POLITOLOGIA
HEYWOOD A. wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie I cena netto: 71.10 Twoja cena 67,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Nowoczesny podręcznik akademicki do całego toku studiów politologicznych.
Jego zawartość spełnia wszelkie wymogi minimum programowego tych kierunków.
Zawiera podstawowe i usystematyzowane wiadomości z zakresu przedmiotu:
historii, ideologii, systemów, przywództwa, organizacji, prawa i problematyki
międzynarodowej. Uwzględnia najnowsze dane, aktualizację debat poświęconych m.in.
globalizacji czy konfliktom międzynarodowym.
Książka napisana z perspektywy dydaktyka z naciskiem na warsztat przyszłego
politologa. Daje podstawy terminologii oraz kluczowych pojęć i procesów politycznych.
Zawiera słowniczek pojęć i definicji, biogramy ważniejszych postaci myśli politycznej
oraz obszerną literaturę do poszczególnych zagadnień.
Andrew Heywood
Brytyjski politolog, związany z Orpington College, gdzie jest dyrektorem studiów
politologicznych. Przewodniczy rządowej komisji egzaminacyjnej do spraw polityki.
Autor cenionych podręczników z zakresu myśli politycznej: Political Ideas and
Concepts (1994), Key Concepts in Politics (2000), Political Theory. An Introduction (2004)
oraz wydanych w języku polskim Politologii (2006) oraz Ideologii politycznych (2007).
Część 1 TEORIE POLITYCZNE
1. Co to jest polityka?
2. Rządy, systemy i ustroje
3. Ideologie polityczne
4. Demokracja
5. Państwo
Część 2 NARODY A GLOBALIZACJA
6. Narody i nacjonalizm
7. Polityka globalna
8. Terytorium, grupa etniczna, wspólnota
9. Gospodarka i społeczeństwo
10. Kultura polityczna, komunikacja i legitymizacja
11. Reprezentacja, wybory i głosowanie
12. Partie i systemy partyjne
13. Grupy, interesy i ruchy społeczne
14. Konstytucje, prawo i sądownictwo
15. Zgromadzenia
16. Władza wykonawcza
17. Biurokracja
18. Armia i policja
19. Proces polityczny i działanie systemu
556 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- KLUCZ DO POLITOLOGII. NAJWAŻNIEJSZE IDEOLOGIE, SYSTEMY, POSTACI. HEYWOOD A.
- TEORIA POLITYKI WPROWADZENIE HEYWOOD A.
- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI WASILUK A. RED.
- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM KOWALCZYK M.
- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ DO NOWELIZACJI NOWICKI H. ŁAZUGA I WYŻGOWSKI J.
- MIKROEKONOMIA MANKIW N.G. TAYLOR M.P.
- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.
- IDEOLOGIE POLITYCZNE HEYWOOD A.
- ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH LEWICKA D.
- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ MALEC J. RED.
- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO FLISEK A. RED.
- PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA WYBRANE ZAGADNIENIA PRZYTUŁA S.
- MAKROEKONOMIA HALL R.E. TAYLOR J.B.
- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY BIELSKI I.
- DOKTRYNY POLITYCZNE XIX I XX WIEKU CHOJNICKA K. KOZUBA-CIEMBRONIEWICZ W.
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM KOSTERA M.
- EUROPEJSKIE PRAWO ADMINISTRACYJNE RED. KRAWIEC G.
- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PUBLICZNYMI PIOTROWSKA-MARCZAK K. URYSZEK T.
- PSYCHOLOGIA W ZARZĄDZANIU NOWE SPOJRZENIE BARTKOWIAK G.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|