wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM


KOWALCZYK M.

wydawnictwo: WAIP, 2009, wydanie I

cena netto: 33.50 Twoja cena  31,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce e-urząd w komunikacji z obywatelem autor opisuje funkcjonowanie nowoczesnej administracji publicznej w warunkach globalizującego się świata.

Na przestrzeni ostatnich dekad rozwój nowoczesnych technologii informacyjnych zmienił charakter społeczeństw i urzędów. Zależność ta została opisana w niniejszej książce. Jej adresatami są urzędnicy państwowi odpowiedzialni za informatyzację administracji publicznej, samorządowcy, przedstawiciele organizacji pozarządowych, dziennikarze i wszyscy zainteresowani tematyką samorządową oraz informatyzacją sektora publicznego.



Marcin Kowalczyk, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Instytutu Dziennikarstwa UW oraz Ośrodka Studiów Amerykańskich UW. W latach 2003-2005 pracował jako dziennikarz gospodarczy (Reuters, Gazeta Prawna). Od 2007 roku - pracownik naukowy w Zakładzie Ekonomii, Finansów i Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W pracy badawczej koncentruje się na zależnościach między unowocześnianiem systemów informacji publicznej a tworzeniem struktur społeczeństwa obywatelskiego.


Spis treści:

Wstęp


Rozdział pierwszy
Jak komunikuje się urząd
Kluczowe pojęcia
Dostęp do informacji na przestrzeni stuleci
Rozwój form informacji publicznej
Współczesny e-urząd
Podsumowanie


Rozdział drugi
Społeczeństwo - odbiorcy informacji
Wprowadzenie
Tradycja republikańska
Model liberalny
Współczesne wizje społeczeństwa obywatelskiego
Podsumowanie


Rozdział trzeci
Wybrane organizacje międzynarodowe
Zarys historyczny
Informacja publiczna w krajach członkowskich ONZ
Plany reform
Podsumowanie


Rozdział czwarty
Państwa Unii Europejskiej
Ewolucja systemu informacji publicznej w wybranych
państwach Unii Europejskiej
Podsumowanie


Rozdział piąty
Polski e-urząd w komunikacji z obywatelem
System informacji publicznej w Polsce
Reforma e-administracji
Polskie społeczeństwo obywatelskie
Podsumowanie


Rozdział szósty
Informacja publiczna w społeczeństwie obywatelskim - model dla państw Unii Europejskiej
Model współzależności wskaźników rozwoju
społeczeństwa obywatelskiego oraz rozwoju informacji publicznej
Omówienie modelu korelacji
Podsumowanie


Zakończenie
Czy jesteśmy gotowi na e-administrację?
Bibliografia
Indeks

 


222 strony, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARYS USTROJU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
SZAŁOWSKI R.

- ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
JĘDRUSZUK Ł.

- PODSTAWOWE PROBLEMY METODOLOGICZNE NAUK SPOŁECZNO POLITYCZNYCH
SURMACZYŃSKI M.

- NAUKA O ZARZĄDZANIU
SIKORSKI C.

- FINANSE PUBLICZNE PN 112
SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.

- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY
STONE M. BOND A. BLAKE E.

- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
SZUMSKI O.

- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W EUROPIE
KMIECIAK Z. RED.

- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.

- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ

- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE
ROZKWITALSKA M.

- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ
STANKIEWICZ W.

- CZYM JEST MARKETING
SILK A.J.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ
STACHOWIAK M. JERZYKOWSKI J. DZIERŻANOWSKI WŁ.

- SOCJOLOGIA ADMINISTRACJI. ZARYS WYKŁADU
PILIPIEC S. SZRENIAWSKI P.

- DOTACJE Z UNII EUROPEJSKIEJ. ZDOBĄDŹ DOTACJE UNIJNE DLA SWOJEJ FIRMY
SIKORSKA K. BULZACKI T.

- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE
KRAUZ-MOZER B.

- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU
LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.

- EKONOMIA T.2
SAMUELSON, NORDHAUS

- PODSTAWY MARKETINGU. PODRĘCZNIK
NOWACKA A. NOWACKI R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022