PROWADZENIE ZEBRAŃ I PREZENTACJI. JAK USPRAWNIĆ KOMUNIKACJĘ, JAK ZAKTY
HOFFMANN K. wydawnictwo: BC EDUKACJA, 2008, wydanie I cena netto: 18.00 Twoja cena 17,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Menedżer powinien sprawnie organizować komunikację podlegającego mu
zespołu.
Jednym z podstawowych elementów tej komunikacji są zebrania.
Szef zespołu zadaniowego, samodzielnego działu firmy albo niezależnej jej
jednostki (np. oddział banku) czasem prowadzi nawet kilkanaście zebrań miesięcznie.
Wielu z nich narzeka jednak podczas szkoleń, że nie potrafią tak zorganizować i
poprowadzić spotkania, by w krótkim czasie osiągnąć zaplanowany rezultat, a
jednocześnie wykorzystać zebranie jako element integracji i motywacji zespołu. Jak to
zrobić?
126 stron, format: 11.0x15.0cm, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PRESENTING IN ENGLISH GRUSSENDORF M.
- KOMPETENCJE I SATYSFAKCJA IDENTYFIKACJA OCENA I ZNACZENIE DOPASOWANIA SPRINGER A.
- 30 MINUT NAUKI SKUTECZNEGO POKONYWANIA STRESU FEDRIGOTTI A.
- STRES MOBBING I WYPALENIE ZAWODOWE LITZKE S.M. SCHUH H.
- WYPALENIE ZAWODOWE. DROGI WYJŚCIA. JAK DOKONAĆ TRWAŁEJ PRZEMIANY SCHRODER J.P.
- PSYCHOLOGIA W SKUTECZNYM ZARZĄDZANIU. JAK NAWIĄZAĆ WŁAŚCIWE RELACJE Z KLEIN M.H. KOLB C.
- ZARZĄDZANIE PROJEKTEM. JAK PRECYZYJNIE ZAPLANOWAĆ I WDROŻYĆ PROJEKT
- PODEJMOWANIE DECYZJI. JAK UNIKAĆ RYZYKA, JAK EFEKTYWNIE DZIAŁAĆ, SAMOK LAUFER H.
- ZARZADZANIE CZASEM NA CO NIE WARTO TRACIĆ CZASU SPOSOBY ROZPOZNAWANIA JAK UMIEJĘTNIE ZAPLANOWAĆ CZYNNOŚCI
- SATYSFAKCJA ZAWODOWA PRACOWNIKÓW KREATOR KAPITAŁU LUDZKIEGO JUCHNOWICZ M.
- CZŁOWIEK W ORGANIZACJI ZAUFANIE PRZYWÓDZTWO ZAANGAŻOWANIE SATYSFAKCJA BIESOK G. WYRÓD-WRÓBEL J. RED.
- WYPALENIE ZAWODOWE W PROCESIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM MAKOWSKI Ł. MICHALSKA-RECHOWICZ A. TOMCZYK A.
- POKONAĆ WYPALENIE ZAWODOWE SZEŚĆ STRATEGII POPRAWIENIA RELACJI Z PRACĄ MASLACH C. LEITER M.P
- STRATEGIA PLANOWANIA KARIERY JAK ŚWIADOMIE KSZTAŁTOWAĆ WŁASNĄ DROGĘ MOLITOR S.U. / ZAWODOWĄ
- JAK ROZWIJAĆ POTENCJAŁ TWOICH PRACOWNIKÓW FORSYTH P.
- PRZYGOTOWANIE I WYGŁASZANIE PRZEMÓWIEŃ PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI ŁATWE DO ZASTOSOWANIA
- SZTUKA PRZEKONYWANIA. JAK MÓWIĆ, ABY NAS SŁUCHANO, JAK SKUTECZNIE ARGU DIETRICH K.
- NETWORKING. JAK STWORZYĆ I UTRZYMAĆ WŁASNĄ SIEĆ KORZYSTNYCH KONTAKTÓW WALICHT F.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|