ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
SZCZEPAŃSKI D. wydawnictwo: AH PUŁTUSK, 2004, wydanie I cena netto: 53.90 Twoja cena 51,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zamówienia publiczne
Niniejsza praca jest próbą charakterystyki polskiego systemu zamówień publicznych,
a przede wszystkim jego funkcjonowania w okresie III Rzeczypospolitej.
340 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- NAUKA ADMINISTRACJI KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.
- DOTACJE NA INWESTYCJE RZYCHOŃ T.
- KONCEPCJE POLITYKI WESOŁOWSKI WŁ.
- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.
- EKONOMIA TOM.1 P.SAMUELSON,W.NORDHAUS
- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ LUDŹMI I PROBLEMAMI OLSZEWSKA J. ROKICKI J.
- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM KOWALCZYK M.
- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.
- POLITOLOGIA HEYWOOD A.
- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI WASILUK A. RED.
- MIKROEKONOMIA MANKIW N.G. TAYLOR M.P.
- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W OCHRONIE ZDROWIA LEWANDOWSKA H.
- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ MALEC J. RED.
- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO FLISEK A. RED.
- IDEOLOGIE POLITYCZNE HEYWOOD A.
- ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH LEWICKA D.
- MAKROEKONOMIA HALL R.E. TAYLOR J.B.
- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY BIELSKI I.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|