wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.00 43,70   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE


KRAUZ-MOZER B.

wydawnictwo: PWN, 2007, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik prezentuje problematykę empirycznych teorii politycznych w perspektywie metodologicznej. Pozwala uporządkować odpowiedzi na pytania:

- czy możliwe jest naukowe opracowanie tego, co nazywamy polityką?

- jaka jest użyteczność i wartość poznawcza teorii politycznych?

- czy mogą być one wiarygodnym fundamentem działań politycznych?

- jaki jest kontekst aksjologiczny teorii politycznych?

Zrozumienie polityki, podstawowych pojęć, możliwość praktycznego zastosowania idei i teorii politycznych, a co za tym idzie rozwiązanie konkretnych problemów i przekształcanie rzeczywistości społecznej będzie możliwe wtedy, kiedy z wiedzy naukowej uczyni się podstawę do podejmowania działań.

Książka z serii politologicznej przeznaczona jest dla studentów politologii, stosunków międzynarodowych, dziennikarstwa, nauk społecznych, a także dla wszystkich zawodowo zainteresowanych polityką.

165 stron, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM
KOWALCZYK M.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO
DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.

- POLITOLOGIA
HEYWOOD A.

- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI
WASILUK A. RED.

- MIKROEKONOMIA
MANKIW N.G. TAYLOR M.P.

- MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI
KOTLER P. ARMSTRONG G. SAUNDERS J. WONG V.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ DO NOWELIZACJI
NOWICKI H. ŁAZUGA I WYŻGOWSKI J.

- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ
MALEC J. RED.

- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO
FLISEK A. RED.

- IDEOLOGIE POLITYCZNE
HEYWOOD A.

- ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH
LEWICKA D.

- MAKROEKONOMIA
HALL R.E. TAYLOR J.B.

- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY
BIELSKI I.

- PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA WYBRANE ZAGADNIENIA
PRZYTUŁA S.

- EUROPEJSKIE PRAWO ADMINISTRACYJNE
RED. KRAWIEC G.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PUBLICZNYMI
PIOTROWSKA-MARCZAK K. URYSZEK T.

- DOKTRYNY POLITYCZNE XIX I XX WIEKU
CHOJNICKA K. KOZUBA-CIEMBRONIEWICZ W.

- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
KOSTERA M.

- PODSTAWY EKONOMII
CZARNY B.

- MARKETING I FINANSE W PRZEDSIĘBIORSTWIE. OD KONFLIKTU DO SYNERGII
ADAMSKA A. DĄBROWSKI T.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022