HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ
MALEC J. RED. wydawnictwo: WYD UJ, 2009, wydanie II cena netto: 46.20 Twoja cena 43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Historia administracji i myśli administracyjnej
Wybór źródeł
Książka stanowi wynik pracy badawczej zespołu historyków prawa dysponujących
odpowiednią wiedzą merytoryczną i edytorską.
W pracy zostały zgromadzone i usystematyzowane na podstawie kryterium
rzeczowo-chronologicznego materiały pozwalające poznać bliżej rozwiązania z zakresu
administracji publicznej, a w szczególności jej ustroju, zasad organizacyjnych,
kształtowania się korpusu urzędniczego sądownictwa administracyjnego, jak również
główne nurty w myśli administracyjnej od XVII do schyłku XX wieku.
Opracowanie ukazuje w konsekwencji historyczną ewolucję form zarządzania państwem,
spełniając tym samym funkcję poznawczą. Ponadto pozwala lepiej zrozumieć istniejące
współcześnie instytucje administracyjne oraz ich genezę.
452 strony, Format: 15.9x23.0cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZARYS USTROJU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ SZAŁOWSKI R.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI JĘDRUSZUK Ł.
- PODSTAWOWE PROBLEMY METODOLOGICZNE NAUK SPOŁECZNO POLITYCZNYCH SURMACZYŃSKI M.
- NAUKA O ZARZĄDZANIU SIKORSKI C.
- FINANSE PUBLICZNE PN 112 SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.
- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY STONE M. BOND A. BLAKE E.
- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SZUMSKI O.
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W EUROPIE KMIECIAK Z. RED.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.
- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ
- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE ROZKWITALSKA M.
- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ STANKIEWICZ W.
- CZYM JEST MARKETING SILK A.J.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ STACHOWIAK M. JERZYKOWSKI J. DZIERŻANOWSKI WŁ.
- SOCJOLOGIA ADMINISTRACJI. ZARYS WYKŁADU PILIPIEC S. SZRENIAWSKI P.
- DOTACJE Z UNII EUROPEJSKIEJ. ZDOBĄDŹ DOTACJE UNIJNE DLA SWOJEJ FIRMY SIKORSKA K. BULZACKI T.
- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE KRAUZ-MOZER B.
- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.
- EKONOMIA T.2 SAMUELSON, NORDHAUS
- PODSTAWY MARKETINGU. PODRĘCZNIK NOWACKA A. NOWACKI R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|