wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KLUCZ DO MARKETINGU. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE, POJĘCIA, POSTACI.


SUTHERLAND J. CANWEL D.

wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie I

cena netto: 20.00 Twoja cena  19,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?

NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!

Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.

Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.

Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Publikacja zawiera ponadto:

  • odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
  • odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
  • rysunki i schematy;
  • wszechstronny indeks;
  • słowniczek angielsko-polski.

Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!

350 stron, A5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH
STEFNIUK M.

- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI KOMENTARZ
HOROSZKO M. PĘCHORZEWSKI D.

- PODSTAWOWE PROBLEMY METODOLOGICZNE NAUK SPOŁECZNO POLITYCZNYCH
SURMACZYŃSKI M.

- NAUKA O ZARZĄDZANIU
SIKORSKI C.

- FINANSE PRZEDSIĘBIORSTW I FINANSE PUBLICZNE WYBRANE ASPEKTY
UZIĘBŁO A. KALINOWSKI M. PRONOBIS M.

- MARKETING TEORIA I PRZYKŁADY
SOBOTKIEWICZ D. WANIOWSKI P. DASZKIEWICZ M.

- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
SZUMSKI O.

- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE - OGÓLNE, PODATKOWE, EGZEKUCYJNE I PRZED SĄDAMI ADMINISTRACYJNYMI
WIERZBOWSKI M.

- PRAWO UNII EUROPEJSKIEJ TEKSTY USTAW BECKA
SKIBIŃSKA E. WPR.

- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ

- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE
ROZKWITALSKA M.

- PODSTAWY EKONOMII
SLOMAN J.

- ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
FRĄCKIEWICZ E. KARWOWSKI J. KARWOWSKI M. RUDAWSKA E.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ
STACHOWIAK M. JERZYKOWSKI J. DZIERŻANOWSKI WŁ.

- NAUKA ADMINISTRACJI
KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.

- DOTACJE NA INWESTYCJE
RZYCHOŃ T.

- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE
KRAUZ-MOZER B.

- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU
LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.

- EKONOMIA TOM.1
P.SAMUELSON,W.NORDHAUS

- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE
RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022