wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.00 41,80   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WSPÓŁCZESNE DYLEMATY MARKETINGU BANKOWEGO W POLSCE


GRZEGORCZYK W. KRAWIEC W. SIBIŃSKA A.

wydawnictwo: UN ŁÓDŹ, 2010, wydanie I

cena netto: 44.00 Twoja cena  41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce


WSTĘP

I.ZACHOWANIA NABYWCÓW PRODUKTÓW BANKOWYCH I ICH UWARUNKOWANIA (WOJCIECH GRZEGORCZYK)
1.Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych
2.Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych
3.Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych
3.1.Rodzaje decyzji konsumentów i ich cechy specyficzne na rynku usług bankowych
3.2.Proces podejmowania decyzji zakupu i jego specyfika na rynku usług bankowych

II.INTERNET JAKO CZYNNIK ZACHOWAŃ NABYWCÓW NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH (ANNA SIBIŃSKA)
1.Etapy rozwoju Internetu w sektorze bankowym i zakres jego wykorzystania w strategii marketing-mix
2.Bankowość internetowa a zachowania klientów banków
2.1.Klienci bankowości internetowej i ich rodzaje
2.2.Przyczyny korzystania z Internetu przez klientów banków
3.Idealna strona internetowa banku - oczekiwania klientowi on-line
4.Satysfakcja internetowych klientów banków z usług internetowych banków

III.PROCES DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH BANKÓW (WOJCIECH GRZEGORCZYK, WIOLETTA KRAWIEC)
1.Stosowanie metod portfelowych przez banki w badaniach marketingowych
1.1.Ograniczenia stosowania macierzy BCG w sektorze bankowym
1.2.Ograniczenia stosowania macierzy General Electric (macierz McKinseya)
2.Proces kreowania nowych produktów bankowych
3.Cykl życia produktów bankowych
3.1.Działania banków w fazie wprowadzenia produktu na rynek
3.2.Działania banku w fazie wzrostu sprzedaży produktu bankowego
3.3.Działania banku w fazie stabilizacji sprzedaży
3.4.Działania banku w fazie spadku sprzedaży produktu bankowego
4.Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego
4.1.Model cyklu życia produktu bankowego - zakres analiz i decyzji marketingowych
4.2.Cykl życia klasy produktu bankowego (ROR) na rynku
5.Badania efektywności działań marketingowych banku
5.1.Mierniki oceny efektywności krótkookresowych przedsięwzięć marketingowych banku
5.2.Mierniki finansowe długookresowych przedsięwzięć marketingowych banku

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
ZAŁĄCZNIK


128 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- BANKOWOŚĆ
DOBOSIEWICZ ZB.

- BANKOWA ANALIZA PRZEDSIĘBIORSTWA NA POTRZEBY OCENY RYZYKA KREDYTOWEGO
RYŻEWSKA ST.

- ZARZĄDZANIE INDYWIDUALNYM RYZYKIEM KREDYTOWYM. ELEMENTY SYSTEMU
WIATR M.S.

- BANK CENTRALNY W POLSCE WYBRANE ASPEKTY
ŚWIDERSKA J. RED.

- JAK PROWADZIĆ SEMINARIA I WARSZTATY. ZOSTAŃ PROFESJONALNYM SZKOLENIOWC
JOLLES R.L.

- ZORGANIZOWANY MENEDŻER. KONIEC Z ODKŁADANIEM SPRAW NA PÓŹNIEJ
BLANCHARD K. GOTTRY S.

- JEDNOMINUTOWY MENEDŻER MOTYWUJE PAKIET CD-AUDIO
BLANCHARD K.

- ZASTOSOWANIE ANALIZY PRZETRWANIA W OCENIE RYZYKA KREDYTOWEGO KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
MATUSZYK A.

- POLSKI SEKTOR BANKOWY W PERSPEKTYWIE ROKU 2030
SZAMBELAŃCZYK J. RED.

- METODY OCENY RYZYKA KREDYTOWEGO
WÓJCIAK M.

- KRYTERIA WYBORU BANKU PREFEROWANE PRZEZ WŁAŚCICIELI MIKRO I MAŁYCH
SOLOMA A. / PRZEDSIĘBIORSTW NA WARMII I MAZURACH

- RYZYKO KREDYTOWE W DZIAŁALNOŚCI BANKU KOMERCYJNEGO
GWIZDAŁA J.

- FINANSE I PRAWO FINANSOWE
MAJCHRZYCKA-GUZOWSKA A.

- JEDNOMINUTOWY MENEDŻER SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA
BLANCHARD K. JOHNSON S.

- EMPOWERMENT ODKRYJ UKRYTĄ MOC TWOICH PRACOWNIKÓW!
BLANCHARD K.

- REZERWY NA STRATY KREDYTOWE ISTOTA I ZASADY FUNCJONOWANIA
ORZESZKO T.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022