PSYCHOLOGIA DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
VON DER LINDE B. VON DER HEYDE A. wydawnictwo: C.H. BECK, 2009, wydanie I cena netto: 68.50 Twoja cena 65,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o
efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały
rekrutacyjne?
Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów
i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz
skuteczny styl zarządzania.
W publikacji:
* omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej,
* podstawy psychologii dla kadr kierowniczych,
* psychologia motywacji,
* zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
Spis treści:
Spis testów "Sprawdź się!"
Wprowadzenie - Co oferuje ta książka?
Ważne kompetencje kadry kierowniczej
1. Zdolność analizy
2. Zorientowanie na działanie i osiągnięcie rezultatu
3. Umiejętność motywowania
4. Zorientowanie na cel
5. Umiejętność wprowadzania zamierzeń w czyn i uczestniczenia w konfliktach
6. Zdolność empatii i elastyczność w relacjach
7. Siła perswazji i zdolność komunikowania się
8. Myślenie strategiczne, pod kątem potrzeb firmy
9. Autorefleksja i gotowość do zmian
1. Podstawy psychologii dla kadr kierowniczych
1.1. Model czterech typów psychologicznych - praktyczna teoria na co dzień
1.2. Poczucie własnej wartości
1.3. Nastawienie i zachowanie
1.4. Dylemat roli - odnalezienie równowagi
1.5. Teorie zarządzania i pytanie o skuteczny styl kierowania
2. Umiejętność oceny pracownika
2.1. Na czym polega poznanie człowieka w kontekście zawodowym?
2.2. Zrozumieć istniejącą sytuację
2.3. Właściwa interpretacja informacji
2.4. Jak opisać i wyjaśnić zachowanie?
2.5. Popraw swoją znajomość natury ludzkiej
2.6. Jakie narzędzia można stosować?
3. Psychologia motywacji
3.1. Czym jest motywacja?
3.2. Jakie potrzeby ma człowiek?
3.3. Motywacja jako proces
3.4. Jakie są rodzaje motywacji?
3.5. Demotywacja i ponowna motywacja
3.6. Zadania kadry kierowniczej w procesie motywacyjnym
4. Postaw na pracę zespołową
4.1.Tworzenie opinii i podejmowanie decyzji w zespołach
4.2. Praca zespołowa w praktyce
4.3. Jak z grupy powstaje zespół
5. Jak umiejętnie zarządzać w sytuacji konfliktowej
5.1. Rodzaje i przyczyny konfliktów
5.2. Indywidualne przesłanki powstawania konfliktów
5.3. Spory między grupami
5.4. Jak pokonać konflikt i wykorzystać go?
Formularze i materiały pomocnicze
Indeks rzeczowy
196 stron, oprawa miekka,Format: 16.0x19.0cm Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- DOTACJE NA INWESTYCJE RZYCHOŃ T.
- KONCEPCJE POLITYKI WESOŁOWSKI WŁ.
- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.
- NAUKA ADMINISTRACJI KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.
- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ PŁUŻAŃSKI M.
- EKONOMIA TOM.1 P.SAMUELSON,W.NORDHAUS
- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.
- POLITOLOGIA HEYWOOD A.
- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI WASILUK A. RED.
- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM KOWALCZYK M.
- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ DO NOWELIZACJI NOWICKI H. ŁAZUGA I WYŻGOWSKI J.
- MIKROEKONOMIA MANKIW N.G. TAYLOR M.P.
- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO FLISEK A. RED.
- IDEOLOGIE POLITYCZNE HEYWOOD A.
- ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH LEWICKA D.
- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ MALEC J. RED.
- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY BIELSKI I.
- PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA WYBRANE ZAGADNIENIA PRZYTUŁA S.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|