|
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA 2030
STĘPOWSKI R. wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI, 2016, wydanie Icena netto: 39.39 Twoja cena 37,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa 2030
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie
oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które
za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi
będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to
jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To
pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie
musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.
Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno
autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji
marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic,
internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą
najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu
prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej
marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce
3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.
Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne
trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big
data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i
public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią
komunikację marketingową w latach 2016-2030.
Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku:
- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- Włodzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Żórawski.
Od autora
Zacznijmy od dlaczego
Wstęp
Część I - Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030
Przyszłość dzieje się już teraz
Content marketing
Wideo
Siła wyszukiwarek
Smartfon - centrum dowodzenia wszechświatem
Kampanie mobilne, na których warto się wzorować
Big data, personalizacja, lojalność i programmatic
Do menadżerów na zakończenie
Część II - Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations
Rozmowa z Jakubem Bierzyńskim
Rozmowa z Sebastianem Hejnowskim
Rozmowa z Pawłem Kastorym
Rozmowa z Norbertem Ofmańskim
Rozmowa z Włodzimierzem Schmidtem
Rozmowa z Markiem Staniszewskim
Rozmowa z Pawłem Trochimiukiem
Rozmowa z Tadeuszem Żórawskim
Podziękowania
207 stron, Format: 16.4x23.4, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- METODA PIVOT CZYLI ZWINNY PROCES ROZWOJU KARIERY ZAWODOWEJ BLAKE J.
- PODEJMOWANIE DECYZJI POJĘCIA TEORIE KONTROWERSJE WOLEŃSKI J.DĄBROWSKI A.SCHUMANN A. RED.
- EKONOMIA MENEDŻERSKA DLA MSP. W TEORII I PRAKTYCE PIOCHA S. RED. GABRYSZAK R.
- 360 STOPNI. SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH LEPSINGER R. LUCIA A.D.
- WYNAGRODZENIA PRAKTYCZNE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW BORKOWSKA S. RED.
- DECYZJE PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA I EKONOMICZNA TYSZKA T.
- PODEJMOWANIE DECYZJI CO TRZEBA WIEDZIEĆ ROBIĆ I MOWIĆ STEINHOUSE R. / ABY PODEJMOWAĆ WŁAŚCIWE DECYZJE
- FREELANCE KARIERA ZAWODOWA POZA ORGANIZACJĄ MILLER P.
- PRZEWODNIK DLA LIDERA BUDOWANIE ZESPOŁU XXI WIEKU GRZYBEK R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|