wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.00 65,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MERCHANDISING


BORUSIAK B.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2009, wydanie III

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Głównym celem pracy jest zdefiniowanie pojęcia "merchandising", przy założeniu, że zasadne jest rozróżnienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki.

Akcent położono na merchandisingu handlowym, wychodząc z założenia, że jest to zagadnienie bogatsze treściowo, stąd szczególnie został rozwinięty fragment dotyczący technik merchandisingu handlowego.Wydanie trzecie zostało rozszerzone o rozdział szósty zawierający praktyczne wskazówki dotyczące ekspozycji wybranych grup produktów zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych głównie na sprzedaż towarów tej kategorii.

Praca została przygotowana jako podręcznik dla studentów, ale może być przydatna dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się handlem, ponieważ w dużym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego działania".


Spis treści:

Wprowadzenie


Rozdział 1
Pojęcie merchandisingu
1.1. Geneza i istota merchandisingu
1.2. Merchandising producenta i detalisty
1.3. Cechy merchandisingu jako techniki aktywizacji sprzedaży


Rozdział 2
Zachowania zakupowe nabywców indywidualnych w punktach sprzedaży detalicznej jako przesłanka stosowania merchandisingu
2.1. Prawidłowości zachowań nabywców w sklepie
2.2. Zróżnicowanie produktywności powierzchni sprzedażowej sklepu


Rozdział 3
Techniki merchandisingu handlowego
3.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie
3.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
3.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regału
3.4. Ekspozycje promocyjne
3.5. Aranżacja okien wystawowych
3.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu


Rozdział 4
Merchandising w systemie zarządzania przedsiębiorstwem handlowym
4.1. Analiza funkcjonalna merchandisingu w przedsiębiorstwie handlowym
4.2. Merchandising jako element zarządzania kategorią
4.3. Koncepcja mikroświatów w punktach sprzedaży
4.4. Pomiar efektów stosowania merchandisingu w handlu


Rozdział 5
Elementy merchandisingu producenta
5.1. Organizacja działań merchandisingowych
5.2. Ekspozycja produktów w punkcie sprzedaży detalicznej


Rozdział 6
Zasady ekspozycji wybranych grup produktów - wskazówki praktyczne
6.1. Ekspozycja produktów świeżych
6.2. Ekspozycja artykułów spożywczych trwałych
6.3. Ekspozycja wybranych produktów niespożywczych


Zakończenie
Bibliografia


121 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MERCHANDISING W MAŁYCH I DUŻYCH FIRMACH HANDLOWYCH
WITEK L.

- MERCHANDISING. PROJEKTOWANIE PRZESTRZENI SKLEPU
MORGAN T.

- DLACZEGO KUPUJEMY. NAUKA O ROBIENIU ZAKUPÓW. ZACHOWANIA KLIENTA W SKLE
UNDERHILL P.

- JAK OCZAROWAĆ KLIENTÓW W SKLEPIE CZYLI MERCHENDISING
BINSZTOK A. / Z ELEMENTAMI PSYCHOLOGII ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH

- MERCHANDISING W POLSKICH SKLEPACH
URBAŃSKI W.

- ZAKUPOLOGIA PRAWDY I KŁAMSTWA O TYM DLACZEGO KUPUJEMY
LINDSTROM M.

- KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE
JERZYK E. LESZCZYŃSKI G. MRUK H.

- OBSŁUGA KLIENTA W PRZEDSIĘBIORSTWIE HANDLU DETALICZNEGO
KUCHARSKA B. RED.

- KOMUNIKOWANIE SIĘ W MARKETINGU
RED. MRUK H.

- REKLAMA
GRZEGORCZYK A.

- CZYM JEST PROJEKTOWANIE WYSTAW?
LORENC J. SKOLNICK L. BERGER C.

- WIEDZA O REKLAMIE. OD POMYSŁU DO EFEKTU
JANISZEWSKA K. KORSAK R. KWARCIAK B.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022