WSPÓŁCZESNE DYLEMATY MARKETINGU BANKOWEGO W POLSCE
GRZEGORCZYK W. KRAWIEC W. SIBIŃSKA A. wydawnictwo: UN ŁÓDŹ, 2010, wydanie I cena netto: 44.00 Twoja cena 41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
WSTĘP
I.ZACHOWANIA NABYWCÓW PRODUKTÓW BANKOWYCH I ICH UWARUNKOWANIA (WOJCIECH
GRZEGORCZYK)
1.Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych
2.Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych
3.Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych
3.1.Rodzaje decyzji konsumentów i ich cechy specyficzne na rynku usług bankowych
3.2.Proces podejmowania decyzji zakupu i jego specyfika na rynku usług bankowych
II.INTERNET JAKO CZYNNIK ZACHOWAŃ NABYWCÓW NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH
(ANNA SIBIŃSKA)
1.Etapy rozwoju Internetu w sektorze bankowym i zakres jego wykorzystania w strategii
marketing-mix
2.Bankowość internetowa a zachowania klientów banków
2.1.Klienci bankowości internetowej i ich rodzaje
2.2.Przyczyny korzystania z Internetu przez klientów banków
3.Idealna strona internetowa banku - oczekiwania klientowi on-line
4.Satysfakcja internetowych klientów banków z usług internetowych banków
III.PROCES DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH BANKÓW (WOJCIECH GRZEGORCZYK,
WIOLETTA KRAWIEC)
1.Stosowanie metod portfelowych przez banki w badaniach marketingowych
1.1.Ograniczenia stosowania macierzy BCG w sektorze bankowym
1.2.Ograniczenia stosowania macierzy General Electric (macierz McKinseya)
2.Proces kreowania nowych produktów bankowych
3.Cykl życia produktów bankowych
3.1.Działania banków w fazie wprowadzenia produktu na rynek
3.2.Działania banku w fazie wzrostu sprzedaży produktu bankowego
3.3.Działania banku w fazie stabilizacji sprzedaży
3.4.Działania banku w fazie spadku sprzedaży produktu bankowego
4.Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego
4.1.Model cyklu życia produktu bankowego - zakres analiz i decyzji marketingowych
4.2.Cykl życia klasy produktu bankowego (ROR) na rynku
5.Badania efektywności działań marketingowych banku
5.1.Mierniki oceny efektywności krótkookresowych przedsięwzięć marketingowych banku
5.2.Mierniki finansowe długookresowych przedsięwzięć marketingowych banku
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
ZAŁĄCZNIK
128 stron, B5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- BANKOWOŚĆ DOBOSIEWICZ ZB.
- BANKOWA ANALIZA PRZEDSIĘBIORSTWA NA POTRZEBY OCENY RYZYKA KREDYTOWEGO RYŻEWSKA ST.
- ZARZĄDZANIE INDYWIDUALNYM RYZYKIEM KREDYTOWYM. ELEMENTY SYSTEMU WIATR M.S.
- BANK CENTRALNY W POLSCE WYBRANE ASPEKTY ŚWIDERSKA J. RED.
- JAK PROWADZIĆ SEMINARIA I WARSZTATY. ZOSTAŃ PROFESJONALNYM SZKOLENIOWC JOLLES R.L.
- ZORGANIZOWANY MENEDŻER. KONIEC Z ODKŁADANIEM SPRAW NA PÓŹNIEJ BLANCHARD K. GOTTRY S.
- JEDNOMINUTOWY MENEDŻER MOTYWUJE PAKIET CD-AUDIO BLANCHARD K.
- ZASTOSOWANIE ANALIZY PRZETRWANIA W OCENIE RYZYKA KREDYTOWEGO KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH MATUSZYK A.
- POLSKI SEKTOR BANKOWY W PERSPEKTYWIE ROKU 2030 SZAMBELAŃCZYK J. RED.
- METODY OCENY RYZYKA KREDYTOWEGO WÓJCIAK M.
- KRYTERIA WYBORU BANKU PREFEROWANE PRZEZ WŁAŚCICIELI MIKRO I MAŁYCH SOLOMA A. / PRZEDSIĘBIORSTW NA WARMII I MAZURACH
- RYZYKO KREDYTOWE W DZIAŁALNOŚCI BANKU KOMERCYJNEGO GWIZDAŁA J.
- FINANSE I PRAWO FINANSOWE MAJCHRZYCKA-GUZOWSKA A.
- JEDNOMINUTOWY MENEDŻER SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA BLANCHARD K. JOHNSON S.
- EMPOWERMENT ODKRYJ UKRYTĄ MOC TWOICH PRACOWNIKÓW! BLANCHARD K.
- REZERWY NA STRATY KREDYTOWE ISTOTA I ZASADY FUNCJONOWANIA ORZESZKO T.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|