wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA 2030


STĘPOWSKI R.

wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI, 2016, wydanie I

cena netto: 39.39 Twoja cena  37,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikacja marketingowa 2030


Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.

Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.

Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.

Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku:

- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- Włodzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Żórawski.


Od autora
Zacznijmy od dlaczego
Wstęp

Część I - Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030
Przyszłość dzieje się już teraz
Content marketing
Wideo
Siła wyszukiwarek
Smartfon - centrum dowodzenia wszechświatem
Kampanie mobilne, na których warto się wzorować
Big data, personalizacja, lojalność i programmatic
Do menadżerów na zakończenie

Część II - Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations
Rozmowa z Jakubem Bierzyńskim
Rozmowa z Sebastianem Hejnowskim
Rozmowa z Pawłem Kastorym
Rozmowa z Norbertem Ofmańskim
Rozmowa z Włodzimierzem Schmidtem
Rozmowa z Markiem Staniszewskim
Rozmowa z Pawłem Trochimiukiem
Rozmowa z Tadeuszem Żórawskim

Podziękowania


207 stron, Format: 16.4x23.4, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- DECYZJE PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA I EKONOMICZNA
TYSZKA T.

- PODEJMOWANIE DECYZJI CO TRZEBA WIEDZIEĆ ROBIĆ I MOWIĆ
STEINHOUSE R. / ABY PODEJMOWAĆ WŁAŚCIWE DECYZJE

- FREELANCE KARIERA ZAWODOWA POZA ORGANIZACJĄ
MILLER P.

- PRZEWODNIK DLA LIDERA BUDOWANIE ZESPOŁU XXI WIEKU
GRZYBEK R.

- METODA PIVOT CZYLI ZWINNY PROCES ROZWOJU KARIERY ZAWODOWEJ
BLAKE J.

- PODEJMOWANIE DECYZJI POJĘCIA TEORIE KONTROWERSJE
WOLEŃSKI J.DĄBROWSKI A.SCHUMANN A. RED.

- EKONOMIA MENEDŻERSKA DLA MSP. W TEORII I PRAKTYCE
PIOCHA S. RED. GABRYSZAK R.

- 360 STOPNI. SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH
LEPSINGER R. LUCIA A.D.

- WYNAGRODZENIA PRAKTYCZNE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW
BORKOWSKA S. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022