wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki polskie > CRM
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 32, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

10 ZASAD BUDOWANIA TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM


BURES I. REHULKA P., wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 46.40 Twoja cena  44,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje? Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? Sympatia.... >>>

33 RADY JAK DBAĆ O KLIENTA BUDOWANIE TRWAŁYCH KONTAKTÓW HANDLOWYCH


BRABEC J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2004, wydanie I

cena netto: 24.50 Twoja cena  23,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec ... >>>

ANALIZA BIZNESOWA PRAKTYCZNE MODELOWANIE ORGANIZACJI


JAROSŁAW ŻELIŃSKI, wydawnictwo: ONE PRESS, 2022, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Analiza biznesowa Praktyczne modelowanie organizacji Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie... >>>

ANALIZA SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW BANKOWYCH


STODULNY P., wydawnictwo: CEDEWU, 2009, wydanie II

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i ... >>>

CRM PRZEWODNIK DLA WDRAŻAJĄCYCH


STACHOWICZ-STANUSCH A. STANUSCH M., wydawnictwo: PLACET, 2007, wydanie I

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak utrzymać najlepszych klientów, jak sprawić by działania marketingowe były skuteczniejsze, co zrobić by firma nie miała problemów w przypadku odejścia kluczowych pracowników, czy też (co w końcu chyba najważniejsze) jak sprawić by zwiększy... >>>

CRM STRATEGIA SYSTEM ZARZĄDZANIE ZMIANĄ


DESZCZYŃSKI B., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2011, wydanie I

cena netto: 57.40 Twoja cena  54,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat. Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek: od czego zacząć wprowadzanie CRM? jak budować zespół wdrożeniowy? w jaki sposób okre... >>>

CYFRYZACJA ŻYCIA W ERZE BIG DATA CZŁOWIEK BIZNES PAŃSTWO


SURMA J., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie I

cena netto: 52.19 Twoja cena  49,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Cyfryzacja życia w erze Big Data Człowiek - Biznes - Państwo Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data,... >>>

INTERAKTYWNY MENEDŻER CRM


PEPPERS D. ROGERS M., wydawnictwo: EMKA, 2002, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

POZNAJ PREKURSORÓW ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTEM W książce Interaktywny menedżer obdarzeni wizją autorzy Don Peppers i Martha Rogers relacjonują rozwiązania opracowane przez menedżerów kierujących programami 1:1 w takich firmach, jak Xerox,... >>>

KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI


GRZANKA I., wydawnictwo: CEDEWU, 2009, wydanie I

cena netto: 60.90 Twoja cena  57,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstwa... >>>

KLIENT JAKO KAPITAŁ. BUDOWA CENNEGO MAJĄTKU RELACJI Z KLIENTEM


BLATTBERG R.C. GETZ G. THOMAS J.S., wydawnictwo: MT BIZNES, 2004, wydanie I

cena netto: 74.90 Twoja cena  71,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami. Zarządzanie kapitałem klienta... >>>

książek: 32, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
CRM
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022