TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE
KRAUZ-MOZER B. wydawnictwo: PWN, 2007, wydanie I cena netto: 46.00 Twoja cena 43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Podręcznik prezentuje problematykę empirycznych teorii politycznych w
perspektywie metodologicznej. Pozwala uporządkować odpowiedzi na pytania:
- czy możliwe jest naukowe opracowanie tego, co nazywamy polityką?
- jaka jest użyteczność i wartość poznawcza teorii politycznych?
- czy mogą być one wiarygodnym fundamentem działań politycznych?
- jaki jest kontekst aksjologiczny teorii politycznych?
Zrozumienie polityki, podstawowych pojęć, możliwość praktycznego zastosowania idei
i teorii politycznych, a co za tym idzie rozwiązanie konkretnych problemów i
przekształcanie rzeczywistości społecznej będzie możliwe wtedy, kiedy z wiedzy
naukowej uczyni się podstawę do podejmowania działań.
Książka z serii politologicznej przeznaczona jest dla studentów politologii,
stosunków międzynarodowych, dziennikarstwa, nauk społecznych, a także dla wszystkich
zawodowo zainteresowanych polityką.
165 stron, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM KOWALCZYK M.
- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.
- POLITOLOGIA HEYWOOD A.
- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI WASILUK A. RED.
- MIKROEKONOMIA MANKIW N.G. TAYLOR M.P.
- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ DO NOWELIZACJI NOWICKI H. ŁAZUGA I WYŻGOWSKI J.
- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ MALEC J. RED.
- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO FLISEK A. RED.
- IDEOLOGIE POLITYCZNE HEYWOOD A.
- ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH LEWICKA D.
- MAKROEKONOMIA HALL R.E. TAYLOR J.B.
- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY BIELSKI I.
- PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA WYBRANE ZAGADNIENIA PRZYTUŁA S.
- EUROPEJSKIE PRAWO ADMINISTRACYJNE RED. KRAWIEC G.
- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PUBLICZNYMI PIOTROWSKA-MARCZAK K. URYSZEK T.
- DOKTRYNY POLITYCZNE XIX I XX WIEKU CHOJNICKA K. KOZUBA-CIEMBRONIEWICZ W.
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM KOSTERA M.
- PODSTAWY EKONOMII CZARNY B.
- MARKETING I FINANSE W PRZEDSIĘBIORSTWIE. OD KONFLIKTU DO SYNERGII ADAMSKA A. DĄBROWSKI T.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|