wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 32.00 30,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CZŁOWIEK I PRACA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWIE


GABLETA M.

wydawnictwo: AE WROCŁAW, 2003, wydanie I

cena netto: 32.00 Twoja cena  30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

CZĘŚĆ I. POLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWA OKRESU TRANSFORMACJI - IDENTYFIKACJA PROBLEMÓW DOTYCZĄCYCH PRACY I PRACOWNIKÓW

1. Przedmiot działalności i miejsca pracy

1.1. Kształtowanie przedmiotu działalności przedsiębiorstwa -jego uwarunkowania i konsekwencje

1.1.1. Przedmiot działalności przedsiębiorstwa w warunkach zmian

1.1.2. Cele przedsiębiorstw i przesłanki ich wyboru

1.2. Miejsca pracy z perspektywy zainteresowania przedsiębiorstw

1 .2. 1. Prawne i ekonomiczne uwarunkowania zachowań przedsiębiorstw w sferze zatrudnienia

1.2.2. Miejsca pracy - zwolnienia pracowników - wizerunek przedsiębiorstwa

1.2.3. Pomiar pracy a zapotrzebowanie na pracę .

2. Funkcjonowanie ludzi w przedsiębiorstwach - uwarunkowania rzeczowe, społeczne i kulturowe

2.1. Zmiany w realizacji funkcji personalnej

2.2. Wiedza i jej znaczenie w przedsiębiorstwach

2.3. Tworzenie warunków pracy - zakres podejmowanych działań i ich przesłanki

2.4. Kultura organizacyjna -jej diagnoza i rola w przedsiębiorstwach

2.5. "Produktywność dzięki ludziom" - praktyka polskich przedsiębiorstw Podsumowanie wyników badań

CZĘŚĆ II. WARUNKI I NARZĘDZIA ZMIAN W OBSZARZE "CZŁOWIEK I PRACA"

3. Interesariusze przedsiębiorstwa a zatrudnienie i praca

3.1. Społeczne aspekty celów realizowanych w przedsiębiorstwie

3.2. Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa w obszarze zatrudnienia

3.3. Miejsca pracy jako problem przedsiębiorstwa

3.3.1. Kształtowanie miejsc pracy - główne uwarunkowania

3.3.2. Rozwój przedsiębiorstwa a miejsca pracy

3.3.3. Sytuacyjność i jej znaczenie w zatrudnieniu

3.4. Elastyczność zatrudnienia a interesy pracodawców i pracobiorców

3.4.1. Przesłanki i warunki uelastyczniania zatrudnienia

3.4.2. Modele zatrudnienia - kierunki zmian

3.5. Praca w zmieniającym się przedsiębiorstwie

4. Wiedza podstawą kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa

4.1. Wiedza a siła związku pracownika z przedsiębiorstwem

4.2. Wiedza ludzka w kontekście jej wzmocnień organizacyjnych

4.3. Szczególne obszary aktywności na rzecz rozwoju i wykorzystania wiedzy

5. Gospodarowanie potencjałem ludzkim - pożądane kierunki zmian

5.1. Systematyzacja wewnętrznej struktury funkcji personalnej

5.2. Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi oraz problemy jej stosowania

5.2.1. Ujęcia koncepcji oraz jej ewolucja

5.2.2. Pragmatyczne aspekty koncepcji

5.3. Potencjał ludzki przedsiębiorstwa a warunki pracy i kultura organizacyjna

5.4. Zakres przedmiotowy gospodarowania potencjałem ludzkim

5.5. Sytuacyjne podejście do gospodarowania potencjałem ludzkim

5.6. Gospodarowanie potencjałem ludzkim w organizacji sprzyjającej ludziom

Podsumowanie

Uwagi końcowe

Literatura

Spis rysunków

Spis tabel

Załącznik 1

Załącznik 2

229 STRON

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- NAUKA ADMINISTRACJI
KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.

- DOTACJE NA INWESTYCJE
RZYCHOŃ T.

- KONCEPCJE POLITYKI
WESOŁOWSKI WŁ.

- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU
LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.

- EKONOMIA TOM.1
P.SAMUELSON,W.NORDHAUS

- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE
RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ LUDŹMI I PROBLEMAMI
OLSZEWSKA J. ROKICKI J.

- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM
KOWALCZYK M.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO
DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.

- POLITOLOGIA
HEYWOOD A.

- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI
WASILUK A. RED.

- MIKROEKONOMIA
MANKIW N.G. TAYLOR M.P.

- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI
KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W OCHRONIE ZDROWIA
LEWANDOWSKA H.

- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ
MALEC J. RED.

- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO
FLISEK A. RED.

- IDEOLOGIE POLITYCZNE
HEYWOOD A.

- ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH
LEWICKA D.

- MAKROEKONOMIA
HALL R.E. TAYLOR J.B.

- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY
BIELSKI I.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022