DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH
STEFNIUK M. wydawnictwo: UMCS, 2009, wydanie I cena netto: 73.00 Twoja cena 69,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przedmiotem monografii jest prezentacja koncepcji działania administracji publicznej.
Autor przedstawia istotę działania administracji publicznej, głównie zagadnienia
metodologiczne w badaniach działania administracji publicznej, ewolucję działania
administracji publicznej w ujęciu prawnym oraz model działania administracji publicznej.
Praca ukazuje także współczesne koncepcje modernizacji działania administracji
publicznej. Przedmiotem krytycznego osądu są zwłaszcza te poglądy i koncepcje
modernizacyjne, które zmierzają do uwolnienia konstrukcji działania administracji
publicznej od determincji prawnej.
512 stron, B5, twarda oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZARYS USTROJU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ SZAŁOWSKI R.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI JĘDRUSZUK Ł.
- PODSTAWOWE PROBLEMY METODOLOGICZNE NAUK SPOŁECZNO POLITYCZNYCH SURMACZYŃSKI M.
- NAUKA O ZARZĄDZANIU SIKORSKI C.
- FINANSE PUBLICZNE PN 112 SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.
- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY STONE M. BOND A. BLAKE E.
- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SZUMSKI O.
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE - OGÓLNE, PODATKOWE, EGZEKUCYJNE I PRZED SĄDAMI ADMINISTRACYJNYMI WIERZBOWSKI M.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.
- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ
- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE ROZKWITALSKA M.
- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ STANKIEWICZ W.
- CZYM JEST MARKETING SILK A.J.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ STACHOWIAK M. JERZYKOWSKI J. DZIERŻANOWSKI WŁ.
- NAUKA ADMINISTRACJI KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.
- DOTACJE Z UNII EUROPEJSKIEJ. ZDOBĄDŹ DOTACJE UNIJNE DLA SWOJEJ FIRMY SIKORSKA K. BULZACKI T.
- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE KRAUZ-MOZER B.
- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.
- EKONOMIA T.2 SAMUELSON, NORDHAUS
- PODSTAWY MARKETINGU. PODRĘCZNIK NOWACKA A. NOWACKI R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|