MAPY MYŚLI DLA BIZNESU
BUZAN T. GRIFFITHS CH. wydawnictwo: ONE PRESS, 2016, wydanie IIcena netto: 49.99 Twoja cena 47,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Mapy myśli dla biznesu
Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w
Twojej firmie
Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za
pomocą map myśli
Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście
map myśli
Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy
wyznaczaniu celów
W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal
wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można
gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, szybko okazało
się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego,
wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a
kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji.
Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce
są właśnie mapy myśli.
Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci
schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia,
a także problemy i uwarunkowania.
Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania,
kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji.
Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej
dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój
sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i
długopis albo program iMindMap!
Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
Zarządzanie czasem i sprawna organizacja
Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
Mapowanie udanych prezentacji
Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
Mapy myśli a przywództwo
Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
Mapy myśli a sprzedaż i marketing
Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian
- Słowo wstępne (vi)
- Podziękowania (viii)
- Podziękowania wydawcy oryginału (xii)
- Przedmowa (xiv)
- Przedmowa do wydania drugiego (xviii)
- Wstęp (xix)
CZĘŚĆ 1. Mapy myśli: najdoskonalsze "oprogramowanie" biznesowe
- 1. Czym jest mapa myśli? (2)
- 2. Jak stworzyć mapę myśli? (19)
- 3. Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach (34)
CZĘŚĆ 2. Mapowanie myśli w ramach podstawowych działań biznesowych
- 4. Zarządzanie czasem i sprawna organizacja (64)
- 5. Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji (86)
- 6. Mapowanie udanych prezentacji (106)
- 7. Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami (124)
CZĘŚĆ 3. Mapowanie myśli w celu usprawnienia myślenia biznesowego
- 8. Mapy myśli a przywództwo (144)
- 9. Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność (165)
- 10. Mapowanie myśli a myślenie strategiczne (182)
CZĘŚĆ 4. Mapowanie myśli w celu uzyskiwania lepszych wyników
- 11. Mapy myśli a sprzedaż i marketing (218)
- 12. Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian (232)
- Zakończenie (251)
- Dodatek (256)
264 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- MODELE BIZNESU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW GOŁĘBIOWSKI T. DUDZIK T.M. LEWANDOWSKA M. WITEK-HAJDUK M.
- ANALIZA FINANSOWA W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM RED. WALCZAK M.
- SIECI W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM CZAKON W.
- ZARZĄDZANIE W XXI WIEKU JAKOŚĆ TWÓRCZOŚĆ KULTURA KOSTERA M. ŚLIWA M.
- MODELE ZRÓWNOWAŻONEGO BIZNESU JABŁOŃSKI A.
- EPISTEMOLOGIA I METODOLOGIA ZARZĄDZANIA SUŁKOWSKI Ł.
- SIECI INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU PŁOSZAJ A.
- PASJA I DYSCYPLINA STRATEGII JAK Z MARZEŃ I DECYZJI ZBUDOWAĆ SUKCES FIRMY OBŁÓJ K.
- STRATEGIA OD PLANU DO SIECI NIEMCZYK J.
- BALANCED SCORECARD KAPLAN R., NORTON D.
- SZÓSTY ZMYSŁ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ. TWORZENIE WYKONALNYCH PLANÓW I MODEL BOSSIDY L. CHARAN R.
- INTERNET CLOUD COMPUTING PRZETWARZANIE W CHMURACH SZPOR G. RED.
- GRANICE ORGANIZACJI CYFERT S.
- SERVICE-DOMINANT LOGIC LUSCH R.F. VARGO ST.L.
- SPÓJNOŚĆ MODELI BIZNESU KONCEPCJA I POMIAR FALENCIKOWSKI T.
- KSZTAŁTOWANIE MODELI BIZNESU JABŁOŃSKI M. / W PROCESIE KREACJI WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW
- PRZEWAGA KONKURENCYJNA PORTER M.
- LOGIKA ODKRYCIA NAUKOWEGO POPPER K.R.
- DYFUZJA WIEDZY W PRZEDSIĘBIORSTWIE SIECIOWYN WIZUALIZACJA I KOMPOZYCJA PERECHUDA K.
- SIECI MIĘDZYORGANIZACYJNE WSPÓŁCZESNE WYZWANIE DLA TEORII I PRAKTYKI NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E. JASIŃSKI B. / ZARZĄDZANIA
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|