wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.00 42,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MIĘDZYNARODOWE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI


POCZTOWSKI A. RED.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2002, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce poddano analizie istotę i strategiczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi.

Wśród omawianych zagadnień znalazły się takie kwestie, jak: kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, proces zatrudniania ze szczególnym uwzględnieniem ekspatriacji i repatriacji pracowników, międzynarodowe aspekty komunikowania się w organizacji, wynagradzanie pracowników w korporacji międzynarodowej, rozwój personelu i zarządzanie karierą międzynarodową oraz międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Istota i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi
Rozdział 2. Strategiczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi
Rozdział 3. Kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi
Rozdział 4. Proces zatrudniania w przedsiębiorstwach międzynarodowych
Rozdział 5. Międzynarodowe aspekty komunikowania się w organizacji
Rozdział 6. Wynagrodzenie w przedsiębiorstwach międzynarodowych
Rozdział 7. Rozwój personelu i kariera międzynarodowa
Rozdział 8. Międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy
Rozdział 9. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych działających w Polsce


232 strony, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- NAUKA ADMINISTRACJI
KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.

- DOTACJE NA INWESTYCJE
RZYCHOŃ T.

- KONCEPCJE POLITYKI
WESOŁOWSKI WŁ.

- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU
LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.

- EKONOMIA TOM.1
P.SAMUELSON,W.NORDHAUS

- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE
RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ LUDŹMI I PROBLEMAMI
OLSZEWSKA J. ROKICKI J.

- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM
KOWALCZYK M.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO
DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.

- POLITOLOGIA
HEYWOOD A.

- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI
WASILUK A. RED.

- MIKROEKONOMIA
MANKIW N.G. TAYLOR M.P.

- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI
KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W OCHRONIE ZDROWIA
LEWANDOWSKA H.

- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO
FLISEK A. RED.

- IDEOLOGIE POLITYCZNE
HEYWOOD A.

- ZARZĄDZANIE TEORIA I PRAKTYKA
KOŹMIŃSKI A. PIOTROWSKI W.

- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ
MALEC J. RED.

- MAKROEKONOMIA
HALL R.E. TAYLOR J.B.

- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY
BIELSKI I.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022