wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 18.00 17,10   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PROWADZENIE ZEBRAŃ I PREZENTACJI. JAK USPRAWNIĆ KOMUNIKACJĘ, JAK ZAKTY


HOFFMANN K.

wydawnictwo: BC EDUKACJA, 2008, wydanie I

cena netto: 18.00 Twoja cena  17,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Menedżer powinien sprawnie organizować komunikację podlegającego mu zespołu.

Jednym z podstawowych elementów tej komunikacji są zebrania.

Szef zespołu zadaniowego, samodzielnego działu firmy albo niezależnej jej jednostki (np. oddział banku) czasem prowadzi nawet kilkanaście zebrań miesięcznie. Wielu z nich narzeka jednak podczas szkoleń, że nie potrafią tak zorganizować i poprowadzić spotkania, by w krótkim czasie osiągnąć zaplanowany rezultat, a jednocześnie wykorzystać zebranie jako element integracji i motywacji zespołu. Jak to zrobić?


126 stron, format: 11.0x15.0cm, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PRESENTING IN ENGLISH
GRUSSENDORF M.

- KOMPETENCJE I SATYSFAKCJA IDENTYFIKACJA OCENA I ZNACZENIE DOPASOWANIA
SPRINGER A.

- 30 MINUT NAUKI SKUTECZNEGO POKONYWANIA STRESU
FEDRIGOTTI A.

- STRES MOBBING I WYPALENIE ZAWODOWE
LITZKE S.M. SCHUH H.

- WYPALENIE ZAWODOWE. DROGI WYJŚCIA. JAK DOKONAĆ TRWAŁEJ PRZEMIANY
SCHRODER J.P.

- PSYCHOLOGIA W SKUTECZNYM ZARZĄDZANIU. JAK NAWIĄZAĆ WŁAŚCIWE RELACJE Z
KLEIN M.H. KOLB C.

- ZARZĄDZANIE PROJEKTEM. JAK PRECYZYJNIE ZAPLANOWAĆ I WDROŻYĆ PROJEKT

- PODEJMOWANIE DECYZJI. JAK UNIKAĆ RYZYKA, JAK EFEKTYWNIE DZIAŁAĆ, SAMOK
LAUFER H.

- ZARZADZANIE CZASEM NA CO NIE WARTO TRACIĆ CZASU SPOSOBY ROZPOZNAWANIA
JAK UMIEJĘTNIE ZAPLANOWAĆ CZYNNOŚCI

- SATYSFAKCJA ZAWODOWA PRACOWNIKÓW KREATOR KAPITAŁU LUDZKIEGO
JUCHNOWICZ M.

- CZŁOWIEK W ORGANIZACJI ZAUFANIE PRZYWÓDZTWO ZAANGAŻOWANIE SATYSFAKCJA
BIESOK G. WYRÓD-WRÓBEL J. RED.

- WYPALENIE ZAWODOWE W PROCESIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
MAKOWSKI Ł. MICHALSKA-RECHOWICZ A. TOMCZYK A.

- POKONAĆ WYPALENIE ZAWODOWE SZEŚĆ STRATEGII POPRAWIENIA RELACJI Z PRACĄ
MASLACH C. LEITER M.P

- STRATEGIA PLANOWANIA KARIERY JAK ŚWIADOMIE KSZTAŁTOWAĆ WŁASNĄ DROGĘ
MOLITOR S.U. / ZAWODOWĄ

- JAK ROZWIJAĆ POTENCJAŁ TWOICH PRACOWNIKÓW
FORSYTH P.

- PRZYGOTOWANIE I WYGŁASZANIE PRZEMÓWIEŃ PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI
ŁATWE DO ZASTOSOWANIA

- SZTUKA PRZEKONYWANIA. JAK MÓWIĆ, ABY NAS SŁUCHANO, JAK SKUTECZNIE ARGU
DIETRICH K.

- NETWORKING. JAK STWORZYĆ I UTRZYMAĆ WŁASNĄ SIEĆ KORZYSTNYCH KONTAKTÓW
WALICHT F.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022