wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

METODY ORGANIZATORSKIE W DOSKONALENIU SYSTEMU ZARZĄDZANIA


CZEKAJ J.

wydawnictwo: WNT, 2013, wydanie I

cena netto: 41.80 Twoja cena  39,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania


Książka prezentuje klasyczne i współczesne metody organizatorskie doskonalenia systemu zarządzania organizacją,

zwracając uwagę na:

- istotę systemu zarządzania oraz płaszczyzny i strategie jego doskonalenia
- zasady, podejścia i metody racjonalizacji struktur organizacyjnych, w tym koncepcję lean administration i wybrane metody etatyzacji w podsystemie zarządzania
- instrumentarium wartościowania i taryfikacji pracy w podsystemie zarządzania
- koncepcję performance management i modele premiowania współzależnego


Wstęp

Rozdział 1. System zarządzania jako przedmiot organizowania
1.1. Pojęcie i składniki systemu zarządzania
1.2. Istota i płaszczyzny doskonalenia systemu zarządzania
1.3. Ewolucja podejść i metod zarządzania organizacją
1.4. Strategie organizatorskie doskonalenia systemu zarządzania

Rozdział 2. Metody doskonalenia struktury organizacyjnej
2.1. Istota, funkcje i zasady kształtowania struktury organizacyjnej
2.2. Podejścia badawcze w doskonaleniu struktury organizacyjnej
2.3. Lean administration i metody etatyzacji w podsystemie zarządzania
2.4. Projektowanie zmian w strukturze organizacyjnej wybranych przedsiębiorstw
2.4.1. Projektowanie zmian w strukturze organizacyjnej Centrum Zarządzania Grupy Kapitałowej
2.4.2. Racjonalizacja struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa przemysłu wydobywczego
2.4.3. Projektowanie struktury procesowej przedsiębiorstwa przetwórstwa mięsnego

Rozdział 3. Strategie i wybrane metody doskonalenia zarządzania informacją
3.1. Pojęcie, funkcje i niesprawności zarządzania informacją w organizacji
3.2. Istota i strategie doskonalenia systemu informacyjnego
3.3. Instrumenty konkurencyjności funkcji informacyjnej
3.3.1. Metodyka zarządzania strategicznego informacją
3.3.2. Metoda analizy informacyjnych czynników przewagi konkurencyjnej
3.3.3. Instrumenty systemu wczesnego ostrzegania
3.3.4. Wybrane aspekty bezpieczeństwa informacji
3.4. Metodyka badania potrzeb informacyjnych kierownictwa
3.5. Podejście procesowe do racjonalizacji procesów informacyjnych
3.6. Analiza wartości procesów informacyjnych
3.6.1. Klasyczna i współczesna analiza wartości procesów informacyjnych
3.6.2. Metoda analizy strumienia wartości procesów informacyjnych
3.6.3. Metoda QIFD - rozwinięcia funkcji jakości informacji
3.7. Technologie informatyczne w zarządzaniu informacją i wiedzą

Rozdział 4. Metody wartościowania i taryfikacji pracy w podsystemie zarządzania
4.1. Istota i ewolucja metod wartościowania pracy
4.2. Metodyka projektowania zakładowych metod wartościowania pracy
4.3. Metoda wartościowania pracy stanowisk kierowniczych
4.4. Metoda wartościowania profili kompetencyjnych stanowisk organizacyjnych
4.5. Technika projektowania zakładowych siatek i tabel płac

Rozdział 5. Modele premiowania z perspektywy performance management
5.1. Istota i ewolucja performance management
5.2. Model metody premiowania współzależnego
5.3. System premiowania w działalności konsultingowej

Zakończenie

Bibliografia

Indeks


296 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- LOGIKA ODKRYCIA NAUKOWEGO
POPPER K.R.

- DYFUZJA WIEDZY W PRZEDSIĘBIORSTWIE SIECIOWYN WIZUALIZACJA I KOMPOZYCJA
PERECHUDA K.

- SIECI MIĘDZYORGANIZACYJNE WSPÓŁCZESNE WYZWANIE DLA TEORII I PRAKTYKI
NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E. JASIŃSKI B. / ZARZĄDZANIA

- MAPY MYŚLI DLA BIZNESU
BUZAN T. GRIFFITHS CH.

- STRATEGY MAPS
KAPLAN R., NORTON D.

- ANALIZA FINANSOWA W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM
RED. WALCZAK M.

- MODELE BIZNESU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
GOŁĘBIOWSKI T. DUDZIK T.M. LEWANDOWSKA M. WITEK-HAJDUK M.

- SIECI W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM
CZAKON W.

- ZARZĄDZANIE W XXI WIEKU JAKOŚĆ TWÓRCZOŚĆ KULTURA
KOSTERA M. ŚLIWA M.

- MODELE ZRÓWNOWAŻONEGO BIZNESU
JABŁOŃSKI A.

- EPISTEMOLOGIA I METODOLOGIA ZARZĄDZANIA
SUŁKOWSKI Ł.

- SIECI INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU
PŁOSZAJ A.

- PASJA I DYSCYPLINA STRATEGII JAK Z MARZEŃ I DECYZJI ZBUDOWAĆ SUKCES FIRMY
OBŁÓJ K.

- STRATEGIA OD PLANU DO SIECI
NIEMCZYK J.

- BALANCED SCORECARD
KAPLAN R., NORTON D.

- SZÓSTY ZMYSŁ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ. TWORZENIE WYKONALNYCH PLANÓW I MODEL
BOSSIDY L. CHARAN R.

- INTERNET CLOUD COMPUTING PRZETWARZANIE W CHMURACH
SZPOR G. RED.

- GRANICE ORGANIZACJI
CYFERT S.

- SERVICE-DOMINANT LOGIC
LUSCH R.F. VARGO ST.L.

- SPÓJNOŚĆ MODELI BIZNESU KONCEPCJA I POMIAR
FALENCIKOWSKI T.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022