MIKROEKONOMIA
MANKIW N.G. TAYLOR M.P. wydawnictwo: PWE, 2009, wydanie I cena netto: 64.00 Twoja cena 60,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka "Mikroekonomia" jest podręcznikiem, który w Stanach Zjednoczonych i Europie
Zachodniej stał się bestsellerem. Książka ta obejmuje materiał wprowadzający do
studiowania ekonomii (m.in. dziesięć zasad ekonomii, krótki kurs myślenia jak
ekonomista) oraz pełny wykład mikroekonomii, w którym uwzględniono również kontekst
europejski, w tym problematykę funkcjonowania instytucji europejskich, politykę UE,
unię walutową. Podręcznik jest napisany przystępnym, komunikatywnym językiem, a
refleksja teoretyczna przeplata się z praktycznymi przykładami, ułatwiając
studiowanie. Autorzy książki są wybitnymi współczesnymi ekonomistami.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów studiów ekonomicznych w wyższych uczelniach
różnych typów.
Spis treści
Wstęp
O Autorach
Podziękowania
Część I. WPROWADZENIE
Rozdział 1. Dziesięć głównych zasad ekonomii
Rozdział 2. Myśleć jak ekonomista
Rozdział 3. Współzależność i korzyści z handlu
Część II. PODAŻ I POPYT I: JAK DZIAŁAJĄ RYNKI?
Rozdział 4. Siły rynkowe, czyli podaż i popyt
Rozdział 5. Elastyczność i jej zastosowania
Rozdział 6. Podaż, popyt i polityka państwa
Część III. PODAŻ I POPYT II: RYNKI A DOBROBYT
Rozdział 7. Konsumenci, producenci i efektywność rynków
Rozdział 8. Koszt opodatkowania
Rozdział 9. Handel międzynarodowy
Część IV. EKONOMIA SEKTORA PUBLICZNEGO
Rozdział 10. Efekty zewnętrzne
Rozdział 11. Dobra publiczne i wspólne zasoby
Rozdział 12. System podatkowy
Część V. ZACHOWANIE PRZEDSIĘBIORSTWANA RYNKU
Rozdział 13. Koszty produkcji
Rozdział 14. Przedsiębiorstwa na rynkach konkurencyjnych
Rozdział 15. Monopol
Rozdział 16. Oligopol
Część VI. EKONOMIA RYNKÓW PRACY
Rozdział 18. Rynki czynników produkcji
Rozdział 19. Płace i dyskryminacja na rynku pracy
Rozdział 20. Nierówności dochodowe i ubóstwo
Część VII. TEMATY DALSZYCH STUDIÓW
Rozdział 21. Teoria podejmowania decyzji przez konsumenta
Rozdział 22. Kierunki rozwoju mikroekonomii
Słownik
Indeks
648 stron, B5, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH STEFNIUK M.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI JĘDRUSZUK Ł.
- PODSTAWOWE PROBLEMY METODOLOGICZNE NAUK SPOŁECZNO POLITYCZNYCH SURMACZYŃSKI M.
- NAUKA O ZARZĄDZANIU SIKORSKI C.
- FINANSE PUBLICZNE PN 112 SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.
- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY STONE M. BOND A. BLAKE E.
- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SZUMSKI O.
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE - OGÓLNE, PODATKOWE, EGZEKUCYJNE I PRZED SĄDAMI ADMINISTRACYJNYMI WIERZBOWSKI M.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.
- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ
- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE ROZKWITALSKA M.
- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ STANKIEWICZ W.
- CZYM JEST MARKETING SILK A.J.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ STACHOWIAK M. JERZYKOWSKI J. DZIERŻANOWSKI WŁ.
- NAUKA ADMINISTRACJI KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.
- DOTACJE Z UNII EUROPEJSKIEJ. ZDOBĄDŹ DOTACJE UNIJNE DLA SWOJEJ FIRMY SIKORSKA K. BULZACKI T.
- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE KRAUZ-MOZER B.
- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.
- EKONOMIA T.2 SAMUELSON, NORDHAUS
- PODSTAWY MARKETINGU. PODRĘCZNIK NOWACKA A. NOWACKI R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|