wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 33.50 31,83   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM


KOWALCZYK M.

wydawnictwo: WAIP, 2009, wydanie I

cena netto: 33.50 Twoja cena  31,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce e-urząd w komunikacji z obywatelem autor opisuje funkcjonowanie nowoczesnej administracji publicznej w warunkach globalizującego się świata.

Na przestrzeni ostatnich dekad rozwój nowoczesnych technologii informacyjnych zmienił charakter społeczeństw i urzędów. Zależność ta została opisana w niniejszej książce. Jej adresatami są urzędnicy państwowi odpowiedzialni za informatyzację administracji publicznej, samorządowcy, przedstawiciele organizacji pozarządowych, dziennikarze i wszyscy zainteresowani tematyką samorządową oraz informatyzacją sektora publicznego.



Marcin Kowalczyk, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Instytutu Dziennikarstwa UW oraz Ośrodka Studiów Amerykańskich UW. W latach 2003-2005 pracował jako dziennikarz gospodarczy (Reuters, Gazeta Prawna). Od 2007 roku - pracownik naukowy w Zakładzie Ekonomii, Finansów i Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W pracy badawczej koncentruje się na zależnościach między unowocześnianiem systemów informacji publicznej a tworzeniem struktur społeczeństwa obywatelskiego.


Spis treści:

Wstęp


Rozdział pierwszy
Jak komunikuje się urząd
Kluczowe pojęcia
Dostęp do informacji na przestrzeni stuleci
Rozwój form informacji publicznej
Współczesny e-urząd
Podsumowanie


Rozdział drugi
Społeczeństwo - odbiorcy informacji
Wprowadzenie
Tradycja republikańska
Model liberalny
Współczesne wizje społeczeństwa obywatelskiego
Podsumowanie


Rozdział trzeci
Wybrane organizacje międzynarodowe
Zarys historyczny
Informacja publiczna w krajach członkowskich ONZ
Plany reform
Podsumowanie


Rozdział czwarty
Państwa Unii Europejskiej
Ewolucja systemu informacji publicznej w wybranych
państwach Unii Europejskiej
Podsumowanie


Rozdział piąty
Polski e-urząd w komunikacji z obywatelem
System informacji publicznej w Polsce
Reforma e-administracji
Polskie społeczeństwo obywatelskie
Podsumowanie


Rozdział szósty
Informacja publiczna w społeczeństwie obywatelskim - model dla państw Unii Europejskiej
Model współzależności wskaźników rozwoju
społeczeństwa obywatelskiego oraz rozwoju informacji publicznej
Omówienie modelu korelacji
Podsumowanie


Zakończenie
Czy jesteśmy gotowi na e-administrację?
Bibliografia
Indeks

 


222 strony, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PODSTAWY EKONOMII
SLOMAN J.

- ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
FRĄCKIEWICZ E. KARWOWSKI J. KARWOWSKI M. RUDAWSKA E.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 2010 PRAKTYCZNY KOMENTARZ EKSPERTÓW
PRACA ZBIOROWA

- NAUKA ADMINISTRACJI
KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.

- DOTACJE NA INWESTYCJE
RZYCHOŃ T.

- KONCEPCJE POLITYKI
WESOŁOWSKI WŁ.

- LEKSYKON ZARZĄDZANIA
OLCZAK A., KOŁODZIEJCZYK-OLCZAK I. RED.

- EKONOMIA TOM.1
P.SAMUELSON,W.NORDHAUS

- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE
RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ LUDŹMI I PROBLEMAMI
OLSZEWSKA J. ROKICKI J.

- GOSPODARKA FINANSOWA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W POLSCE
KOŁACZYŃSKI B. RATAJCZAK M.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO
DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.

- POLITOLOGIA
HEYWOOD A.

- MIĘDZYNARODOWE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
POCZTOWSKI A. RED.

- MIKROEKONOMIA
MANKIW N.G. TAYLOR M.P.

- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI
KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W OCHRONIE ZDROWIA
LEWANDOWSKA H.

- ENCYKLOPEDIA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
MIASKOWSKA-DASZKIEWICZ K. SZMULIK B.

- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO
FLISEK A. RED.

- IDEOLOGIE POLITYCZNE
HEYWOOD A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022