wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 50.80 48,26   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NOWE POZYCJONOWANIE.NAJWAŻNIEJSZE OSIĄGNIĘCIA W DZIEDZINIE STRATEGI...


TROUT J. RIVKIN S.

wydawnictwo: IFC PRESS, 2004, wydanie I

cena netto: 50.80 Twoja cena  48,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka zawiera najnowsze informacje o jednej z najważniejszych koncepcji w biznesie - pozycjonowaniu. Jack Trout aktualizuje i wzbogaca koncepcję, o której po raz pierwszy napisał w 1969 roku. Ostatecznym polem bitwy dla marketingu jest umysł i im lepiej zrozumiesz, jak on działa, tym lepiej zrozumiesz, na czym polega pozycjonowanie.

Książka podzielona jest na trzy części. Część pierwsza przedstawia nowe informacje na temat umysłu i jego działania. Dowiesz się z niej pięciu najważniejszych elementów mentalnych procesu pozycjonowania. Część druga przedstawia "repozycjonowanie" jako antidotum na zmiany. Sześć studiów przypadku to prezentacja najważniejszych zagadnień w repozycjonowaniu. Część trzecia pokazuje "sztuczki rynkowe", których Jack Trout nauczył się w ciągu 25 lat swojej pracy. Poznasz sześć pułapek pozycjonowania, dowiesz się jaka siła tkwi w dobrej nazwie produktu, jaką role w pozycjonowaniu odgrywa PR, co dają badania rynkowe oraz jak ważni są odpowiedni ludzie "na pokładzie".

Przeczytaj koniecznie. Nowe pozycjonowanie jest ostatnim słowem w dziedzinie "pozycjonowania". Jeśli go nie wysłuchasz, pozostaniesz sam na placu boju.


JACK TROUT - prezes Trout & Partners, jednej z najbardziej prestiżowych firm marketingowych w Stanach Zjednoczonych, posiadającej biura w 12 krajach i klientów, takich, jak: AT&T, IBM, Merril Lynch, Sears i inne firmy z listy 500 największych firm magazynu Fortune. Trout, uważany za jednego z najbardziej wpływowych guru marketingu, był pierwszym popularyzatorem "pozycjonowania" produktów i idei, czyli docierania z nimi do świadomości konsumentów. Jest poszukiwanym prelegentem i autorem wielu klasycznych książek z dziedziny marketingu, w tym bestsellerowych Positioning: The Battle for Your Mind, 22 niezmienne prawa marketingu, Marketing do góry nogami, Wyróżniaj się lub zgiń oraz Wielkie Marki. Wielki kłopot.


Spis treści

Wstęp

Część pierwsza: Jak zrozumieć umysł

1. Umysł nie radzi sobie
2. Umysł jest ograniczony
3. Umysł nienawidzi zamieszania
4. Umysł jest niepewny
5. Umysł nie zmienia poglądu
6. Umysł może stracić ostrość widzenia

Część druga: Jak poradzić sobie ze zmianą

7. Repozycjonowanie: kiedy w grę wchodzi pozycjonowanie
8. Repozycjonowanie firmy komputerowej
9. Repozycjonowanie firmy produkującej lody
10. Repozycjonowanie firmy konsultingowej
11. Repozycjonowanie kandydatów na polityków
12. Repozycjonowanie programu telewizyjnego
13. Repozycjonowanie firmy z branży paliwowej

Część trzecia: Sztuczki rynkowe

14. Umysł kieruje się słuchem
15. Tajemnice wymyślania dobrych nazw
16. Unikanie złej nazwy
17. Nazywanie kategorii
18. Badania mogą spowodować zamieszanie
19. Pozycjonująca siła PR
20. Sześć pułapek pozycjonowania
21. Odpowiedni ludzie na pokładzie

Indeks

191 stron, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- TROUT O STRATEGII
TROUT J.

- PORTER O KONKURENCJI
PORTER M.

- WOJUJĄCY MARKETING. ZWYCIĘSKIE STRATEGIE I KAMPANIE.
RIES A. TROUT J.

- ANALIZA RYNKU
RED. MRUK H.

- ZAKUPOLOGIA PRAWDY I KŁAMSTWA O TYM DLACZEGO KUPUJEMY
LINDSTROM M.

- PLAN MARKETINGOWY
WOOD M.B.

- DZIESIĘĆ ŚMIERTELNYCH GRZECHÓW MARKETINGU
KOTLER P.

- REPOZYCJONOWANIE MARKETING W ERZE KONKURENCJI ZMIAN I KRYZYSU
TROUT J. RIVKIN ST.

- WIELKIE MARKI WIELKI KŁOPOT JAK UCZYĆ SIĘ NA BŁĘDACH INNYCH
TROUT J.

- OGILVY O REKLAMIE
OGILVY D.

- STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE
KŁECZEK R. KOWAL W. WOŹNICZKA J.

- JAK MYŚLĄ KLIENCI
ZALTMAN G.

- CHAOS ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI
KOTLER P. CASLIONE J.A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022