wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SZÓSTY ZMYSŁ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ. TWORZENIE WYKONALNYCH PLANÓW I MODEL


BOSSIDY L. CHARAN R.

wydawnictwo: MT BIZNES, 2008, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających "szósty zmysł biznesowy" - ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco.

Larry Bossidy i Ram Charan, autorzy bestsellera "Realizacja: zasady wprowadzania planów w życie", wyjaśniają w tej książce:
- dlaczego tak wiele biznesplanów mija się z rzeczywistością,
- kiedy porzucić misternie przygotowywany plan strategiczny i zdać się na zdrowy rozsądek,
- czy duża firma może działać ad hoc i nie robić wieloletnich planów,
- dlaczego najlepsze firmy w branży szybko zwielokrotniają swoją przewagę konkurencyjną,
- czym obecna gospodarka różni się od tej po drugiej wojnie światowej.

Fundamentalna wiedza o tym, jak zarabiać pieniądze w biznesie, ulega gwałtownej i permanentnej przemianie wynikającej z następujących zmian strukturalnych: zwiększonej integracji przedsiębiorstw ponad granicami państw, nadmiernych inwestycji w skali całego świata, zbyt wysokich zdolności produkcyjnych i powstania globalnego rynku, na którym rządzą konsumenci i olbrzymie sieci sprzedaży detalicznej.

Autorzy, bazując na swoim bogatym doświadczeniu, prezentują pomysły na to, jak w takiej sytuacji odnieść sukces. Są to porady, z których może skorzystać zarówno początkujący przedsiębiorca, menedżer średniego szczebla, jak i dyrektor naczelny dużej korporacji. Swoje rozważania zaczynają od pokazania, jak należy rozumieć najbardziej podstawowe elementy dowolnego przedsiębiorstwa, krótko mówiąc - czy można realnie liczyć na zyski w grze prowadzonej przez przedsiębiorcę.

"Szósty zmysł w zarządzaniu firmą" pokazuje, jak łączyć myślenie szerokokontekstowe ze zdrowym rozsądkiem i intuicją właściwą największym liderom.
To książka zmuszająca do myślenia i prowokująca do skonfrontowania dotychczasowych praktyk w zarządzaniu firmą. Jeśli chcesz sprawdzić, jak dobrze prowadzisz swój zespół, dział czy całą organizację w nowej erze biznesu, to ta książka jest dla ciebie.


Larry Bossidy jest emerytowanym prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Honeywell International Inc., globalnej firmy produkcyjnej działającej między innymi w sektorze zaawansowanych technologii, notującej obroty rzędu 34 miliardów dolarów. Jest współautorem bestsellera Realizacja: Zasady wprowadzania planów w życie, będącego praktycznym podręcznikiem przywództwa w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym.

Ram Charan jest uznanym doradcą biznesowym, mówcą i autorem książek. Jest znanym autorem lub współautorem książek, w tym bestsellera Realizacja napisanego wspólnie z Larrym Bossidym. Pisał także artykuły dla magazynów Harvard Business Review, Fortune, Time, Information Week, Leader to Leader, Director's Monthly, Directorship, The Corporate Board i USA Today.


Spis treści

Wstęp. Zrywamy z przeszłością               

Część I. Konfrontacja z rzeczywistością         
Rozdział 1. Gdy rzeczywistość daje się we znaki: historia Johna P. i Lou G             
Rozdział 2. Postawieni do pionu                 
Rozdział 3. Nowe podstawy zarządzania       

Część II. Model biznesu                   
Rozdział 4. Konfrontacja z rzeczywistością z wykorzystaniem nowego modelu     
Rozdział 5. Bliżej rzeczywistości           

Część III. Co zmieniać, a czego nie          
Rozdział 6. W obliczu kryzysu: co zrobiły EMC i Cisco, a czego nie uczynił Sun              
Rozdział 7. Odbudowa fundamentów - przypadek Home Depot             
Rozdział 8. Wzrost dzięki innowacji - historia 3M    
Rozdział 9. Jak Thomson Corporation stawiła czoło rzeczywistości         

Część IV. Jak przygotować się na zmiany       
Rozdział 10. Rozglądamy się wokoło              
Rozdział 11. Jak przygotować organizację na konfrontację z rzeczywistością        
Rozdział 12. Lider w obliczu rzeczywistości          

Podsumowanie. List do Jane - konfrontacja z rzeczywistością pomaga rozwijać się i wykorzystywać możliwości                  

272 strony, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MODELE ZRÓWNOWAŻONEGO BIZNESU
JABŁOŃSKI A.

- EPISTEMOLOGIA I METODOLOGIA ZARZĄDZANIA
SUŁKOWSKI Ł.

- SIECI INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU
PŁOSZAJ A.

- PASJA I DYSCYPLINA STRATEGII JAK Z MARZEŃ I DECYZJI ZBUDOWAĆ SUKCES FIRMY
OBŁÓJ K.

- STRATEGIA OD PLANU DO SIECI
NIEMCZYK J.

- BALANCED SCORECARD
KAPLAN R., NORTON D.

- MAPY MYŚLI DLA BIZNESU
BUZAN T. GRIFFITHS CH.

- INTERNET CLOUD COMPUTING PRZETWARZANIE W CHMURACH
SZPOR G. RED.

- GRANICE ORGANIZACJI
CYFERT S.

- SERVICE-DOMINANT LOGIC
LUSCH R.F. VARGO ST.L.

- SPÓJNOŚĆ MODELI BIZNESU KONCEPCJA I POMIAR
FALENCIKOWSKI T.

- KSZTAŁTOWANIE MODELI BIZNESU
JABŁOŃSKI M. / W PROCESIE KREACJI WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

- PRZEWAGA KONKURENCYJNA
PORTER M.

- LOGIKA ODKRYCIA NAUKOWEGO
POPPER K.R.

- DYFUZJA WIEDZY W PRZEDSIĘBIORSTWIE SIECIOWYN WIZUALIZACJA I KOMPOZYCJA
PERECHUDA K.

- SIECI MIĘDZYORGANIZACYJNE WSPÓŁCZESNE WYZWANIE DLA TEORII I PRAKTYKI
NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E. JASIŃSKI B. / ZARZĄDZANIA

- METODY ORGANIZATORSKIE W DOSKONALENIU SYSTEMU ZARZĄDZANIA
CZEKAJ J.

- STRATEGY MAPS
KAPLAN R., NORTON D.

- ANALIZA FINANSOWA W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM
RED. WALCZAK M.

- MODELE BIZNESU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
GOŁĘBIOWSKI T. DUDZIK T.M. LEWANDOWSKA M. WITEK-HAJDUK M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022