wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGIA OD PLANU DO SIECI


NIEMCZYK J.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW, 2013, wydanie I

cena netto: 58.50 Twoja cena  55,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategia

Od planu do sieci


W monografii zaproponowano projekcję rozwoju zarządzania strategicznego w ostatnich 60 latach.

Podstawą prezentowanej  sekwencji podejść do strategii były analiza osiągnięć naukowo-badawczych powstałych w opisywanym okresie,  szczególnie tych mających miejsce w Stanach Zjednoczonych, a także  kilkunastoletnie doświadczenia autora związane ze studiowaniem teorii, z obserwowaniem i analizowaniem praktyki strategii.

Analizowany w monografii historyczny okres rozwoju zarządzania strategicznego pozwolił autorowi na wyodrębnienie pięciu głównych podejść do formułowania strategii. Wyróżniono je przede wszystkim ze względu na rodzaj dominującej w nich renty ekonomicznej. Autora interesowały więc ujęcia strategii i historyczne (klasyczne), i aktualnie obowiązujące.

Dodatkowe pytanie stawiane w pracy dotyczy również  związków między naukami o zarządzaniu a ekonomią.


Wstęp

1. Podejścia do strategii organizacji
1.1. Preskryptywne klasyfikacje podejść do strategii organizacji
1.2. Renta ekonomiczna jako kryterium klasyfikacji podejść do strategii
1.3. Podejścia do strategii organizacji - podsumowanie

2. Przesłanki i wyróżniki ewolucji podejść do strategii
2.1. Przesłanki i wyróżniki zmian w podejściach do strategii w obszarze zarządzania
2.2. Przesłanki i wyróżniki zmian w podejściach do strategii w obszarze organizacji
2.3. Przesłanki i wyróżniki zmian w podejściach do strategii w obszarze otoczenia organizacji
2.4. Przesłanki i wyróżniki ewolucji podejść do strategii - podsumowanie

3. Klasyczne podejścia do strategii
3.1. Planistyczne podejście do strategii
3.1.1. Podstawy planistycznego podejścia do strategii
3.1.2. Ramy planistycznego podejścia do strategii
3.1.3. Planistyczne podejście do strategii - uwagi krytyczne
3.2. Pozycyjne podejście do strategii
3.2.1. Podstawy pozycyjnego podejścia do strategii
3.2.2. Ramy pozycyjnego podejścia do strategii
3.2.3. Pozycyjne podejście do strategii - uwagi krytyczne
3.3. Zasobowe podejście do strategii
3.3.1. Podstawy zasobowego podejścia do strategii
3.3.2. Ramy zasobowego podejścia do strategii
3.3.3. Zasobowe podejście do strategii - uwagi krytyczne
3.4. Klasyczne podejścia do strategii - podsumowanie

4. Współczesne podejścia do strategii
4.1. Innowacyjno-przedsiębiorcze podejście do strategii
4.1.1. Podstawy innowacyjno-przedsiębiorczego podejścia do strategii
4.1.2. Ramy innowacyjno-przedsiębiorczego podejścia do strategii
4.1.3. Innowacyjno-przedsiębiorcze podejście do strategii - uwagi krytyczne
4.2. Sieciowe podejście do strategii
4.2.1. Podstawy sieciowego podejścia do strategii
4.2.2. Ramy sieciowego podejścia do strategii
4.2.3. Sieciowe podejście do strategii - uwagi krytyczne
4.3. Współczesne podejścia do strategii - podsumowanie

Zakończenie

Literatura

Spis rysunków

Spis tabel


180 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- INTERNET CLOUD COMPUTING PRZETWARZANIE W CHMURACH
SZPOR G. RED.

- GRANICE ORGANIZACJI
CYFERT S.

- SERVICE-DOMINANT LOGIC
LUSCH R.F. VARGO ST.L.

- SPÓJNOŚĆ MODELI BIZNESU KONCEPCJA I POMIAR
FALENCIKOWSKI T.

- KSZTAŁTOWANIE MODELI BIZNESU
JABŁOŃSKI M. / W PROCESIE KREACJI WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

- PRZEWAGA KONKURENCYJNA
PORTER M.

- LOGIKA ODKRYCIA NAUKOWEGO
POPPER K.R.

- DYFUZJA WIEDZY W PRZEDSIĘBIORSTWIE SIECIOWYN WIZUALIZACJA I KOMPOZYCJA
PERECHUDA K.

- SIECI MIĘDZYORGANIZACYJNE WSPÓŁCZESNE WYZWANIE DLA TEORII I PRAKTYKI
NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E. JASIŃSKI B. / ZARZĄDZANIA

- MAPY MYŚLI DLA BIZNESU
BUZAN T. GRIFFITHS CH.

- STRATEGY MAPS
KAPLAN R., NORTON D.

- ANALIZA FINANSOWA W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM
RED. WALCZAK M.

- MODELE BIZNESU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
GOŁĘBIOWSKI T. DUDZIK T.M. LEWANDOWSKA M. WITEK-HAJDUK M.

- SIECI W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM
CZAKON W.

- ZARZĄDZANIE W XXI WIEKU JAKOŚĆ TWÓRCZOŚĆ KULTURA
KOSTERA M. ŚLIWA M.

- MODELE ZRÓWNOWAŻONEGO BIZNESU
JABŁOŃSKI A.

- EPISTEMOLOGIA I METODOLOGIA ZARZĄDZANIA
SUŁKOWSKI Ł.

- SIECI INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU
PŁOSZAJ A.

- PASJA I DYSCYPLINA STRATEGII JAK Z MARZEŃ I DECYZJI ZBUDOWAĆ SUKCES FIRMY
OBŁÓJ K.

- METODY ORGANIZATORSKIE W DOSKONALENIU SYSTEMU ZARZĄDZANIA
CZEKAJ J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022