GRANICE ORGANIZACJI
CYFERT S. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2012, wydanie I cena netto: 49.28 Twoja cena 46,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Bardzo wysoko oceniam monografię Szymona Cyferta. Po pierwsze ze względu na
oryginalny przedmiot badań. Monografia ta nie ma jakiegokolwiek odpowiednika w krajowej
literaturze przedmiotu. Po drugie dlatego, że jej teoretyczna warstwa jest bardzo bogata,
oparta nie tylko na światowej literaturze przedmiotu, ale i na własnych przemyśleniach,
które zaowocowały dedukcyjnie wyprowadzonymi modelami. Po trzecie wreszcie, większość
z tych ostatnich została zweryfikowana w badaniach empirycznych, nie tylko w kategoriach
ontologicznych, epistemologicznych i metodologicznych, ale nadany został im sens
aksjologiczny. Monografia ma zdecydowanie charakter teoriotwórczy, a kategoria granic
organizacji, jako kategoria superstrategiczna, wejdzie do kanonów zarządzania
strategicznego, właśnie dzięki Szymonowi Cyfertowi.
(z recenzji prof. dra hab. Rafała Krupskiego)
Wprowadzenie
1.Istota i natura granic
1.1.Pojęcie granic w nauce
1.2.Istota i pojęcie granic w naukach o organizacji i zarządzaniu
1.3.Typologia granic
1.4.Charakterystyki granic
1.5.Model biznesu jako podstawa strategicznego definiowania granic
1.6.Funkcje granic
2.Proces zarządzania granicami
2.1.Przesłanki zmian granic
2.2.Role organizacyjne w zarządzaniu granicami
2.3.Procedura zarządzania granicami
2.4.Mechanizmy i metody zarządzania granicami
2.5.Bariery i ryzyko w zarządzaniu granicami
2.6.Determinanty sukcesu w zarządzaniu granicami
3.Badania nad granicami polskich przedsiębiorstw
3.1.Metodyka postępowania badawczego i charakterystyka próby badawczej
3.2.Wyniki postępowania badawczego
Zakończenie
Załącznik
Bibliografia
170 stron, B5, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- STRATEGIA OD PLANU DO SIECI NIEMCZYK J.
- BALANCED SCORECARD KAPLAN R., NORTON D.
- MAPY MYŚLI DLA BIZNESU BUZAN T. GRIFFITHS CH.
- INTERNET CLOUD COMPUTING PRZETWARZANIE W CHMURACH SZPOR G. RED.
- ANALIZA FINANSOWA W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM RED. WALCZAK M.
- SERVICE-DOMINANT LOGIC LUSCH R.F. VARGO ST.L.
- SPÓJNOŚĆ MODELI BIZNESU KONCEPCJA I POMIAR FALENCIKOWSKI T.
- KSZTAŁTOWANIE MODELI BIZNESU JABŁOŃSKI M. / W PROCESIE KREACJI WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW
- PRZEWAGA KONKURENCYJNA PORTER M.
- LOGIKA ODKRYCIA NAUKOWEGO POPPER K.R.
- DYFUZJA WIEDZY W PRZEDSIĘBIORSTWIE SIECIOWYN WIZUALIZACJA I KOMPOZYCJA PERECHUDA K.
- SIECI MIĘDZYORGANIZACYJNE WSPÓŁCZESNE WYZWANIE DLA TEORII I PRAKTYKI NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E. JASIŃSKI B. / ZARZĄDZANIA
- METODY ORGANIZATORSKIE W DOSKONALENIU SYSTEMU ZARZĄDZANIA CZEKAJ J.
- STRATEGY MAPS KAPLAN R., NORTON D.
- SZÓSTY ZMYSŁ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ. TWORZENIE WYKONALNYCH PLANÓW I MODEL BOSSIDY L. CHARAN R.
- MODELE BIZNESU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW GOŁĘBIOWSKI T. DUDZIK T.M. LEWANDOWSKA M. WITEK-HAJDUK M.
- SIECI W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM CZAKON W.
- ZARZĄDZANIE W XXI WIEKU JAKOŚĆ TWÓRCZOŚĆ KULTURA KOSTERA M. ŚLIWA M.
- MODELE ZRÓWNOWAŻONEGO BIZNESU JABŁOŃSKI A.
- EPISTEMOLOGIA I METODOLOGIA ZARZĄDZANIA SUŁKOWSKI Ł.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|