wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 73.00 69,35   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH


STEFNIUK M.

wydawnictwo: UMCS, 2009, wydanie I

cena netto: 73.00 Twoja cena  69,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedmiotem monografii jest prezentacja koncepcji działania administracji publicznej. Autor przedstawia istotę działania administracji publicznej, głównie zagadnienia metodologiczne w badaniach działania administracji publicznej, ewolucję działania administracji publicznej w ujęciu prawnym oraz model działania administracji publicznej. Praca ukazuje także współczesne koncepcje modernizacji działania administracji publicznej. Przedmiotem krytycznego osądu są zwłaszcza te poglądy i koncepcje modernizacyjne, które zmierzają do uwolnienia konstrukcji działania administracji publicznej od determincji prawnej.

512 stron, B5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARYS USTROJU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
SZAŁOWSKI R.

- ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
JĘDRUSZUK Ł.

- PODSTAWOWE PROBLEMY METODOLOGICZNE NAUK SPOŁECZNO POLITYCZNYCH
SURMACZYŃSKI M.

- NAUKA O ZARZĄDZANIU
SIKORSKI C.

- FINANSE PUBLICZNE PN 112
SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.

- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY
STONE M. BOND A. BLAKE E.

- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
SZUMSKI O.

- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE - OGÓLNE, PODATKOWE, EGZEKUCYJNE I PRZED SĄDAMI ADMINISTRACYJNYMI
WIERZBOWSKI M.

- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.

- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ

- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE
ROZKWITALSKA M.

- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ
STANKIEWICZ W.

- CZYM JEST MARKETING
SILK A.J.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ
STACHOWIAK M. JERZYKOWSKI J. DZIERŻANOWSKI WŁ.

- NAUKA ADMINISTRACJI
KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.

- DOTACJE Z UNII EUROPEJSKIEJ. ZDOBĄDŹ DOTACJE UNIJNE DLA SWOJEJ FIRMY
SIKORSKA K. BULZACKI T.

- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE
KRAUZ-MOZER B.

- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU
LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.

- EKONOMIA T.2
SAMUELSON, NORDHAUS

- PODSTAWY MARKETINGU. PODRĘCZNIK
NOWACKA A. NOWACKI R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022