wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.99 47,49   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MAPY MYŚLI DLA BIZNESU


BUZAN T. GRIFFITHS CH.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2016, wydanie II

cena netto: 49.99 Twoja cena  47,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mapy myśli dla biznesu


  • Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie

  • Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli

  • Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli

  • Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów

W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.

Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania.

Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!

  • Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie

  • Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć

  • Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach

  • Zarządzanie czasem i sprawna organizacja

  • Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji

  • Mapowanie udanych prezentacji

  • Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami

  • Mapy myśli a przywództwo

  • Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność

  • Mapowanie myśli a myślenie strategiczne

  • Mapy myśli a sprzedaż i marketing

  • Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian


    • Słowo wstępne (vi)
    • Podziękowania (viii)
    • Podziękowania wydawcy oryginału (xii)
    • Przedmowa (xiv)
    • Przedmowa do wydania drugiego (xviii)
    • Wstęp (xix)

    CZĘŚĆ 1. Mapy myśli: najdoskonalsze "oprogramowanie" biznesowe

    • 1. Czym jest mapa myśli? (2)
    • 2. Jak stworzyć mapę myśli? (19)
    • 3. Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach (34)

    CZĘŚĆ 2. Mapowanie myśli w ramach podstawowych działań biznesowych

    • 4. Zarządzanie czasem i sprawna organizacja (64)
    • 5. Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji (86)
    • 6. Mapowanie udanych prezentacji (106)
    • 7. Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami (124)

    CZĘŚĆ 3. Mapowanie myśli w celu usprawnienia myślenia biznesowego

    • 8. Mapy myśli a przywództwo (144)
    • 9. Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność (165)
    • 10. Mapowanie myśli a myślenie strategiczne (182)

    CZĘŚĆ 4. Mapowanie myśli w celu uzyskiwania lepszych wyników

    • 11. Mapy myśli a sprzedaż i marketing (218)
    • 12. Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian (232)
    • Zakończenie (251)
    • Dodatek (256)

264 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MODELE BIZNESU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
GOŁĘBIOWSKI T. DUDZIK T.M. LEWANDOWSKA M. WITEK-HAJDUK M.

- ANALIZA FINANSOWA W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM
RED. WALCZAK M.

- SIECI W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM
CZAKON W.

- ZARZĄDZANIE W XXI WIEKU JAKOŚĆ TWÓRCZOŚĆ KULTURA
KOSTERA M. ŚLIWA M.

- MODELE ZRÓWNOWAŻONEGO BIZNESU
JABŁOŃSKI A.

- EPISTEMOLOGIA I METODOLOGIA ZARZĄDZANIA
SUŁKOWSKI Ł.

- SIECI INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU
PŁOSZAJ A.

- PASJA I DYSCYPLINA STRATEGII JAK Z MARZEŃ I DECYZJI ZBUDOWAĆ SUKCES FIRMY
OBŁÓJ K.

- STRATEGIA OD PLANU DO SIECI
NIEMCZYK J.

- BALANCED SCORECARD
KAPLAN R., NORTON D.

- SZÓSTY ZMYSŁ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ. TWORZENIE WYKONALNYCH PLANÓW I MODEL
BOSSIDY L. CHARAN R.

- INTERNET CLOUD COMPUTING PRZETWARZANIE W CHMURACH
SZPOR G. RED.

- GRANICE ORGANIZACJI
CYFERT S.

- SERVICE-DOMINANT LOGIC
LUSCH R.F. VARGO ST.L.

- SPÓJNOŚĆ MODELI BIZNESU KONCEPCJA I POMIAR
FALENCIKOWSKI T.

- KSZTAŁTOWANIE MODELI BIZNESU
JABŁOŃSKI M. / W PROCESIE KREACJI WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

- PRZEWAGA KONKURENCYJNA
PORTER M.

- LOGIKA ODKRYCIA NAUKOWEGO
POPPER K.R.

- DYFUZJA WIEDZY W PRZEDSIĘBIORSTWIE SIECIOWYN WIZUALIZACJA I KOMPOZYCJA
PERECHUDA K.

- SIECI MIĘDZYORGANIZACYJNE WSPÓŁCZESNE WYZWANIE DLA TEORII I PRAKTYKI
NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E. JASIŃSKI B. / ZARZĄDZANIA

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022