Jaki jest cel istnienia firm?
CHARLES HANDY

Macierz prawości
ROGER L. MARTIN

Ścieżka kyosei
RYUZABURO KAKU

Czy osoba prawna może mieć świadomość?
KENNETH E. GOODPASTER I JOHN B. MATTHEWS, JR.

Nowy model filantropii przedsiębiorstw
CRAIG SMITH

Od powierzchownych zmian do poważnych transformacji
ROSABETH MOSS KANTER

O autorach

235 stron, A5, twarda oprawa z obwolutą

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- STRATEGIA BŁĘKITNEGO OCEANU. JAK STWORZYĆ WOLNĄ PRZESTRZEŃ RYNKOWĄ I..
KIM W.C. MAUBORGNE R.

- KOMPETENCJE MENEDŻERÓW ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ
RED. SAJKIEWICZ A.

- ZMIANY DECYZJI STRATEGICZNYCH. WYKORZYSTYWANIE OKAZJI RYNKOWYCH DO ROZ
SKAT-RORDAM P.

- WARTOŚĆ GODZIWA - ZASTOSOWANIE I PROCEDURY USTALANIA
MOLENDA W.

- SPRAWNA I EFEKTYWNA ORGANIZACJA HARVARD BUSINESS REVIEW
PRACA ZBIOROWA

- JAK ROZWIJAĆ POTENCJAŁ TWOICH PRACOWNIKÓW
FORSYTH P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022