MIĘDZYNARODOWE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
POCZTOWSKI A. RED. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2002, wydanie I cena netto: 45.00 Twoja cena 42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W książce poddano analizie istotę i strategiczne aspekty
międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi.
Wśród omawianych zagadnień znalazły się takie kwestie, jak: kulturowy
wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, proces zatrudniania ze
szczególnym uwzględnieniem ekspatriacji i repatriacji pracowników, międzynarodowe
aspekty komunikowania się w organizacji, wynagradzanie pracowników w korporacji
międzynarodowej, rozwój personelu i zarządzanie karierą międzynarodową oraz
międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Istota i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi
Rozdział 2. Strategiczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi
Rozdział 3. Kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi
Rozdział 4. Proces zatrudniania w przedsiębiorstwach międzynarodowych
Rozdział 5. Międzynarodowe aspekty komunikowania się w organizacji
Rozdział 6. Wynagrodzenie w przedsiębiorstwach międzynarodowych
Rozdział 7. Rozwój personelu i kariera międzynarodowa
Rozdział 8. Międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy
Rozdział 9. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach
międzynarodowych działających w Polsce
232 strony, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- NAUKA ADMINISTRACJI KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.
- DOTACJE NA INWESTYCJE RZYCHOŃ T.
- KONCEPCJE POLITYKI WESOŁOWSKI WŁ.
- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.
- EKONOMIA TOM.1 P.SAMUELSON,W.NORDHAUS
- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ LUDŹMI I PROBLEMAMI OLSZEWSKA J. ROKICKI J.
- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM KOWALCZYK M.
- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.
- POLITOLOGIA HEYWOOD A.
- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI WASILUK A. RED.
- MIKROEKONOMIA MANKIW N.G. TAYLOR M.P.
- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W OCHRONIE ZDROWIA LEWANDOWSKA H.
- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO FLISEK A. RED.
- IDEOLOGIE POLITYCZNE HEYWOOD A.
- ZARZĄDZANIE TEORIA I PRAKTYKA KOŹMIŃSKI A. PIOTROWSKI W.
- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ MALEC J. RED.
- MAKROEKONOMIA HALL R.E. TAYLOR J.B.
- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY BIELSKI I.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|