wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 63.00 59,85   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE


FRĄCKIEWICZ E. KARWOWSKI J. KARWOWSKI M. RUDAWSKA E.

wydawnictwo: PWE, 2004, wydanie I

cena netto: 63.00 Twoja cena  59,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem we współczesnym świecie jest warunkowana umiejętnością zastosowania marketingu. W procesie podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnych kierownictwo powinno umieć wykorzystać wiedzę o określonych grupach klientów i ich potrzebach oraz o zachowaniach konkurentów na rynku, a także zastosować metody budowania przewagi konkurencyjnej. Proces zarządzania, w który w sposób trwały są wbudowane: marketingowa filozofia prowadzenia biznesu, wysoki poziom kompetencji posługiwania się instrumentami marketingowymi oraz profesjonalne stosowanie reguł marketingowych, zasługuje na przymiotnik marketingowe, niezależnie, czy jest to zarządzanie strategiczne, czy operacyjne.

Książka Zarządzanie marketingowe, autorstwa pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego, prezentuje proces zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie, akcentując jego najważniejsze elementy, od analizy sytuacji marketingowej, przez planowanie marketingowe, do zarządzania poszczególnymi elementami marketingu-mix.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rozdział 2. System informacji marketingowej (SIM)

Rozdział 3. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa

Rozdział 4. Miejsce strategii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa

Rozdział 5. Strategiczne planowanie marketingowe

Rozdział 6. Decyzje strategiczne dotyczące produktów

Rozdział 7. Strategie cen

Rozdział 8. Zarządzanie dystrybucją

Rozdział 9. Zarządzanie komunikacją marketingową

Rozdział 10. Wpływ Internetu na strategie marketingowe

Rozdział 11. Globalne strategie marketingowe

Spis rysunków i tablic

Bibliografia

264 STRONY

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- NAUKA ADMINISTRACJI
KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.

- DOTACJE NA INWESTYCJE
RZYCHOŃ T.

- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE
KRAUZ-MOZER B.

- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU
LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.

- EKONOMIA TOM.1
P.SAMUELSON,W.NORDHAUS

- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE
RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ
PŁUŻAŃSKI M.

- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM
KOWALCZYK M.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO
DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.

- TEORIA POLITYKI WPROWADZENIE
HEYWOOD A.

- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI
WASILUK A. RED.

- MIKROEKONOMIA
MANKIW N.G. TAYLOR M.P.

- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI
KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ DO NOWELIZACJI
NOWICKI H. ŁAZUGA I WYŻGOWSKI J.

- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ
MALEC J. RED.

- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO
FLISEK A. RED.

- KLUCZ DO POLITOLOGII. NAJWAŻNIEJSZE IDEOLOGIE, SYSTEMY, POSTACI.
HEYWOOD A.

- ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH
LEWICKA D.

- MAKROEKONOMIA
HALL R.E. TAYLOR J.B.

- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY
BIELSKI I.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022