wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SATYSFAKCJA ZAWODOWA PRACOWNIKÓW KREATOR KAPITAŁU LUDZKIEGO


JUCHNOWICZ M.

wydawnictwo: PWE, 2014, wydanie V

cena netto: 60.10 Twoja cena  57,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Satysfakcja zawodowa pracowników - kreator kapitału ludzkiego


We współczesnym świecie rośnie znaczenie kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firm i budowaniu długotrwałej przewagi konkurencyjnej, bez względu na dziedzinę i specyficzne warunki ich działania.

Menedżerowie i eksperci poszukują więc sposobów podniesienia jakości kapitału ludzkiego, koncentrując swoje starania na kwalifikacjach pracowników i efektywności ich pracy.

Ważnym czynnikiem, na podstawie którego kształtują się szczególnie dziś pożądane postawy, takie jak zaangażowanie, innowacyjność, chęć ustawicznego rozwoju, skłonność do dzielenia się wiedzą, aktywne uczestnictwo w procesie zmian, jest poziom satysfakcji zawodowej osiąganej przez pracownika.

Istotna część zawartych w książce rozważań jest poświęcona okresowym badaniom i pomiarom poziomu satysfakcji zawodowej pracownika – kwestiom bardzo ważnym z punktu widzenia zarówno menedżera, jak i pracodawcy.

Autorka przedstawia zweryfikowaną w praktyce, kompleksową metodę diagnozowania poziomu i czynników menedżerowie mają realny wpływ, dlatego w książce znalazły się także informacje na temat sposobów skutecznego kształtowania poziomu satysfakcji zawodowej.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.


Wprowadzenie

Rozdział 1
Istota zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej
Pojęcia zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej
Zadowolenie z pracy i satysfakcja zawodowa jako szczególne postawy pracowników
Uwarunkowania zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej

Rozdział 2
Ewolucja teoretycznego kontekstu roli zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej pracowników w zarządzaniu
Rozwój poglądów na znaczenie zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej
Satysfakcja zawodowa w koncepcji zarządzania kapitałem ludzkim
Zadowolenie z pracy i satysfakcja zawodowa a wartość kapitału intelektualnego

Rozdział 3
Współczesne przesłanki zainteresowania się problemem satysfakcji zawodowej pracowników
Kontrakt psychologiczny w organizacji oraz poziom "zdrowia organizacji" i dobrostan pracowników a satysfakcja zawodowa pracowników
Konsekwencje ekonomiczne satysfakcji zawodowej
Zadowolenie z pracy i satysfakcja zawodowa a zaangażowanie organizacyjne
Satysfakcja zawodowa jako czynnik motywujący

Rozdział 4
Przegląd metod badania satysfakcji z pracy
Metody pomiaru poziomu satysfakcji z pracy
Metody oceny aspektów pracy determinujących poziom satysfakcji z pracy
Kompleksowe podejście do oceny satysfakcji z pracy
Diagnoza satysfakcji z pracy w ujęciu międzynarodowym

Rozdział 5
Propozycja metody badania satysfakcji zawodowej
Koncepcja metody: założenia metodologiczne
Poziom satysfakcji zawodowej pracowników sektora usług w Polsce
Organizacja badań. Charakterystyka próby badawczej
Analiza poziomu satysfakcji zawodowej
Analiza determinant satysfakcji zawodowej związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim
Satysfakcja zawodowa a poziom zaangażowania
Analiza modelu satysfakcji zawodowej przy wykorzystaniu relacji ścieżkowych

Rozdział 6
Kształtowanie zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej w procesie zarządzania
Oddziaływanie treści pracy
Tworzenie materialnego i pozamaterialnego środowiska pracy
Wpływ sposobu zarządzania kapitałem ludzkim na zadowolenie z pracy i satysfakcję zawodową
Aspekty wynagrodzenia kluczowe z punktu widzenia zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej

Aneks: Badanie zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej

Bibliografia


174 strony, Format: 16.2x23.7cm, oprawa kartonowa foliowana

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- SZTUKA PRZEKONYWANIA. JAK MÓWIĆ, ABY NAS SŁUCHANO, JAK SKUTECZNIE ARGU
DIETRICH K.

- NETWORKING. JAK STWORZYĆ I UTRZYMAĆ WŁASNĄ SIEĆ KORZYSTNYCH KONTAKTÓW
WALICHT F.

- PRESENTING IN ENGLISH
GRUSSENDORF M.

- CZŁOWIEK W ORGANIZACJI ZAUFANIE PRZYWÓDZTWO ZAANGAŻOWANIE SATYSFAKCJA
BIESOK G. WYRÓD-WRÓBEL J. RED.

- WYPALENIE ZAWODOWE W PROCESIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
MAKOWSKI Ł. MICHALSKA-RECHOWICZ A. TOMCZYK A.

- POKONAĆ WYPALENIE ZAWODOWE SZEŚĆ STRATEGII POPRAWIENIA RELACJI Z PRACĄ
MASLACH C. LEITER M.P

- STRATEGIA PLANOWANIA KARIERY JAK ŚWIADOMIE KSZTAŁTOWAĆ WŁASNĄ DROGĘ
MOLITOR S.U. / ZAWODOWĄ

- PRZYGOTOWANIE I WYGŁASZANIE PRZEMÓWIEŃ PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI
ŁATWE DO ZASTOSOWANIA

- ZARZĄDZANIE PROJEKTEM. JAK PRECYZYJNIE ZAPLANOWAĆ I WDROŻYĆ PROJEKT

- PODEJMOWANIE DECYZJI. JAK UNIKAĆ RYZYKA, JAK EFEKTYWNIE DZIAŁAĆ, SAMOK
LAUFER H.

- ZARZADZANIE CZASEM NA CO NIE WARTO TRACIĆ CZASU SPOSOBY ROZPOZNAWANIA
JAK UMIEJĘTNIE ZAPLANOWAĆ CZYNNOŚCI

- KOMPETENCJE I SATYSFAKCJA IDENTYFIKACJA OCENA I ZNACZENIE DOPASOWANIA
SPRINGER A.

- 30 MINUT NAUKI SKUTECZNEGO POKONYWANIA STRESU
FEDRIGOTTI A.

- STRES MOBBING I WYPALENIE ZAWODOWE
LITZKE S.M. SCHUH H.

- WYPALENIE ZAWODOWE. DROGI WYJŚCIA. JAK DOKONAĆ TRWAŁEJ PRZEMIANY
SCHRODER J.P.

- PSYCHOLOGIA W SKUTECZNYM ZARZĄDZANIU. JAK NAWIĄZAĆ WŁAŚCIWE RELACJE Z
KLEIN M.H. KOLB C.

- PROWADZENIE ZEBRAŃ I PREZENTACJI. JAK USPRAWNIĆ KOMUNIKACJĘ, JAK ZAKTY
HOFFMANN K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022