wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 15.00 14,25   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PSYCHOLOGIA W SKUTECZNYM ZARZĄDZANIU. JAK NAWIĄZAĆ WŁAŚCIWE RELACJE Z


KLEIN M.H. KOLB C.

wydawnictwo: BC EDUKACJA, 2008, wydanie I

cena netto: 15.00 Twoja cena  14,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak nawiązywać właściwe relacje z podwładnymi
Jak umiejętnie egzekwować swoje prawa


W dzisiejszych czasach skuteczni menedżerowie wyróżniają się nie tylko wiedzą zawodową, ale przede wszystkim psychologicznym podejściem i empatią w zarządzaniu.

Psychologia w skutecznym zarządzaniu to poradnik dla wszystkich, którzy poprzez wykorzystanie technik psychologicznych chcą ułatwić sobie wymagającą pracę menedżera i zoptymalizować ją.

Ta książka pomoże Ci:

  • poznać podstawowe prawa psychologii i skutecznie je stosować,
  • poznać i właściwie ocenić samego siebie,
  • poznać motywy działania innych ludzi oraz sterować ich zachowaniem,
  • skutecznie wykorzystać psychologię w zarządzaniu relacjami ze współpracownikami: przełożonymi, podwładnymi i kontrahentami.

118 stron, format: 11.0x15.0 cm, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- STRES MOBBING I WYPALENIE ZAWODOWE
LITZKE S.M. SCHUH H.

- WYPALENIE ZAWODOWE. DROGI WYJŚCIA. JAK DOKONAĆ TRWAŁEJ PRZEMIANY
SCHRODER J.P.

- PRZYGOTOWANIE I WYGŁASZANIE PRZEMÓWIEŃ PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI
ŁATWE DO ZASTOSOWANIA

- ZARZĄDZANIE PROJEKTEM. JAK PRECYZYJNIE ZAPLANOWAĆ I WDROŻYĆ PROJEKT

- PODEJMOWANIE DECYZJI. JAK UNIKAĆ RYZYKA, JAK EFEKTYWNIE DZIAŁAĆ, SAMOK
LAUFER H.

- ZARZADZANIE CZASEM NA CO NIE WARTO TRACIĆ CZASU SPOSOBY ROZPOZNAWANIA
JAK UMIEJĘTNIE ZAPLANOWAĆ CZYNNOŚCI

- SATYSFAKCJA ZAWODOWA PRACOWNIKÓW KREATOR KAPITAŁU LUDZKIEGO
JUCHNOWICZ M.

- CZŁOWIEK W ORGANIZACJI ZAUFANIE PRZYWÓDZTWO ZAANGAŻOWANIE SATYSFAKCJA
BIESOK G. WYRÓD-WRÓBEL J. RED.

- WYPALENIE ZAWODOWE W PROCESIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
MAKOWSKI Ł. MICHALSKA-RECHOWICZ A. TOMCZYK A.

- POKONAĆ WYPALENIE ZAWODOWE SZEŚĆ STRATEGII POPRAWIENIA RELACJI Z PRACĄ
MASLACH C. LEITER M.P

- STRATEGIA PLANOWANIA KARIERY JAK ŚWIADOMIE KSZTAŁTOWAĆ WŁASNĄ DROGĘ
MOLITOR S.U. / ZAWODOWĄ

- PROWADZENIE ZEBRAŃ I PREZENTACJI. JAK USPRAWNIĆ KOMUNIKACJĘ, JAK ZAKTY
HOFFMANN K.

- JAK MÓWIĆ ŻEBY NAS SŁUCHALI
HAMLIN S.

- SZTUKA PRZEKONYWANIA. JAK MÓWIĆ, ABY NAS SŁUCHANO, JAK SKUTECZNIE ARGU
DIETRICH K.

- JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI LUDŹMI W PRACY
BOSCHI P. SPRUGNOLI L.

- NETWORKING. JAK STWORZYĆ I UTRZYMAĆ WŁASNĄ SIEĆ KORZYSTNYCH KONTAKTÓW
WALICHT F.

- PRESENTING IN ENGLISH
GRUSSENDORF M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022