KLUCZ DO MARKETINGU. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE, POJĘCIA, POSTACI.
SUTHERLAND J. CANWEL D. wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie I cena netto: 20.00 Twoja cena 19,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?
NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii
dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że
marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy
się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych,
często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w
firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności
skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.
Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Publikacja zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
- rysunki i schematy;
- wszechstronny indeks;
- słowniczek angielsko-polski.
Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach,
terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!
350 stron, A5, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH STEFNIUK M.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI KOMENTARZ HOROSZKO M. PĘCHORZEWSKI D.
- PODSTAWOWE PROBLEMY METODOLOGICZNE NAUK SPOŁECZNO POLITYCZNYCH SURMACZYŃSKI M.
- NAUKA O ZARZĄDZANIU SIKORSKI C.
- FINANSE PRZEDSIĘBIORSTW I FINANSE PUBLICZNE WYBRANE ASPEKTY UZIĘBŁO A. KALINOWSKI M. PRONOBIS M.
- MARKETING TEORIA I PRZYKŁADY SOBOTKIEWICZ D. WANIOWSKI P. DASZKIEWICZ M.
- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SZUMSKI O.
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE - OGÓLNE, PODATKOWE, EGZEKUCYJNE I PRZED SĄDAMI ADMINISTRACYJNYMI WIERZBOWSKI M.
- PRAWO UNII EUROPEJSKIEJ TEKSTY USTAW BECKA SKIBIŃSKA E. WPR.
- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ
- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE ROZKWITALSKA M.
- PODSTAWY EKONOMII SLOMAN J.
- ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE FRĄCKIEWICZ E. KARWOWSKI J. KARWOWSKI M. RUDAWSKA E.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ STACHOWIAK M. JERZYKOWSKI J. DZIERŻANOWSKI WŁ.
- NAUKA ADMINISTRACJI KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.
- DOTACJE NA INWESTYCJE RZYCHOŃ T.
- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE KRAUZ-MOZER B.
- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.
- EKONOMIA TOM.1 P.SAMUELSON,W.NORDHAUS
- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|